Uitvoeren en invoeren

je probleem is niet de politie maar de verzekering als de verzekering je "naait" ben veeeeeeel meer geld kwijt als rijden zonder rijbewijs.

:^

En als het de verzekering dus te heet onder de voeten word, door iets waar je in betrokken bent, zal de verzekering z'n poten ervanaf trekken en je niet dekken.
 
je probleem is niet de politie maar de verzekering als de verzekering je "naait" ben veeeeeeel meer geld kwijt als rijden zonder rijbewijs.

JIJ SNAPT HET!!!

Eindelijk iemand die een keer snapt dat je nog genaait kan worden terwijl de verzekering zegt dat je verzekerd bent.
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben die 2e typegoedkeuringen niet voor niks uitgevonden... En als je 25kw op uitdraai rijd, heeft je motor geen 2e typegoedkeuring Hoeft niet altijd zo te zijn dat je er problemen mee krijgt na technische controle na een aanrijding oid, maar het is zeker zo dat ALS ze er problemen van gaan maken via de gerechtelijke weg, jij dus fout zit

Ik zit dan wel fout ja das k.u.t. maar waar.... miss toch maar een duurdere kopen.... :(
was mooie prijs en mooie fiets
 
*gewijzigd* Laat maar, ik heb het iig goed geregeld, maarja kwestie van eventjes goed naar kijken, Succes nog TS!
 
Laatst bewerkt:
*gewijzigd* Laat maar, ik heb het iig goed geregeld, maarja kwestie van eventjes goed naar kijken, Succes nog TS!

Dat denk je... Jij heb van de verzekering toegegeven gekregen dat ze je motor op uitdraai accepteren en ook zo verzekeren ?

In principe heb je dan 25kw papieren ja, maar jouw motor heeft waarschijnlijk geen 2e typegoedkeuring en DAT is nou juist hetgeen waar ze je dan TOCH nog op kunnen naaien. ;)

Of je moet em via Duitsland ofzo uitgevoerd, en weer als 25kw ingevoerd hebben..
 
Dat denk je... Jij heb van de verzekering toegegeven gekregen dat ze je motor op uitdraai accepteren en ook zo verzekeren ?

In principe heb je dan 25kw papieren ja, maar jouw motor heeft waarschijnlijk geen 2e typegoedkeuring en DAT is nou juist hetgeen waar ze je dan TOCH nog op kunnen naaien. ;)

Of je moet em via Duitsland ofzo uitgevoerd, en weer als 25kw ingevoerd hebben..
fax heen met eisen
fax terug met eisen ondertekend

geregeld
 
fax heen met eisen
fax terug met eisen ondertekend

geregeld


Naar je verzekering ? Dan zit je toch echt mis. Je verzekering kan er altijd nog onderuit, alleen al om het feit dat een motor met geen 2e typegoedkeuring gewoon niet ok is ;)

Als ze er na een technisch onderzoek achter komen bij een ongeluk, kan het alsnog zijn dat je verzekering gewoon niet uitbetaald.

Blijkbaar WIL je gewoon niks van anderen aannemen, of kun je niet tegen de waarheid, of je heb een plaat voor je kop, maar zoals ik en anderen hier zeggen is het gewoon..
 
Naar je verzekering ? Dan zit je toch echt mis. Je verzekering kan er altijd nog onderuit, alleen al om het feit dat een motor met geen 2e typegoedkeuring gewoon niet ok is ;)

Als ze er na een technisch onderzoek achter komen bij een ongeluk, kan het alsnog zijn dat je verzekering gewoon niet uitbetaald.

Blijkbaar WIL je gewoon niks van anderen aannemen, of kun je niet tegen de waarheid, of je heb een plaat voor je kop, maar zoals ik en anderen hier zeggen is het gewoon..
Jij weet dus duidelijk niet waar je het over hebt :(


fax heen met eisen
fax terug met eisen ondertekend

geregeld
:^ zo werkt het echt!!

Zo heb ik met mn verzekering geregeld dat ik overal 300 mag *O*
 
Naar je verzekering ? Dan zit je toch echt mis. Je verzekering kan er altijd nog onderuit, alleen al om het feit dat een motor met geen 2e typegoedkeuring gewoon niet ok is ;)

Als ze er na een technisch onderzoek achter komen bij een ongeluk, kan het alsnog zijn dat je verzekering gewoon niet uitbetaald.

Blijkbaar WIL je gewoon niks van anderen aannemen, of kun je niet tegen de waarheid, of je heb een plaat voor je kop, maar zoals ik en anderen hier zeggen is het gewoon..
Gast, jij hebt duidelijk nooit verder gekeken dan je neus lang is.

Als jij via een verzekering je motor verzekert, en zegt 'Hey jongens, ik rijd op uitdraai 25 kw, gaan jullie hiermee akkoord?' - Antwoord: 'Ja sure, zorg wel ff dat je een uitdraai naar ons opstuurt.' - Jij: 'Dat wil ik best doen, kunnen jullie dan echter zwart op wit zetten dat ik bij alle ongevallen verzekert ben? Ik heb op internet gelezen dat hier nog al eens onzuiverheden mee zijn.' - Verzekering: 'Akkoord' OF 'Niet akkoord' -> Andere verzekering zoeken.

Kijk verder dan de standaard dingen, los dingen origineel op om niet tegen extra kosten op te lopen (Uitvoeren/ Invoeren). Ik kan zelfs mn fucking bekeuringen declareren als ik ervoor gepakt word (is standaard brief) dus ik kan me niet voorstellen dat niemand anders hier ervaringen mee heeft.

Over dat 'Blijkbaar WIL je gewoon niks van anderen aannemen, of kun je niet tegen de waarheid, of je heb een plaat voor je kop, maar zoals ik en anderen hier zeggen is het gewoon..' -> Kun je gelijk in hebben. Het is echter zo dat jij het over JOUW ervaring hebt en jij MIJN ervaring als belachelijk verklaart. Wie heeft er dan een plaat voor 'zijn kop'? Maargoed, ik ga ervan uit dat je een sjonnie bent en alleen standaart verklaringen/ abonnementen afsluit, dat verklaart een boel!

:^ zo werkt het echt!!

Zo heb ik met mn verzekering geregeld dat ik overal 300 mag *O*

Sorry, in dat stuk moest ik 'eisen' als wensen opschrijven. Moment dat ik op 'Verstuur reactie' klikte dacht ik er al aan, maarja had haast. Verder vind ik het een mooie opmerking. Kan jouw motor wel 300 trouwens? :) En je zou het kunnen proberen, denk alleen niet dat verzekering akkoord gaat.
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar WIL je gewoon niks van anderen aannemen, of kun je niet tegen de waarheid, of je heb een plaat voor je kop, maar zoals ik en anderen hier zeggen is het gewoon..
:^ :^ :^


Kan jouw motor wel 300 trouwens? :) En je zou het kunnen proberen, denk alleen niet dat verzekering akkoord gaat.
Wat denk je zelf? |( Natuurlijk niet, want het is een RepSnol :z :+
300 Km/u haalt 'ie wel hoor. Maar dat zou ik maar niet doen, want dat is veel harder dan 120 km/u en dat vond je al hard :+ :W


:^ zo werkt het echt!!

Zo heb ik met mn verzekering geregeld dat ik overal 300 mag *O*
_O- _O- _O-
 
Gast, jij hebt duidelijk nooit verder gekeken dan je neus lang is.

Als jij via een verzekering je motor verzekert, en zegt 'Hey jongens, ik rijd op uitdraai 25 kw, gaan jullie hiermee akkoord?' - Antwoord: 'Ja sure, zorg wel ff dat je een uitdraai naar ons opstuurt.' - Jij: 'Dat wil ik best doen, kunnen jullie dan echter zwart op wit zetten dat ik bij alle ongevallen verzekert ben? Ik heb op internet gelezen dat hier nog al eens onzuiverheden mee zijn.' - Verzekering: 'Akkoord' OF 'Niet akkoord' -> Andere verzekering zoeken.

Kijk verder dan de standaard dingen, los dingen origineel op om niet tegen extra kosten op te lopen (Uitvoeren/ Invoeren). Ik kan zelfs mn fucking bekeuringen declareren als ik ervoor gepakt word (is standaard brief) dus ik kan me niet voorstellen dat niemand anders hier ervaringen mee heeft.

Over dat 'Blijkbaar WIL je gewoon niks van anderen aannemen, of kun je niet tegen de waarheid, of je heb een plaat voor je kop, maar zoals ik en anderen hier zeggen is het gewoon..' -> Kun je gelijk in hebben. Het is echter zo dat jij het over JOUW ervaring hebt en jij MIJN ervaring als belachelijk verklaart. Wie heeft er dan een plaat voor 'zijn kop'? Maargoed, ik ga ervan uit dat je een sjonnie bent en alleen standaart verklaringen/ abonnementen afsluit, dat verklaart een boel!

Ow ja, ik ben een sjonnie :z makkelijk oordelen zo zonder dat je me kent natuurlijk :Y

Ik verklaar je ervaring niet als belachelijk, ik weet dus van iemand die dus zwart op wit had staan dat z'n verzekering zijn motor als 25kw op uitdraai accepteerde, hij genaaid werd door zn verzekering vanwege het 2e typegoedkeuring verhaal.
Dus tot zover ben ik natuurlijk sjonnie en weet ik echt niet waar ik over praat uit ervaring :N Ga hier echt geen broodje aap verhaal neer lopen zetten ;)

EDIT: over dat bekeuringen verhaal, dat zou prima kunnen, zul je wel een meerprijs voor betalen denk ik zo... Ik weet iig uit ervaring dat, ook al heb je vaststaan dat je motor geaccepteerd word door je verzekering als zijnde 25kw motor, ze je TOCH kunnen naaien. Zoals ik dus hierboven zeg.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan zelfs mn fucking bekeuringen declareren als ik ervoor gepakt word (is standaard brief)

bij welke verzekering heb je dan dan knmv?
ps, er bestaat voor de auto een verzekering dat je 2 snelheids overtredingen kunt dekken :D:D:D
 
ps, er bestaat voor de auto een verzekering dat je 2 snelheids overtredingen kunt dekken :D:D:D
per jaar!
 
bij welke verzekering heb je dan dan knmv?
ps, er bestaat voor de auto een verzekering dat je 2 snelheids overtredingen kunt dekken :D:D:D
Nee, kwestie van je goed informeren en er de tijd voor nemen... Je hoeft in principe niet meer te betalen dan de normale verzekering van je motor
 
Gast, jij hebt duidelijk nooit verder gekeken dan je neus lang is.

Als jij via een verzekering je motor verzekert, en zegt 'Hey jongens, ik rijd op uitdraai 25 kw, gaan jullie hiermee akkoord?' - Antwoord: 'Ja sure, zorg wel ff dat je een uitdraai naar ons opstuurt.' - Jij: 'Dat wil ik best doen, kunnen jullie dan echter zwart op wit zetten dat ik bij alle ongevallen verzekert ben? Ik heb op internet gelezen dat hier nog al eens onzuiverheden mee zijn.' - Verzekering: 'Akkoord' OF 'Niet akkoord' -> Andere verzekering zoeken.

Kijk verder dan de standaard dingen, los dingen origineel op om niet tegen extra kosten op te lopen (Uitvoeren/ Invoeren). Ik kan zelfs mn fucking bekeuringen declareren als ik ervoor gepakt word (is standaard brief) dus ik kan me niet voorstellen dat niemand anders hier ervaringen mee heeft.

Over dat 'Blijkbaar WIL je gewoon niks van anderen aannemen, of kun je niet tegen de waarheid, of je heb een plaat voor je kop, maar zoals ik en anderen hier zeggen is het gewoon..' -> Kun je gelijk in hebben. Het is echter zo dat jij het over JOUW ervaring hebt en jij MIJN ervaring als belachelijk verklaart. Wie heeft er dan een plaat voor 'zijn kop'? Maargoed, ik ga ervan uit dat je een sjonnie bent en alleen standaart verklaringen/ abonnementen afsluit, dat verklaart een boel!Sorry, in dat stuk moest ik 'eisen' als wensen opschrijven. Moment dat ik op 'Verstuur reactie' klikte dacht ik er al aan, maarja had haast. Verder vind ik het een mooie opmerking. Kan jouw motor wel 300 trouwens? :) En je zou het kunnen proberen, denk alleen niet dat verzekering akkoord gaat.

Gast, hij heeft wel gelijk. Ze kunnen er zonder moeite onderuit, dat is echt het probleem niet. je denk echt alles te weten hier in het 25kw gedeelte, maar de helft van wat ik van jou lees klopt van geen kant, en is gebaseert op wat jij DENKT dat het is. Zoek eerst eens ff wat bronnen.
 
Een overeenkomst > (teken voor OVERTREFT) elke vorm van standaard verzekeringen.

Gast, hij heeft wel gelijk. Ze kunnen er zonder moeite onderuit, dat is echt het probleem niet. je denk echt alles te weten hier in het 25kw gedeelte, maar de helft van wat ik van jou lees klopt van geen kant, en is gebaseert op wat jij DENKT dat het is. Zoek eerst eens ff wat bronnen.
Ik denk niet alles te weten, ik WEET alleen dat je je makkelijk met een uitdraai kunt verzekeren als je de moeite neemt een overeenkomst te laten ondertekenen -> laatste keer dat ik dit zeg, geef voortaan wel een link waar ik het al een keer heb gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Een overeenkomst > (teken voor OVERTREFT) elke vorm van standaard verzekeringen.

Ik denk niet alles te weten, ik WEET alleen dat je je makkelijk met een uitdraai kunt verzekeren als je de moeite neemt een overeenkomst te laten ondertekenen -> laatste keer dat ik dit zeg, geef voortaan wel een link waar ik het al een keer heb gezegd.


Ook laatste keer dat ik er wat over zeg...

Je kunt die overeenkomst hebben, dan nog heeft je motor geen 2e typegoedkeuring en kun je toch nog gezeik krijgen.
 
Ik lees veel verschillende dingen maar heb dit er uit opgemaakt:

Met zo'n uitdraai kun je dus bij een politiecontrole aantonen dat je 'verzekerd' bent en 25kw hebt.
De meeste agenten doen daar dan niet moeilijk over? Je hebt er wel ****ers bij zitten natuurlijk.
Maar dan hebben ze eigenlijk ook wel gelijk, je bent onverzekerd.

Aan de andere kant is het dus wel gevaarlijk want je bent zo goed als onverzekerd, ze kunnen hun handen er vanaf trekken als puntje bij paaltje komt (of motor bij paaltje :p).
Je kan dan niet vertrouwen op je verzekering, met extra goed verstand en besef rondrijden dus en hopen dat niet iemand jou aanrijd en je de schult geeft. Op deze manier 'verzekeren' lijkt me een redelijke optie als je er geen lange (risicovolle) afstanden mee rijd en je jezelf in kunt houden.

Ik wou dat ze het makkelijker en goedkoper zouden maken om hem op kenteken 25kw te zetten, dat is de beste oplossing. Als ik een motor koop wil ik best graag voor zorgen dat hij 25kw op kenteken is, maar het kost gewoon vele honderden euro's. (25kw set, invoeren, uitvoeren, papier en keurwerk, vervoer) want in- en uitvoeren is de enige manier voor een wat oudere motor? En de studenten die het met een oud model moeten doen hebben die centen ook hard nodig.


Dan neem ik wel 2 jaar een risico en doe ik voorzichtig, maar dat is omdat ik geen lange afstanden hoef te rijden en een motor voor de fun zou willen.
 
Ik ga 2 hele jaren rijden, en ga morgen kijken voor fzr 600 "94 als het eght een mooie fiets is ga ik alleen op kenteken, anders toch maar wat anders.....

ps ff ontopic :P
Weet iemand een bedrijf die het in en uitvoeren naar duitseland voor je wil regelen of hoe je het presies zelf moet doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan