Uitverkoop bij WCC

Knukkel

MF veteraan
21 jun 2004
2.599
0
Hebben we het al gezien? JJ heeft uitverkoop...

http://www.westcoastchoppers.com/ en dan "parts" aanklikken.

- Hell bent uitlaten voor $199
- Onderstaand CFL frame, inclusief assen en olietank voor $999...!

full
 
Yep, die past er zeker te weten in.
$999 is echt geen geld... bel VG frames maar eens op wat een vergelijkbare hardtail hier kost...
 
Yep, die past er zeker te weten in.
$999 is echt geen geld... bel VG frames maar eens op wat een vergelijkbare hardtail hier kost...


Ik heb laatst nog zitten kijken naar die CFL frames... Ben GVD vergeten hoeveel ze toen kosten..
Die frames zien er echt perfect uit in het echt.

Ik wil niet weten wat dat bij VG moet opbrengen... Zeker het dubbele.
 
ja das wel leuk hoor $999 voor een frame,das pakembeet 750 pleuro.
maardan komt het gedonder:shipping van la naar eh bv r-dam,dat zijn de kosten niet ,maar die verdomde invoerbelasting enz.

kun je net zo goed bij gv zo'n frame laten bouwen.
voor zover ik weet is er maar een cfl frame in nl,dacht dat een van de heren rogues mc zo'n fiets gebouwd heeft.
 
@fd wel lachen om zoiets te verzagen en er een t140 blok of sterker nog een nieuw
thruxtonblok in te hangen....ben benieuwd wat jj van zoiets gaat vinden
 
ja das wel leuk hoor $999 voor een frame,das pakembeet 750 pleuro.
maardan komt het gedonder:shipping van la naar eh bv r-dam,dat zijn de kosten niet ,maar die verdomde invoerbelasting enz.

kun je net zo goed bij gv zo'n frame laten bouwen.
voor zover ik weet is er maar een cfl frame in nl,dacht dat een van de heren rogues mc zo'n fiets gebouwd heeft.


Die invoer zou ik me niet druk over maken... Bij California Shipping in Stanton versturen, cheap ass bonnetje laten maken bij een andere shop, als schroot/vintage frame opsturen in een goede dichte doos... Niks aan de hand bij het invoeren. Heb 'k laatst ook gedaan met het één en ander.

Alleen ja... De halve wereld rijdt dadelijk idd op een CFL rond.. Da's weer minder.


BTW... You've got mail Hacksaw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan