Afgelopen maanden de opties maar eens goed doorgespit - ja, ook de heel Motor-Forum doorgespit - kom ik met m'n conclusie is dat Honda Nighthawk 650cc best bij me past en qua aanschaf/kosten/onderhoud is het vrij simpel.
Dus afgelopen maand 2 Nighthawks wezen proefrijden, en 1 in Assen met 41.000 mijlen op klok komt als beste uit de bus. Rijdt uitstekend, vloeiend tot 10.000 toeren (met 'n warme blok uiteraard), schakelt als een warme mes door boter - (in vergelijking met andere Nighthawks).
De enige minpunt is dat de blok maar steeds uitvalt bij stilstaan voor de stoplicht, en het start niet op eigen kracht - dus de gashendel beetje opendraaien, op startknop drukken en het start het.
Zit nu dus over te denken om maar gewoon deze aan te schaffen, en de minpunten voor lief te nemen. Wat denken jullie van deze minpunten, en wat valt er aan te doen (niet starten, want vind het wel verdacht dat hij gewoon start met gashendel open - stappenmotor?).
Hopelijk weten wat mensen hier wat er aan ligt..?
Dus afgelopen maand 2 Nighthawks wezen proefrijden, en 1 in Assen met 41.000 mijlen op klok komt als beste uit de bus. Rijdt uitstekend, vloeiend tot 10.000 toeren (met 'n warme blok uiteraard), schakelt als een warme mes door boter - (in vergelijking met andere Nighthawks).
De enige minpunt is dat de blok maar steeds uitvalt bij stilstaan voor de stoplicht, en het start niet op eigen kracht - dus de gashendel beetje opendraaien, op startknop drukken en het start het.
Zit nu dus over te denken om maar gewoon deze aan te schaffen, en de minpunten voor lief te nemen. Wat denken jullie van deze minpunten, en wat valt er aan te doen (niet starten, want vind het wel verdacht dat hij gewoon start met gashendel open - stappenmotor?).
Hopelijk weten wat mensen hier wat er aan ligt..?