Uitlaten

Maniac Rider

MF'er
10 jan 2004
164
0
antwerpen
Ik ben de laatste tijd op zoek geweest naar een nieuwe uitlaat voor men cbr600rr, ik denk er een akrapovic uitlaat onder te steken maar hierbij stelde ik me toch wel wat vragen.

a)Men oog is gevallen op de Racing line en de Evolution line uitlaat, weet iemand hoeveel deze kosten?

b)Bij de Racing line zou er 100.8 db bij 6500 toeren uitkomen, is dit legaal om ermee op straat te komen in belgie of nederland?Zoniet moet ik er dan een dbkiller op plaatsen en hoeveel kost me die db killer?Hoeveel db is uiteindelijk legaal voor op straat?

c)Zal mijn motor meer brandstof verbruiken bij het gebruik van 1 van deze 2 uitlaten?

d)Is er iemand met 1 van deze 2 uitlaten, zoja vertel eens wat je ervaringen zijn met deze uitlaat?
 
a)Men oog is gevallen op de Racing line en de Evolution line uitlaat, weet iemand hoeveel deze kosten?
Racing...zo een 1200,-
Evo komt zo rond de 1600,-
(in BE misschien iets goedkoper?)
b)Bij de Racing line zou er 100.8 db bij 6500 toeren uitkomen, is dit legaal om ermee op straat te komen in belgie of nederland?Zoniet moet ik er dan een dbkiller op plaatsen en hoeveel kost me die db killer?Hoeveel db is uiteindelijk legaal voor op straat?
Legaal is het niet.....maar ja, stelen mag ook niet :P
DB killer hebben ze er dacht ik niet voor.
c)Zal mijn motor meer brandstof verbruiken bij het gebruik van 1 van deze 2 uitlaten?
hmmm....meer verbruik,geen idee.
Hij zal, als je het goed wil doen, wel afgesteld moeten worden.
d)Is er iemand met 1 van deze 2 uitlaten, zoja vertel eens wat je ervaringen zijn met deze uitlaat?
Die moet iemand anders nog maar even beantwoorden :P
Geen ervaring met akra hier.
 
Ik heb ook een laser extreme voor je leggen , is dat niets voor je ?? 4000km ervaring en een half jaartje onder de bike gezeten . Nieuw prijs 525 euro en nu bijna nieuw voor de helft .... Zie bijlage rechts onder
pstals@hetnet.nl

Vr Gr Peter .

Bijlage: CBR600RR_SA.jpg
 
wie weet trouwens wie dealer van micron is vraag me af hoe die uitlaat van micron heet die met die olie kleuren alsof ie veel te heet is geworden wil er 2 onder mijn tlr zetten wel vet toch???????? stuur aub effe een mailtje naar tldavidr@hotmail.com
 
Je bedoelt waarschijnlijk Iridium dempers :9~
(bij Sidekick noemen we de Titanium uitvoering: Ti-ridium)
full
 
Ik heb afgelopen weekend een Racingline systeem op mijn ZX7R gemonteerd. Dit omdat de bochten erg verroest waren en spuiten geen optie is. (gaat binnen twee weken weer roesten)
Ik heb voor de racingline gekozen omdat dit het beste systeem is dat je voor de ZX7R kan krijgen als je op de straat rijdt.

De supersportline is de simpelste optie en de racingline is niet veel duurder maar wel veel beter. (de supersportline is er trouwnes niet voor de CBR600RR verkrijgbaar) Naar de Evolutionline hoef je echt niet te kijken hoor, dat is alleen voor puur circuitgebruik. Heb even op de Duitse site gekeken voor jouw CBR. Als je de Evolutionline wil monteren moet je ook eerst even een Honda racing kit kopen...

Je kan ook alleen een einddemper kopen voor jouw CBR. (601 euro of 641 euro voor een straatlegale)(LET OP; in Duitsland zit er maar 14% op. Dus even omrekenen naar 19%. De prijs is overal gelijk, de btw maakt het verschil)

Bij het monteren van een compleet systeem moet je ook rekening houden dat de motor opnieuw afgesteld moet worden. (K&N luchtfilter en Dynojes setje. Ook nog even op de bank voor een testrun.) ca. 300 euro.

Succes met je keuze.

Kawa ZX7R
 
Ik heb een Akra onder mn CBR600RR, alleen de einddemper. Geluidje is echt super, helemaal in combinatie met een HRC luchtfilter. DB-killer is helaas niet te krijgen voor de Akra, dus voor het circuit moet de originele er weer even onder...

Uitlaat kost rond de 600euro geloof ik, ik had mazzel met een demo model...!

Succes met je keuze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan