uitvallen

robin-400rr

MF'er
2 jul 2008
77
0
Alkmaar
hee hallo allemaal

ik heb zins kort en cbr 400r

toen ik vandaag ging rijden was alles goed. Toen ik zo'n 40 min later stilstond bij het stoplicht viel ineens de motor uit en was daarna wat moeilijk te starten, ook moest ik een beetje gas geven om hem aan te houden .
op het moment rook ik ook een benzine lucht.
misschien dat dit ook de oorzaak kan zijn van het uitvallen ??

als iemand misschien wat meer info heeft over wat het zou kunnen zijn en wat voor kosten het met zich mee brengt

alvast bedankt groet robin
 
Misschien als jij wat meer info geeft kunnen andere mensen jou beter informeren ;)

Uhm ik heb met me soes wel eens gehad dat het stationair toerental te laag stond. Na 2 uur rijden was de motor lekker warm geworden en viel de motor telkens uit. Ik moest ga bij geven om hem draaiende te houden, erg lastig bij elk stoplicht :z
 
hee hallo allemaal

ik heb zins kort en cbr 400r

toen ik vandaag ging rijden was alles goed. Toen ik zo'n 40 min later stilstond bij het stoplicht viel ineens de motor uit en was daarna wat moeilijk te starten, ook moest ik een beetje gas geven om hem aan te houden .
op het moment rook ik ook een benzine lucht.
misschien dat dit ook de oorzaak kan zijn van het uitvallen ??

als iemand misschien wat meer info heeft over wat het zou kunnen zijn en wat voor kosten het met zich mee brengt

alvast bedankt groet robin


waarschijnlijk blijft de choke hangen. en daardoor ruikt hij naar benzine omdat die dus gewoon verzuipt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan