Uitverkoop! Onderdelen Bandit 600

Peertje

Die hard MF'er
4 sep 2002
365
0
Hoeven
Ik ben de zolder een beetje aan het opruimen en heb nog wat spullen over:

-Origineel ruitje Bandit 600 S 2e generatie (vanaf 2000)



-Originele uitlaat Bandit 600 vanaf 2004 (het dikke model, ook voor GSX-F volgens mij, past ook onder oudere Bandits en GSX-F'en)



-Twee remschijven van een Bandit 600, heb ik over omdat ze onder garantie vervangen zijn, 1 er van is krom, weet niet welke



-Originele schokdemper Bandit 600 van 2004 (2e generatie)



-Originele schokdemper Bandit 600 van 96 (1e generatie)



-Originele vorkveren (dus geen Hyperpro!!) afkomstig van een Bandit 600 uit 2004 (2e generatie)



-Duo steuntje incl. stepje linkerkant van een Bandit 600 uit 2004 (2e generatie)



Ook nog een "bikini-ruitje" voor een naked Bandit, maar volgens mij ontbreken de beugels etc


Overzichtje:


Prijs: bied maar!
 
Laatst bewerkt:
Als je er 100% zeker van bent dat 1 vd 2 schijven ok is dan heb ik daar wel interesse in..!
 
Effe mailen op mrsuzuki@daidegas.it bitte :P Spullen zijn niet van mij namelijk, van een vriend.
 
Argh, dat meen je niet :(

In dat geval ga ik maar weer opzoek elders |(
 
Laat ik het zo stellen, het verbaast me dat je de persoon in kwestie een vriend noemt. Ik en zo te lezen enkele anderen denken daar heel anders over. Van hem wil ik nog geen schijven krijgen, waarvan acte :W
 
Wat vraag je voor het ruitje? (de heldere). Heb je er ook nog bevestigings stangetjes o.i.d. bij?
 
Laatst bewerkt:
Wat vraag je voor het ruitje? (de heldere). Heb je er ook nog bevestigings stangetjes o.i.d. bij?
Hoi, het heldere originele ruitje schroef je gewoon met een aantal schroefjes vast in de kuip. Schroefjes zitten (uiteraard) in het nieuwe, vervanginsruitje.

30 euro is ok.
 
Laatst bewerkt:
ik vat hem ook niet helemaal :S had namelijk ook wel interesse in die remschijven

wat vraag je ook voor de achterveer (1e generatie)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan