Uitvallen van motor

Guiman

Rookie
13 sep 2006
22
0
Leeuwarden
Hoi,

ik heb onderstaand bericht van Marktplaats.nl afgehaald. Wie kan mij vertellen of dit waar is. Ik heb nl. een Suz TL1000S gekocht van '99 en de verhalen hierover zeggen dat deze nog wel eens wil uitvallen.



"De Timing Retard Eliminator haalt het vervelende AAN/UIT effect uit de motorfiets.

Al deze motorfietsen zijn geknepen om aan de gewenste emissie eisen te voldoen, dit doen ze door het ontstekingstijdstip van de eerste 3 versnellingen te vervroegen.

Dit heeft tot gevolg dat je motorfiets een aarzeling geeft bij gasgeven , dit vooral bij een laag toerental bv bij rotondes.

Met deze stekker ben je deze irritatie voor 100% kwijt en is absoluut niet schadelijk voor je motorfiets!!!!

Deze stekker houd de computer voor de gek door te zeggen dat de 5de versnelling altijd is ingeschakelt, zo ben je dus de restricties van de eerste 3 versnellingen kwijt.

Je motorfiets wordt nu veel soepeler op het gas en je raakt ook meer vertrouwt met je motorfiets.

En er is nog een pluspunt, hij wordt ook sterker onderin."

:W :} :W
 
Zomaar uitvallen is wel heel erg sterk uitgedrukt! Ik heb zelf ook een tl1000s uit 99 meteen TRE. Die TRE zorgt er inderdaad voor dat hij minder bokt en ik moet zeggen ik heb er hele goede ervaring mee heb maar volgens mij kan je dat ook op andere manieren voorkomen. Maar je moet anders eens op http://www.tl1000.nl kijken. Suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan