uitlaten..

Even een vraagje: Waar kopen jullie die Viper dempers? Schijnen goedkope pijpen te zijn met een megasound. Ik had wel ergens begrepen dat je ze ook op een duitse postordering-site te koop zijn, namelijk deze: www.motorparts-lohne.de
Is ook een topic over, Viper-demper op een SV 650: Viper demper op een SV650
En waar koop je dat het stukje pijp dat van de pot naar de uitlaatbochten loopt? Want dat moet je volgens mij los kopen.... :?
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje: Waar kopen jullie die Viper dempers? Schijnen goedkope pijpen te zijn met een megasound. Ik had wel ergens begrepen dat je ze ook op een duitse postordering-site te koop zijn, namelijk deze: www.motorparts-lohne.de
Is ook een topic over, Viper-demper op een SV 650: Viper demper op een SV650
En waar koop je dat het stukje pijp dat van de pot naar de uitlaatbochten loopt? Want dat moet je volgens mij los kopen.... :?

www.kalsbeek.com

Heb daar de demper en ook het stukje pijp gekocht voor mijn SV650. :]
 
Hm.. zie net dat je uit Den Haag komt.... :X is misschien een beetje ver naar Zwolle. Ik weet het verder ook niet, die gasten hebben ook niks op internet staan.... :(
 
Als je een uitlaat zoekt die veel herrie maakt dan moet je toch wel amerikaans spull hebben.
Mijn D&D produceert 117db (officieel gemeten) en zonder verdere aanpassingen is mijn kawa gemeten op 114 achterwiel PK's

Enige probleem is dat ie alleen maar in USA te koop is,ik heb er 350 euri voor betaald incl. verzendkosten en invoerheffing.

full
 
Even een vraagje: Waar kopen jullie die Viper dempers? Schijnen goedkope pijpen te zijn met een megasound. Ik had wel ergens begrepen dat je ze ook op een duitse postordering-site te koop zijn, namelijk deze: www.motorparts-lohne.de
Is ook een topic over, Viper-demper op een SV 650: Viper demper op een SV650
En waar koop je dat het stukje pijp dat van de pot naar de uitlaatbochten loopt? Want dat moet je volgens mij los kopen.... :?

www.mooh.nl heeft ze, heb ik pas de mijne besteld, en niet duur moet ik zeggen.
 
Als je een uitlaat zoekt die veel herrie maakt dan moet je toch wel amerikaans spull hebben.
Mijn D&D produceert 117db (officieel gemeten) en zonder verdere aanpassingen is mijn kawa gemeten op 114 achterwiel PK's

Enige probleem is dat ie alleen maar in USA te koop is,ik heb er 350 euri voor betaald incl. verzendkosten en invoerheffing.

(Afbeelding)


Ik denk dat je goedkoper had gekunt hoor. Ik heb exact dezelfde voor mn gsx-r gekocht op de motorbeurs in utrecht voor 100eur minder....
 
Als je een uitlaat zoekt die veel herrie maakt dan moet je toch wel amerikaans spull hebben.
Mijn D&D produceert 117db (officieel gemeten) en zonder verdere aanpassingen is mijn kawa gemeten op 114 achterwiel PK's

Enige probleem is dat ie alleen maar in USA te koop is,ik heb er 350 euri voor betaald incl. verzendkosten en invoerheffing.

(Afbeelding)

Wel veel PK verlies, in moto73 hadden ze ook een zx6r en daar hadden ze alle bekende uitlaten ondergezet en ook met elke uitlaat op de testbank, standaard had die zx6r 117 pk op het a.w
 
Laatst bewerkt:
Wat voor een uitlaat zouden jullie op zon motor zetten?

Aluminium? of zou dat niet mooi staan bij die zwarte uitlaatbocht? of carbon omdat dat zwarte carbon beter bij de zwarte uitlaatbocht past?

Die uitlaat bocht is orgineel zwart, zou deze zwarte laag eraf zijn te krijgen zodat je de orginele rvs kleur krijg?

Zon alu demper gaat die nog verkleuren door de warmte? of kan het na verloop van tijd oxideren?


91642-1-2-2.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf remus en ben er zeer tevreden over. Heeft een diep geluid en bij vol gas meer een brul. Ik heb een volledig systeem en de winst was maar liefst 7 pk op het wiel. Dat zit ook goed dus.

s4s
 
Leuk, weer een uitlatentopic! :P

(Afbeelding)

*D

Als je op zoek bent naar iets goedkopers kun je misschien het beste site's als marktplaats in de gaten houden. Zo heb ik deze Hotcam NIEUW weten te bemachtigen voor € 350,- inclusief dBkiller, linkpijp enz. :)

Heej, die pijp is precies wat ik zoek, ik weet welke aanbieder jij bedoeld op mp. Kun je nog een paar pics sturen om een nog betere indruk van die pijp te krijgen, van de zijkant, achterkant enzo.

Groet FH
 
Wat voor een uitlaat zouden jullie op zon motor zetten?

Aluminium? of zou dat niet mooi staan bij die zwarte uitlaatbocht? of carbon omdat dat zwarte carbon beter bij de zwarte uitlaatbocht past?

Die uitlaat bocht is orgineel zwart, zou deze zwarte laag eraf zijn te krijgen zodat je de orginele rvs kleur krijg?

Zon alu demper gaat die nog verkleuren door de warmte? of kan het na verloop van tijd oxideren?


(Afbeelding)
Dat kan je wel shaken dat is geen RVS maar pisbakkenstaal! Als je het geld hebt wees dan verstandig en koop een systeem...want werkelijk niets staat mooi op die roestende lelijke standaard bochtenset :(
Systeempje is uiteraard ook aantrekkelijk voor de pk`s...ik heb nu 120awpk`s met mn zx7r dmv een complete muzzy...
Greetz,
McDennis
 
Terug
Bovenaan Onderaan