Uitvaart Lexius

Remond_FRL

MF veteraan
4 jan 2010
6.400
0
Roosendaal
Facebook
Maandag de 27ste is de uitvaart van Boula Ghebrial.
Boula wordt vanaf zijn thuisadres gereden naar de uitvaartdienst in Amsterdam.
Na deze plechtigheid zal Boula worden begraven.

Een ieder is welkom om Boula een laatste eer te bewijzen, zowel bij het afscheid bij zijn thuisadres als bij de plechtigheid in de kerk.

Van half10 tot half12 is er de mogelijkheid om afscheidt te nemen op zijn thuisadres, te wetende: Martin luther kingstraat 37 te Hoofddorp.
Vanaf half12 wordt er vertrokken vanaf het thuisadres richting de kerk om daar om ongeveer half 1 te arriveren.
Te wetende adres: mosstraat 2, Amsterdam-noord.

Na de kerkdienst aan de Mosstraat van maximaal een uur wordt er naar de begraafplaats 'St Barbara' in Amsterdam gebracht worden. alwaar de allerlaatste eer bewezen zal worden.
te wetende: St Barbara, Spaarndammerdijk 312 te Amsterdam

Na deze dienst is iedereen weer welkom in de kerk in de Mosstraat voor diegenen die dat willen.





Het idee is al volgt.
Een ieder die vanaf het thuisadres afscheid wil nemen, en mee wil
rijden naar de kerk om daar de dienst mee te maken. Verzameld vanaf 10 uur bij de mcDonalds te Hoofddorp. (http://goo.gl/maps/NGIzv )
Alwaar we tegen half11 vertrekken naar Boula's thuisadres.
Op deze manier creëren we nog wat tijd voor de naaste famillie om als eerste afscheidt te nemen, alvorens wij arriveren.
Dit lijkt me wel zo respectvol.

een ere-haag mocht ook gecreërd worden, al zal dit nog even in overleg met zijn ouders en/of broer besproken moeten worden.


belangstellenden Hoofddorp:
- Remond_FRL
- bibilicious
- DKP
- jansen007
- luthalia
- 1961_erik
- dopey85
- Plofkop
- Maegrim
- Fryske struner
- JayS_NL
- Vera92
- MicB
- Super Blackbird
- IQski


Mensen die direct naar de kerk gaan:
-
 
Laatst bewerkt:
Ik sluit me bij jou aan Remond. :Y

Is inderdaad ook wel netjes om er niet al te vroeg te zijn.
Ook ik sluit mij bij deze wijze van eerbetoon aan. Lijkt mij idd ook het meest gepaste. Bij deze, ik zal er zijn.
 
..Dan sluit ik me aan bij Remond, Bianca, Patrick, Natascha en Melissa.

By the way :
Erwin K. zit in de Ardennen ook maandag nog, die komt niet, heb ik wel het adres doorgegeven voor een kaartje.
Ik heb Paul (had -ie gevraagd) even voicemail ingesproken met als belangrijkste het 10.00 uur verzamelen in Hoofddorp bij de Mac.

Goed gedaan Remond !
 
Laatst bewerkt:
paul net een sms gestuurt maar lees net dat erik ook al voice mail had gedaan . naja dubbel bericht is nooit weg.

ja remond goed gedaan
 
Ik kom niet, maar zou graag mee doen met een bloemstuk.
Ik weet niet of je daar een adresje voor hebt Bibi? Anders heb ik goede ervaringen met Topbloemen.nl
 
Prima idee Bianca,

Ik neem aan dat we met de motor gaan, dan is bloemstukje wat lastig meenemen toch, of gaat er iemand met de l'automobile ?
 
Nog niet een speciaal adresje.
Als ik zeker weet dat er (genoeg)mensen willen bijspringen met het boeket, dan doe ik hem vandaag vast bestellen. Anders wordt het heel lastig om 'm nog voor maandag op lokatie te krijgen.
Moet dan wel even een indicatie hebben van wat het totaal ingezamelde bedrag ongeveer zou gaan worden.

Als bijv. 20 mensen een tussen de 5 - 10 euro inleggen, dan komen we al een heel eind.
 
Willen de mensen die willen bijdragen aan het boeket even een PB sturen dan?
Dan stuur ik een PB retour met mijn Bank gegevens.
Gooi ze liever niet openbaar.
Zal er dan ook voor zorgen dat iedereen op de kaart genoemd wordt.
( deze zal ik aan de ouders overhandigen)
 
ik denk wel dat het naar de mosstraat moet. dit staat op fb wat de broer van boula neer gezet heeft :

Er is gelegenheid tot afscheid nemen en condoleren op maandag 27 augustus van 9:45 uur tot 11:15 op het huisadres “Martin Luther Kingstraat 37 te Hoofddorp”.

De begrafenisplechtigheid zal plaats vinden op maandag 27 augustus om 12:30 in de “Egyptische Koptische kerk, Mosstraat 2 te Amsterdam”.

je hebt pb bibi
 
ik denk wel dat het naar de mosstraat moet. dit staat op fb wat de broer van boula neer gezet heeft :

Er is gelegenheid tot afscheid nemen en condoleren op maandag 27 augustus van 9:45 uur tot 11:15 op het huisadres “Martin Luther Kingstraat 37 te Hoofddorp”.

De begrafenisplechtigheid zal plaats vinden op maandag 27 augustus om 12:30 in de “Egyptische Koptische kerk, Mosstraat 2 te Amsterdam”.

je hebt pb bibi

Ok, dan hou ik dat als adres aan.
 
Het boeket is geregeld incl. Lint.
Wordt komende maandag afgeleverd bij de kerk.
Was een erg vriendelijke behulpzame man. Hij zou er een imposant iets van gaan maken, zodat er ook echt iets staat dat gezien mag worden.
Dat was mijn specifieke wens omdat het iets is dat wij met zijn allen voor Boula doen, dan wil ik daar niet aankomen en een lullig boeketje aantreffen.
Heb ons als "motor maatjes" laten aanduiden op het lint aangezien ik motor forum persoonlijk te commercieel vond staan en het niet iets is dat het motor forum doet, maar de mensen die hem als vriend zien.

Zal ook nog een kaart halen en deze dus bij de familie persoonlijk afgeven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan