uitlaten van monster 600 op Monster 620?

monsterman

MF veteraan
19 okt 2002
5.838
1
Westerlo
Kan je de uitlaten van een Monster 600 op een Monster 620 gebruiken?

Ik ken iemand die zijn uitlaten van zijn Monster 600 verkoopt en ik zou deze willen kopen en op mijn Monster 620 zetten, maar ik weet niet zeker of dit wel kan. De persoon die ze verkoopt woont 100km van mij af en ik heb geen zin om 200km in de regen te gaan rijden om dan tot de conclusie te komen dat ik de uitlaten niet kan gebruiken. Daarom vraag ik jullie of je de uitlaten van een 600 op een 620 kan gebruiken.
 
ff bellen met Biggelaar in Oisterwijk. Dat weten ze dat vast wel.
tel. 013-52 82 329

Suc6
 
Ik heb deze vraag ook in enkele Ducati-forums gesteld en daar kreeg ik verschillende antwoorden.
Sommige mensen beweerde dat het zou gaan, andere beweerden dat de hoek tussen de buis en de demper anders is en dat de bevestigingspunten ook iets anders staan.

Ik denk dat ik gewoon een nieuw paar dempers zal kopen. Het kost dan wel meer, maar dan ben ik zeker dat het past.
 
Wil je de standaard uitlaten eronder zetten? Of zijn het termignoni's of i.d. ?
De standaard zou ik er niet onder zetten. Die heb ik onder mijn 600 vandaan gehaald en...wou dat ik het eerder had gedaan!
Zou gewoon even dealer bellen!
 
Ik kan je niet een goed antwoord geven, maar het zou me niets verbazen als het niet 1-2-3 past; de 620 heeft nl. het S4-frame en de 600 niet


Iig succes er mee; ik ben zaterdag nog voor een 620 S wezen kijken; dat wordt \'m waarschijnlijk wel (ik ruil m\'n ZX-6 dan in)
 
Ik heb deze morgen een mailtje terug gekregen van Mark van der Est van Bos-Exaust en hij schreef me dat je de lage uitlaten van een Monster 600 op een Monster 620 kon zetten. Of je de hoge uitlaten kon wisselen kon hij me nog niet zeggen want het achterframe van een Monster 600 en een Monster 620 is verschillend. Zodra hij wist of je de hoge uitlaten ook onderling kunt uitwisselen liet hij me iets weten.
 
ik heb nog 2 mooie carbon uitlaten liggen, zie gezocht en gevonden, zit ook een plaatje bij !!

volgens mij passen ze ook op een 600 / 620 maar voor de zekerheid zou ik even bellen met je dealer....

ik hoor wel als je een mooi vol geluidje in je duc wilt (superverschil met standaard) en op een zwarte staat het helemaal super !!! 8-)
 
Hello!

Kent er iemand het merk FIGAROLI (uitlaten)? Ik kan een setje hooggeplaatste Figaroli uitlaten voor mijn Ducati Monster kopen (tegen een spotprijsje), maar omdat ik het merk niet ken had ik eerst wat navraag willen doen. Kent er iemand dit merk, en zo ja, commentaren? Positief? Negatief?

Greetz,
Daniel
8-) :] d.buvens@skynet.be :] 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan