uitlaten zelf maken?

cedric

MF'er
29 jul 2008
101
0
ik zoek iemand die handig is in het maken van volledige uitlaten.

Dus mensen die het zelf kunnen of iemand kennen die het kan maken laten mijn aub eens iets weten...


cedric_biasino@@@@@@hotmail.com
 
_O- _O- Mij hoef je maar de helft mee te betalen van die bank! ;)

Was laatst bij een uitlatenbedrijf, daar stond een buigbankje, wél een mooie comp. gestuurde.
Vroeg even wat hij kostte, de eigenaar vertelde mij dat ze die bank leasen, kostprijs was 130.000 euro ........ en daar moet voor ongeveer 100.000 euro aan adapters bij geteld worden.
Dus als jij een uitlaat voor de helft v/d prijs maakt, kan hij voor slechts 65000 euro al een uitlaatje (wél custom made :+ ) bij je laten maken :+
Bijkomend nadeel is dat je er dan wel nog wat geld moet bijleggen om adapters te kunnen kopen, anders kun je nog niks.........
 
Was laatst bij een uitlatenbedrijf, daar stond een buigbankje, wél een mooie comp. gestuurde.
Vroeg even wat hij kostte, de eigenaar vertelde mij dat ze die bank leasen, kostprijs was 130.000 euro ........ en daar moet voor ongeveer 100.000 euro aan adapters bij geteld worden.
Dus als jij een uitlaat voor de helft v/d prijs maakt, kan hij voor slechts 65000 euro al een uitlaatje (wél custom made :+ ) bij je laten maken :+
Bijkomend nadeel is dat je er dan wel nog wat geld moet bijleggen om adapters te kunnen kopen, anders kun je nog niks.........

Dan toch maar klooien met pijp en lasbochten.
 
je kunt ook V/D berg in Arnhem bellen, die zal een uitlaat spec voor je motor maken. (tegen betaling natuurlijk).

06-28076395
 
maar dan moet ik wel eerst daar geraken met men cb500f

Ik ben namelijk van België
 
Ik maak conussen op maat voor uitlaten tweetakt en viertakt
Van daar uit kun je dan zelf de uitlaat afmaken

Groeten Cor

http://www.samracing.net (www.samracing.net)
full
 
Erg mooie uitlaatjes Cor , maar wat kost zo'n uitlaat voor bijvoorbeeld een Honda CB 750 four , dus gewoon een compleet 4 in 2 systeem 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan