UITVERKOCHT Hard kunststof waterdichte koffers, oude legervoorraad, 47x24x18 (20 liter)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rammelende Bak

Die hard MF'er
3 mei 2006
932
641
De Randstad
Mijn broer heeft een partij legerkoffers opgekocht voor weinig en die mogen ook weer weg voor weinig. Ik dacht dat dit misschien een mooi maatje is voor de handige zelfbouwers als zijkoffers.

Afmetingen buitenkant: 47cmx24cmx18cm. Dat komt neer op ongeveer 20 liter inhoud per koffer. Sommige koffers zijn nog gevuld met schuim voor hun oorspronkelijke doel. Op sommige koffers zit ook nog een label waar hij ooit voor gediend heeft.De koffers zijn leger-groen, met in meer of mindere mate een afgeleefd uiterlijk. Uiteraard zijn ze niet nieuw meer.

Ze zijn gemaakt van (heel) hard en zwaar vezel-versterkt kunststof. Ze sluiten met een mes-groef sluiting waar een rubber in zit. 100% waterdicht! Eén van de koffers heb ik een minuut ondergedompeld in een sloot, en binnenin was geen druppel water te zien. De stalen sluitingen trekken de koffers stevig dicht en zijn nastelbaar.

Met stevige "uitzetter" waardoor de koffers niet meer dan 90 graden open kunnen. Op de motor is dit handig met inladen. Het enige wat je moet doen is zelf een ophangsysteem maken...

€15,= per koffer

ca7e2b1336906604.jpg


8f71551336906620.jpg


5834c41336906632.jpg


6b26061336906646.jpg


381b9a1336906489.jpg


03971a1336906576.jpg


764be61336906513.jpg


fab57c1336906558.jpg
 
Goed dat je het vraag. Opsturen kan, maar dan kies ik de koffer. Als ze opgehaald worden, dan mag je kiezen. De koffers liggen in Pijnacker (nabij Delft).
 
Dat zijn mooie koffertjes!
Ik wil er graag 3 van je overnemen.
Ik kan ze van het weekend al komen halen.
Ik stuur je een pb.
 
Dat kan inderdaad wel mooi zijn als je ze goed gemonteerd krijgt. Even over nadenken!
 
Vanmiddag zijn er 6 opgehaald. Ik heb meteen even een destructief onderzoek gedaan en één koffer zo hard als ik kon op de grond gesmeten. Ze houden er alleen wat schuurplekken aan over :t
 
  • Leuk
Waarderingen: OSJ
Zou er graag 2 ophalen. Als er nog beschikbaar zijn.

En dan liefst degene met de meeste levenservaring qua uiterlijk (hoef zeker niet de mooiste).

Ben bereikbaar via pb.
 
3 stuks reserveren aub , met schuim indien mogelijk,
ik moet nog even denken wannneer ik ze op kan komen halen dat wel.

ps: mischien een leuk vervolgtopic aanmaken over hoe ze gemonteerd op je motor te laten zien...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan