Uitvaart VFRFred / Fred Schoenmakers

Je bent al een jaar verder en dan denk je "het wordt wel minder" maar niets is minder waar.

Zit (denk ik) in hetzelfde schuitje, nu een jaar verder nadat mijn vader van 58 overleed, hersenbloeding zonder ongeluk, coma, deels er uit gekomen, revalidatie en dan ineens weg want "het had geen zin meer dus we stoppen de behandeling".

Het zal heel persoonlijk zijn maar ik heb er nog nachtmerries en slapeloze nachten van en de wereld om je heen draait gewoon door wat soms heel raar is.

Hele indrukwekkende foto's, heel erg mooi zo'n opkomst en erehaag op zo'n trieste dag.

Sterkte... ook nu na ruim een jaar.
 
Je bent al een jaar verder en dan denk je "het wordt wel minder" maar niets is minder waar.

Zit (denk ik) in hetzelfde schuitje, nu een jaar verder nadat mijn vader van 58 overleed, hersenbloeding zonder ongeluk, coma, deels er uit gekomen, revalidatie en dan ineens weg want "het had geen zin meer dus we stoppen de behandeling".

Het zal heel persoonlijk zijn maar ik heb er nog nachtmerries en slapeloze nachten van en de wereld om je heen draait gewoon door wat soms heel raar is.

Hele indrukwekkende foto's, heel erg mooi zo'n opkomst en erehaag op zo'n trieste dag.

Sterkte... ook nu na ruim een jaar.
Jij ook sterkte
 
9 Mei zal het een jaar geleden zijn dat we op zijn drukbezochte uitvaart waren. Nog steeds indrukwekkend als ik eraan terugdenk.
Fred, rust in vrede.
 
Het blijft raar; we zitten weer midden in de voorbereidingen voor Hét MF Motorweekend en jij was daar altijd zo actief en enthousiast in... Maar je bent er niet meer. Het blijft een gemis Fred. We missen je. Drie jaar alweer!

SmartSelect_20220427-195554_Facebook.jpg
 
Ik moest ook ineens weer aan hem denken toen ik foto's van mijn Africa Twin aan het maken was voor de verkoop, ik zag het spatbord weer wat scheef staan waar hij ooit tegenaan gereden was op een rotonde :X maar ik wou dat hij nog de mogelijkheid had het nog eens te doen :Y
Het gemis zal helaas blijven.
 
Het is weer die tijd van het jaar; we zijn bezig met de voorbereidingen van Hét MF Motorweekend. Jij was hier altijd zoooo enthousiast mee bezig; helpen routes maken enzo. Volgende week gaan we voorrijden.... Jij zou er zéker bij geweest zijn. Je word gemist Fred. Rust zacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan