uitverkoop motorcity apeldoorn

Status
Niet open voor verdere reacties.

opstap

MF'er
12 jun 2003
41
0
apeldoorn
Ben vanmiddag even op de fiets (zonder motor) gesprogen en naar de uitverkoop van het faliete motorcity gereden, helaas was ik daar weer snel weg.
Wat ze vergeten te vermelden in de diverse advertenties dat je niets maar dan ook niets mee naar binnen mee mag nemen geen helm geen jas geen handschoenen enz .
Nou hadden wij niets van dat alles bij ons maar wel een klein heuptasje met daar in geld buidel, rijbewijs huissleutels motor/auto papieren (deze spullen laat ik niet thuis ivm ervaringen met een inbraak in het verleden) maar ik mocht niet naar binnen zonder mijn spullen aan een voor mij onbekende organisatie af te geven, ik zou mijn buren nog niet mijn waardevollle spullen afgeven laat staan aan hun .
U is dus gewaarschuwd.
Oh ja die figuur ziet ons aankomen (recht voor de ingang) op de fiets en zegt dan vervolgens dat we de spullen maar in de auto moeten leggen.
Een zeer goede organisatie dus .
 
Ik moet zeggen dat ik vrij weinig begrijp van je post.

Maar aangezien ik daar morgen ook nog wel een bandje ofzo wil scoren, wat de fuck bedoel je precies met niks mee naar binnen nemen? Moet je daar in je onderbroek rondlopen?
 
Voor de kleding en helmen hebben ze een bewaakte gardarobe.

En ik mocht gewoon met portemonee, telefoon en sleutels naar binnen. Ik denk dat je een erg onbetrouwbaar uiterlijk hebt. :+
 
Heb je het warm ofzo? WTF kan jou het schelen als je goedkoop iets kunt scoren, dat je je spullen even moet afgeven? En wil je dat niet, koop je toch lekker niks. Neem een ijsje!
 
Een bewaakte gaderobe is voor jassen helmen, niet voor je geld rijbewijs kenteken bewijs enz ik snap best als je daar met een grote boodschappen tas binnen stap dat ze het overzicht kwijt raken maar een klein tasje van 15 bij 10 cm ??, ik had niet eens een jas aan laat staan dat ik wat kan stelen en verstoppen.
 
blijkbaar heb jij een vertrouwens probleem, anyway.... verkopen ze daar ook nieuwe motoren ? of zijn die al allemaal opgekocht.
 
Mij keken ze ook al raar aan.


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan