Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Uitslag MotoGP Motegi

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
Het is maar goed dat ik het hier kan typen want ik heb geen stem meer over
Nakano met Kawasaki op de derde plaats
 
Het is maar goed dat ik het hier kan typen want ik heb geen stem meer over
Nakano met Kawasaki op de derde plaats

Shit, gemist. Komt er nog een herhaling?

Ja dus: om 13.00 uur. Video staat op scherp...
 
Laatst bewerkt:
YESSSSSSSSSSSSSSS........ging hele maal flipen
gaaf man 9~ dat smaakt naar meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrr
 
GEEN UITSLAGEN IN TOPICTITEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
echt heel erg goed !!!

Nakano Rullezzzzz.

Wel jammer dat Hopkins er af werd gereden

Gr.
Mike
 
edit viccie: uitslag uit topictitel verwijderd. Niet iedereen vindt het even fijn om op mf de uitslag al te lezen terwijl ze de gevideotapete race nog moeten kijken
 
Gave race uitslag, maar natuurlijk jammer dat die andere toppers er in de eerste bocht plat gaan.....
Vreemd dat WEER Capirex (en Biaggi) bij deze crash betrokken zijn zeg.......

Het is tot nu toe erg stil vanuit het "Biaggi-kamp". Maar denk dat dat snel verleden tijd zal zijn......

Vindt het toch sneu voor (vooral Hopkins) al die rijders die er in principe afgereden zijn door een vreemde actie van Capirossi.

Maar ja! Dat is racen

Hopen dat deze mannen in Quatar meer geluk hebben
 
Krijgt die Hopkins die klote-Suzuki op de 1e startrij ( ), ligt ie in de 1e bocht in de grindbak te spartelen ( )

De Kale
 
 
edit viccie: uitslag uit topictitel verwijderd. Niet iedereen vindt het even fijn om op mf de uitslag al te lezen terwijl ze de gevideotapete race nog moeten kijken
Dank je Viccie, had het helaas vanmorgen al zien staan dus de verassing van Nakano's ( zeer mooie ) 3de plaats was er al een beetje af

Jammer toch dat je blijkbaar niet op MF mag komen vóór je de race ( door welke omstandigheden dan ook ) op video of in de herhaling hebt bekeken