Uitverkoop einde hobby.

DafalganHooligan

MF veteraan
9 feb 2004
13.572
565
brugge belgië
Na 17 jaar circuit rijden heb ik het ff gehad.
Hier al een paar dingen te koop er volgt later meer.

Setje nette velgen voor een triumph 675 met vaste wielbussen en motomaster remschijven
VERKOCHT

Motortrailer erde zelf nieuw gekocht 2023 niet veel km gelopen kosten 750 zelf aangepast met acebikes wielklem etc
€600

Set bandenwarmers van bihr met digitale display om temperatuur in te stellen
VERKOCHT

Set banden nieuw metzeler K2 racetec slicks (180/60+120/70)
VERKOCHT

Bijlagen

• IMG_20240606_152847817_MFNR.jpg
    IMG_20240606_152847817_MFNR.jpg
    435,8 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20240606_145132667_MFNR.jpg
    IMG_20240606_145132667_MFNR.jpg
    169,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20240606_145115182_MFNR.jpg
    IMG_20240606_145115182_MFNR.jpg
    329,8 KB · Weergaven: 0
  • Screenshot_20240606-143739.png
    Screenshot_20240606-143739.png
    243,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20240606_143722893_HDR.jpg
    IMG_20240606_143722893_HDR.jpg
    348,3 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Ja die heb ik nog maar ging die meegeven met de trailer maar eigenlijk is die zo ook al goedkoop genoeg 🤪
Ondertussen wil er al iemand komen kijken voor de trailer ook dus hou je op de hoogte.
Heb nog wel wat spullen van acebikes waarvan de helft nooit gebruikt is.

Geen oude meuk.. 2023 trailer etc.. :+
Waarom ineens klaar er mee?
Of gewoon af en toe een Trackday met minder spullen, straatbanden, kenteken, etc?

Geen oude meuk.. 2023 trailer etc.. :+
Waarom ineens klaar er mee?
Of gewoon af en toe een Trackday met minder spullen, straatbanden, kenteken, etc?
Had vorig jaar ook al over geslaan en deze winter vol goeie moed nieuwe set banden vering voor en achter nog eens laten reviseren motor beetje op punt zetten etc met de bedoeling om weer lekker wat dagjes te rijden.

En nu weer bijna niets gereden en al 2 maanden aan het wachten op een onderdeel in backorder! Ondertussen gaan alle circuit dagen die ik gepland had voorbij.
Sinds 2019 heb meer pech dan wat anders op motor gebied.

Ik heb daar echt het geduld niet meer voor en eens na gedacht wat ik eraan heb gehad laatste jaren en dan vrij impulsief beslist om er mee te stoppen.
Alles weg.

Is niet dat ik niet meer graag rijd maar alles die erbij komt kijken en de tegenslagen en de stress die ik erdoor krijg zijn me teveel aan worden is nog weinig genieten aan.

Mss later terug opnieuw maar zal niet voor direct zijn.

Had vorig jaar ook al over geslaan en deze winter vol goeie moed nieuwe set banden vering voor en achter nog eens laten reviseren motor beetje op punt zetten etc met de bedoeling om weer lekker wat dagjes te rijden.

En nu weer bijna niets gereden en al 2 maanden aan het wachten op een onderdeel in backorder! Ondertussen gaan alle circuit dagen die ik gepland had voorbij.
Sinds 2019 heb meer pech dan wat anders op motor gebied.

Ik heb daar echt het geduld niet meer voor en eens na gedacht wat ik eraan heb gehad laatste jaren en dan vrij impulsief beslist om er mee te stoppen.
Alles weg.

Is niet dat ik niet meer graag rijd maar alles die erbij komt kijken en de tegenslagen en de stress die ik erdoor krijg zijn me teveel aan worden is nog weinig genieten aan.

Mss later terug opnieuw maar zal niet voor direct zijn.
Daarom heb ik een trackbike en een goede straatfiets als reserve
Alleen geen reservehand. :+
Die is ff geblesseerd sinds 17 maart in Spanje.
Rij wel alles maar met minder vertrouwen en bewust langzamere top i.v.m. hard remmen.
Nog 14 evenementen vanaf juli.

14!?
Denk dat zowat men record aantal is op een jaar word altijd maar minder en minder maar was meestal gemiddeld rond de 8 dagen.
Extra motor geen optie geen plaats voor vroeger had ik makkelijk plaats voor 3 motoren nu met vrouw hond en kind is dat anders 😅

14!?
Denk dat zowat men record aantal is op een jaar word altijd maar minder en minder maar was meestal gemiddeld rond de 8 dagen.
Extra motor geen optie geen plaats voor vroeger had ik makkelijk plaats voor 3 motoren nu met vrouw hond en kind is dat anders 😅
De duurste moet er dan uit.
Vrouw? _O-

Grapje... O-)

14 nog te gaan that is.. al circa 14 gehad. ;)
En vanaf juli zoals gezegd (want vanaf 9 juni moest ik een maand vrijhouden voor derden vanwege de vakantie)

Setje nette velgen voor een triumph 675 met vaste wielbussen en motomaster remschijven
VERKOCHT

Motortrailer erde zelf nieuw gekocht 2023 niet veel km gelopen kosten 750 zelf aangepast met acebikes wielklem etc
€600

Set bandenwarmers van bihr met digitale display om temperatuur in te stellen
VERKOCHT

Set banden nieuw metzeler K2 racetec slicks (180/60+120/70)
VERKOCHT
Pb

De duurste moet er dan uit.
Vrouw? _O-

Grapje... O-)

14 nog te gaan that is.. al circa 14 gehad. ;)
En vanaf juli zoals gezegd (want vanaf 9 juni moest ik een maand vrijhouden voor derden vanwege de vakantie)
Doe je goed 🙂
Ik had dit jaar dagen gepland in april mei juni en juli maar die mis ik bijna allemaal door 1 probleempje.
Mss dat ik toch nog 1 weekend doe met eventueel een motor te huren als afscheid 😅

Doe je goed 🙂
Ik had dit jaar dagen gepland in april mei juni en juli maar die mis ik bijna allemaal door 1 probleempje.
Mss dat ik toch nog 1 weekend doe met eventueel een motor te huren als afscheid 😅
Ik vond jouw onboard filmpjes met de ZX-10R altijd erg leuk. :9

Terug
Bovenaan Onderaan