uitlaten XV 750 virago aanpassen

darkrider

Rookie
30 jun 2004
3
0
eindhoven
kan iemand mij vertellen hoe ik de orginele uitlaten van een xv 750, je weet wel met die"kever"pijpjes, kan aanpassen. Ik bedoel hiermij het netjes verwijderen van deze pijpjes en een leuker geluid krijgen. Ik heb ook open pijpen maar dit is voor somige reisjes te veel lawaai ik wil iets wat tussen de open opijpen en de orginele sound in zit.

Alvast alemaal bedankt
 
kan iemand mij vertellen hoe ik de orginele uitlaten van een xv 750, je weet wel met die"kever"pijpjes, kan aanpassen. Ik bedoel hiermij het netjes verwijderen van deze pijpjes en een leuker geluid krijgen. Ik heb ook open pijpen maar dit is voor somige reisjes te veel lawaai ik wil iets wat tussen de open opijpen en de orginele sound in zit.

Alvast alemaal bedankt

Ik heb echt geen idee, terwijl ik inmiddels aardig bekend ben in de Viragowereld. Het simpel afslijpen is niet mooi en heeft bij mijn weten geen effect op het geluid. Waarom ga je niet ff op zoek naar leuke slashcuts? Een setje vervangingsuitlaten met uitneembare (eind)demper bijvoorbeeld. Zonder einddemper een bescheiden, mooie roffel. Die je nog wat zwaarder kan maken door per demper 3 10 mm gaten te boren. Let wel goed op wát je koopt, want er zitten ook suffe modellen tussen!
De set die ik er nu zo'n twee jaar op heb zitten was niet duur (190 Eurie), spiksplinternieuw en bevalt zeer goed. Mail me ff als een detailfoto wilt zien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan