Uitnodiging

nee, we zaten allemaal te bibberen van de kou, voor de televisie van Poohbeer (geen grap) :)

Niet liegen! Ik had't lekker warm, had me alweer afgedroogt nadat jullie me eerst een half uur door regen laten rijden om niet op te dagen om me weer 320 minuten terug door de regen te laten rijden, om net opgedroogt al dat geweld in me tot voor kort veilige straatje te horen :)

Eneuhh.. helldesker, geen commentaar over't ontbreken van supersports he! Want waar zat die supersport van jouw toen ook alweer? Juist jah! :P
 
Iedereen is welkom,
Lekker gezellig,
Als je je tentje niet vergeet en motor mee neemt, lekker samen camperen! In een heel mooi gebied! Natuur, last van niemand, behalve onszelf!

Gil even wie er nou komt. Ik ben benieuwd wie er allemaal achter die naampjes zitten!

Groetjes

Jessica
 
Op 2001-07-17 17:54, schreef CBR-GIRL:
Op 2001-07-16 22:57, schreef Niels Saarloos:
Op 2001-07-16 20:15, schreef CBR-GIRL:
Ik heb die foto's eens bekeken om die site maarre.... mij niet gezien. Allemaal van die koffiemolens! Sorry
Is de mijne dan ook een koffiemolen ?? :?

JA ik noem ze altijd KOFFIEMOLENS met CHOCOLADERIDDERS erop :)
Dank je wel, Duderuud heeft gezien hoe snel een Vmax is ;) ;) ;)
errug snel.............
Geen dank! Sorry, maar ik vind ze gewoon echt niet mooi.
Trouwens Ruud heeft ook gezien hoe "snel" ik was *D Het viel hem 200% mee :)
 
Dank je wel, Duderuud heeft gezien hoe snel een Vmax is ;) ;) ;)
errug snel.............
Geen dank! Sorry, maar ik vind ze gewoon echt niet mooi.
Trouwens Ruud heeft ook gezien hoe "snel" ik was *D Het viel hem 200% mee :)


Op deze manier verslijt m'n scroll knopje van de muis niet zo snel :)
_________________
Mijn Suzuki GSX-R600 My brothers high performance car

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-07-22 18:35 ]
 
Als nou iemand zijn Goldwing op het kampvuur parkeert kom ik ook!!
Lijkt me wel spectaculair, dat zie je niet op scouting! *D
 
Ik heb niet zoveel interesse, vooral omdat het iets te ver weg is voor mij...maar veel plezier in ieder geval...
 
als ik op de foto's van de site afga is het er beregezellig. als ik dan even naar de motoren kijk die in het verleden op de foto zijn gezet, dan denk ik dat ik mijn slidepads wel thuis kan laten.

maar wie weet....... :]
 
Kom maar, kun je het zien. Ik heb trouwens geen eens slidepads, is dat nodig dan?? Ik slide liever niet, rij lekker mijn bandjes rond.

Groetjes :)
 
Ja, emmen is maar een klein stukje. Ik sla zelfs 10 km verder mijn tentje op en ga primitief zitten doen. Maar het is wel de moeite waard. Ik ben vorig jaar overgehaald om gewoon te komen staan met mijn tentje en dat is dus goed bevallen.
Geef eens een gil als je wel komt.

Groetjes

Jessica
 
Terug
Bovenaan Onderaan