Uitnodiging Suzuki GsxR Circuit Dag op Assen 17mei

26 jan 2002
46
0
Rosmalen
Hoi,

Ik kreeg vandaag een brief binnen van Suzuki met een uitnodiging om op 17 mei naar assen te komen voor een circuit dag. ( niet alleen vrij rijden ook wat praktijk ) het is van 7:30 tot 18:00.

Ik was benieuwd of dat er nog meer mensen van het Motor Forum deze uitnodiging gehad hebben. Misschien dat we anders iets af kunnen spreken.
 
Yep, heb ik ook gehad, maar ik ga 6 mei al en de week daarop naar de MFCD dus ik denk niet dat ik nog eens ga. I heb weliswaar mijn hele brommer vol reclame staan maar moet toch alles zelf betalen. '(
 
yep yep, heb m ook gehad!! enige probleem is dat je met een circuit legale uitlaat moet komen...heb ik die??? mannen vertel het me! *D
 
Als ie minder dan 95 dB maakt is ie legaal op Assen, anders word je van het circuit gehaald. Of het de originele demper is of niet maakt trouwens niks uit, want met een originele en nieuwe demper kun je ook teveel herrie maken. Schijnt met Fireblades nogal eens te gebeuren.

Net als Erik ga ik ook 6 mei al en wil de 17e wel weer, maar dat word wel errug prijzig.
 
Ik ben er twee keer geweest met een BOS sportdemper en heb nooit problemen gehad, het is erg afhankelijk van de wind, overig lawaai, motorgeluid en het aantal motoren dat tegelijk langs de meter komt. Neem in iedergeval de originele demper mee
 
Ik ga ook 6 mei al, en 25 April doe ik al TOMS-cursus op Zandvoort dus de 17e wordt iets teveel van het goede.
 
Ook ik heb een uitnodiging gehad, hoewel er niet specifiek "GSX R" bijstond. (En ik rij SV650S.)

Op de exoneratieclausule staat in het blok cursief weergegeven wat betreft de overschijding van lawaai: Door het plaatsen van zijn/haar handtekening verplicht de deelnemer zich tevens te zullen rijden met een motorrijwiel voorzien van een uitlaatsysteem welke het voor het circuit toegestaane geluidniveau niet overschrijdt.

Ik ga niet, helaas... Voor diegenen die wel gaan: heeeeel veel pret!!


CAT :)
 
Hoe komen jullie aan die uitnodiging? Heb ook een Suz, maar geen brief op m'n deurmat... :?
 
Hoe komen jullie aan die uitnodiging? Heb ook een Suz, maar geen brief op m'n deurmat... :?

Ik weet niet waar jij je motor vandaan hebt (misschien particulier of zo?), maar ik heb mijn motor gekocht bij een Suzuki-dealer, die dus uiteraard weer is aangesloten bij NIMAG. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
 
Ik weet niet waar jij je motor vandaan hebt (misschien particulier of zo?), maar ik heb mijn motor gekocht bij een Suzuki-dealer, die dus uiteraard weer is aangesloten bij NIMAG. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Gekocht bij Safe.. kweenie of die zoiets regelen?!?
 
Terug
Bovenaan Onderaan