Uitleg slot-op-topic gevraagd

Oude Brikker

MF veteraan
7 jan 2003
8.086
18
Den Haag
Ik heb gezien dat een topic van mij vrijwel onmiddellijk van een slotje is voorzien.
Het betreft een specifiek recent ongeval.

Graag ontvang ik uitleg waarom dit is gebeurd.
 
Schijnbaar is er besloten dat je niet over motor-ongevallen mag posten. Ikzelf begrijp ook niet waarom omdat ik het wel interesant vind, mischien kunnen we er nog iets van leren he?
 
>>>> V&O

De reden hiervoor is dat we een (ongeschreven ;) ) regel hebben dat we bij voorkeur geen topics openen over ongelukken met motorrijders die we in de krant gezien hebben of waar we langs gereden zijn.
Tuurlijk wordt er wel eens tegen gezondigd in bijzondere gevallen (zoals met die motoragente). En als je er zelf bij betrokken bent of het hebt zien gebeuren oid en je wilt dat graag kwijt is het wat anders.
Maar in het algemeen dus geen topics over ongelukken waar we zelf niets mee van doen hadden. Anders kunnen we in het seizoen iedere dag wel een paar topics openen.
 
tja, had laatst ook zo'n topic geopend in Offtopic.

ik spraak laatst iemand op dit forum die kwam uit Brielle. hij gaf me erg nuttige info. paar dagen erna zag ik op het nieuws dat er een motorrijder verongelukt was in Brielle.
je mag het niet posten... ene kant terecht. maar zoveel fatale ongelukken zijn er ook weer niet. en wat als het wel iemand van het forum is.
je wil toch graag weten hoe het is.
 
maar is het nu besloten door het motor-forum team of door de forum gebruikers? Ik heb zo het id dat het niet echt door een meerderheid is besloten. Mischien polletje?

Als het door MF team is besloten leg ik me er natuurlijk bij neer.

Kan er ook wel zoiets afgesproken worden over topics als: het meervoud van snickers...
 
Terug
Bovenaan Onderaan