uitlaten suzuki intruder 1500

Frankie123

Rookie
19 aug 2009
3
0
Heeft iemand ervaring met longshots van V&H of iets van Cobra. Ik wil graag de brave orginele uitlaten vervangen voor zo iets. Me motor is van na 2005, dus met uitlaat sensor.Maar ik heb gehoord dat je eventueel een gat met schoefdraad kunt boren in een uitlaat en zo de sensor kunt plaatsen.

Graag evaringen, reacties, advies, adresjes en als het even kan,,,als iemand ze zat is en wil verkopen.

Frank.
 
Hoi Frank je kunt deze uitlaten gewoon op je motor zetten zonder de Lambdasond aan te sluiten alleen je krijgt dan wel een storings code op je dasbord ,maar als je een uit aat pakt waar een Lambdasond moer op zit en die hebben ze van highway hawk DOUBLE WALL EXHAUST SYSTEM met het nr 653-072 kosten 470,00 euro
groetjes
 
ik heb een intruder uit 1999 , met longshots van vance and hines, zit er nu al 4 jaar onder.
vet geluid, ik ken ook iemand met een 2005 model met deze pijpen en die heeft zijn sensor er gewoon opgemaakt, geluid is hetzelfde, wil je meer weten dan kan ik eventueel vragen naar zijn e mail adres, hij heeft inmiddels wel een c1800;
ollie, ik weet niet waar je vandaan komt maar je kan altijd komen luisteren naar het geluid, ik betaalde 450 euro voor de pijpen
 
Terug
Bovenaan Onderaan