Uitvoeren en invoeren

Je had gewoon je geld voor je rijlessen moeten bewaren dan had je een super mooie motor kunnen kopen zit je ook zonder 25kw op uitdraai want je rijd dan zoiezo zonder rijbewijs
 
kunnen kopen zit je ook zonder 25kw op uitdraai want je rijd dan zoiezo zonder rijbewijs

heheheh ik zou et bijna doen met al die kromme regels voor 25kw alleen al om een statement te maken voor de rdw. :D
 
heheheh ik zou et bijna doen met al die kromme regels voor 25kw alleen al om een statement te maken voor de rdw. :D

Geen statement voor het rdw je hebt er alleen jezelf mee. Rijd gewoon lekker 2jaartjes 25kw zoals het hoord. Of wacht twee jaar en koop dan een lekkere bike naar je zin kun je nog twee jaar sparen.
En zoals al vaker is gezegd koop een lekker goedkoop 25kw fietsje voor 2jaar en kijk dan lekker verder heb je gelijk een pekel fiets voor de winter enz. ;)
 
Uit je verhaal maak ik op dat je maat iemand in een AUTO invalide heeft gereden? Reed die persoon toevallig in een smart of andere plastic auto? Tevens maak ik uit je verhaal op dat het op een 50-80 weg is gebeurd? Met die snelheid lijkt het me nog stug...
Ooit van oude auto's gehoort :? Je hoeft iemand maar precies goed te raken, en die persoon hoeft maar beknelt te raken, en kan blijvend invalide raken!
Achja, wellicht hebben jullie gelijk dat ik niet verzekerd ben bij een 'zwaar' ongeval. Het is echter zo dat de verzekering mij dit heeft toegezegd, voor mij is dit genoeg (mondelinge overeenkomst) ook is het nog eens ondertekend (schriftelijke overeenkomst). Hoop niet dat het er ooit van komt, maar ik sta in dat geval wel sterk. Hopelijk kom ik daar nooit achter :)
Het blijft dat je zonder geldig rbw rondrijd voor de rechter!
Over jouw zwaar emotionele reactie (maak ik op uit de spelfouten die erin staan) : Sorry dat ik oordeel over je vriend, vind het verhaal wel een beetje raar. Klopt in mijn ogen geen drol van, maargoed: internet he :?
Nou oordeel je weer te snel, moeilijk hea hoogte van iemand krijgen zonder hem aan te kunnen kijken, of hem ooit in het echt gesproken te hebben!!
Jij mag in een s8 rijden, als jij een ongeluk krijgt heb je echter wel een groot probleem (je moet officieel 24 jaar of ouder zijn voor een auto met meer dan 210 pk ofzo). Dat is ook een 'onbekende' wet die niemand kent en waar veel mensen mee genaait worden, probeer jij maar eens op je 18de-20ste een porsche te kopen.
Ik kan zo bij een porsche dealer binnenkomen en een porsche komen. Dat je hem niet kan verzekeren op mijn naam klopt idd, veel verzekeringen nemen het niet aan. Maar er in rijden mag ik wel, en dan ben ik ook verzekerd. ik snap echt niet waar jij die wijsheid vandaan haalt.
Conclusie:
Je kan er op vele manieren naar kijken, iedereen heeft gelijk? Ene verzekeringsmaatschappij is de andere niet, ene 'onderdrukzettingsactie' is de andere niet. Kwestie van je goed voorbereiden en bewijzen hebben dat ze je weldegelijk beloofd hebben te verzekeren. Je maat had makkelijk in beroep kunnen gaan, met een goede advocaat was hij er zo door gekomen, dat is echter speculeren.
Hij had een goede advocaat, en hij is in hoger beroep gegaan, hij bleef echter zonder geldig rbw rijden. Moeilijk hea, dingen van iemand aannemen
 
Uit je verhaal maak ik op dat je maat iemand in een AUTO invalide heeft gereden? Reed die persoon toevallig in een smart of andere plastic auto? Tevens maak ik uit je verhaal op dat het op een 50-80 weg is gebeurd? Met die snelheid lijkt het me nog stug...

Achja, wellicht hebben jullie gelijk dat ik niet verzekerd ben bij een 'zwaar' ongeval. Het is echter zo dat de verzekering mij dit heeft toegezegd, voor mij is dit genoeg (mondelinge overeenkomst) ook is het nog eens ondertekend (schriftelijke overeenkomst). Hoop niet dat het er ooit van komt, maar ik sta in dat geval wel sterk. Hopelijk kom ik daar nooit achter :)

Over jouw zwaar emotionele reactie (maak ik op uit de spelfouten die erin staan) : Sorry dat ik oordeel over je vriend, vind het verhaal wel een beetje raar. Klopt in mijn ogen geen drol van, maargoed: internet he :?

Jij mag in een s8 rijden, als jij een ongeluk krijgt heb je echter wel een groot probleem (je moet officieel 24 jaar of ouder zijn voor een auto met meer dan 210 pk ofzo). Dat is ook een 'onbekende' wet die niemand kent en waar veel mensen mee genaait worden, probeer jij maar eens op je 18de-20ste een porsche te kopen.

Conclusie:
Je kan er op vele manieren naar kijken, iedereen heeft gelijk? Ene verzekeringsmaatschappij is de andere niet, ene 'onderdrukzettingsactie' is de andere niet. Kwestie van je goed voorbereiden en bewijzen hebben dat ze je weldegelijk beloofd hebben te verzekeren. Je maat had makkelijk in beroep kunnen gaan, met een goede advocaat was hij er zo door gekomen, dat is echter speculeren.

Ik ga ff gamen, later! *vrije avond *O* *
Als jij van de stoepafvalt kun je zelfs je leven lang verlamd raken het is maar net hoe kom je terecht.
 
Uit je verhaal maak ik op dat je maat iemand in een AUTO invalide heeft gereden? Reed die persoon toevallig in een smart of andere plastic auto? Tevens maak ik uit je verhaal op dat het op een 50-80 weg is gebeurd? Met die snelheid lijkt het me nog stug...

Achja, wellicht hebben jullie gelijk dat ik niet verzekerd ben bij een 'zwaar' ongeval. Het is echter zo dat de verzekering mij dit heeft toegezegd, voor mij is dit genoeg (mondelinge overeenkomst) ook is het nog eens ondertekend (schriftelijke overeenkomst). Hoop niet dat het er ooit van komt, maar ik sta in dat geval wel sterk. Hopelijk kom ik daar nooit achter :)

Over jouw zwaar emotionele reactie (maak ik op uit de spelfouten die erin staan) : Sorry dat ik oordeel over je vriend, vind het verhaal wel een beetje raar. Klopt in mijn ogen geen drol van, maargoed: internet he :?

Jij mag in een s8 rijden, als jij een ongeluk krijgt heb je echter wel een groot probleem (je moet officieel 24 jaar of ouder zijn voor een auto met meer dan 210 pk ofzo). Dat is ook een 'onbekende' wet die niemand kent en waar veel mensen mee genaait worden, probeer jij maar eens op je 18de-20ste een porsche te kopen.

Conclusie:
Je kan er op vele manieren naar kijken, iedereen heeft gelijk? Ene verzekeringsmaatschappij is de andere niet, ene 'onderdrukzettingsactie' is de andere niet. Kwestie van je goed voorbereiden en bewijzen hebben dat ze je weldegelijk beloofd hebben te verzekeren. Je maat had makkelijk in beroep kunnen gaan, met een goede advocaat was hij er zo door gekomen, dat is echter speculeren.

Ik ga ff gamen, later! *vrije avond *O* *

Smart is 1 van de veiligste auto's omdat die een hele goeie stevige kooiconstructie heeft. :+
 
Laatst bewerkt:
Als jij van de stoepafvalt kun je zelfs je leven lang verlamd raken het is maar net hoe kom je terecht.

:^

Helaas staat hier ook een topic op mf over iemand die met 30 op een rotonde ten val is gekomen.
De arme man heeft het ongeval niet overleefd. '(

Dus SNELHEID ZEGT NIKS!!!
 
Weet je wat ik dan na al jullie opmerkingen nog het mooiste vind?
De RDW stuurt mij een acceptgiro voor een motor (aka: je rijdt, dus je betaald) -> Voor een motor waar dus niet op gereden mag worden?

Als het echt allemaal zo zou zijn als jullie zeggen (geloof ik best hoor dat rechter zulke conclusies neemt) blijf ik het hypocriet vinden. Ze weten dat je erop rijdt, ze kunnen makkelijk zien via de site van de rdw of je hem actief verzekerd hebt. Redelijk debiel om je dan geen brief ter informatie te sturen dat het niet 'ok' is? Redelijk debiel dat zij je niet tegemoet komen door te zeggen van 'weet je wat, kom een keer bij onze technische dienst langs en dan vogelen we het uit?' -> Ik vind dat hele systeem kut. Over maand word ik 21 dus denk dat ik voor mn eigen bestwil maar ff opnieuw examen doe... Na al die opmerkingen van jullie denk ik dat ik geen zin meer heb om met dat ding op pad te gaan (blijkbaar kan je met normale snelheid ook iemand invalide rijden?)

Moet je bij opnieuw examen doen ZOWEL avb als avd? (En moet je theorie nog geldig zijn?)
 
Weet je wat ik dan na al jullie opmerkingen nog het mooiste vind?
De RDW stuurt mij een acceptgiro voor een motor (aka: je rijdt, dus je betaald) -> Voor een motor waar dus niet op gereden mag worden?

Als het echt allemaal zo zou zijn als jullie zeggen (geloof ik best hoor dat rechter zulke conclusies neemt) blijf ik het hypocriet vinden. Ze weten dat je erop rijdt, ze kunnen makkelijk zien via de site van de rdw of je hem actief verzekerd hebt. Redelijk debiel om je dan geen brief ter informatie te sturen dat het niet 'ok' is? Redelijk debiel dat zij je niet tegemoet komen door te zeggen van 'weet je wat, kom een keer bij onze technische dienst langs en dan vogelen we het uit?' -> Ik vind dat hele systeem kut. Over maand word ik 21 dus denk dat ik voor mn eigen bestwil maar ff opnieuw examen doe... Na al die opmerkingen van jullie denk ik dat ik geen zin meer heb om met dat ding op pad te gaan (blijkbaar kan je met normale snelheid ook iemand invalide rijden?)

Moet je bij opnieuw examen doen ZOWEL avb als avd? (En moet je theorie nog geldig zijn?)

Knvm doet niet zo moeilijk erover hoor ;) ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je heel officieel niet verzekerd rond rijd.

Zowel avd als avb moeten opnieuw gedaan worden, theorie ben ik niet heel cker van?
 
Knvm doet niet zo moeilijk erover hoor ;) ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je heel officieel niet verzekerd rond rijd.

Zowel avd als avb moeten opnieuw gedaan worden, theorie ben ik niet heel cker van?
Zijn er rijscholen waar je dat zonder les kunt doen? Had toen ik slaagde al meteen geinformeerd bij de rijschool waar ik toen bij zat maar ik MOEST MINIMAAL 4 uur les per examen nemen (belachelijk) (werd dan +- 500-600 E inclusief examens)
 
Weet je wat ik dan na al jullie opmerkingen nog het mooiste vind?
De RDW stuurt mij een acceptgiro voor een motor (aka: je rijdt, dus je betaald) -> Voor een motor waar dus niet op gereden mag worden?

Als het echt allemaal zo zou zijn als jullie zeggen (geloof ik best hoor dat rechter zulke conclusies neemt) blijf ik het hypocriet vinden. Ze weten dat je erop rijdt, ze kunnen makkelijk zien via de site van de rdw of je hem actief verzekerd hebt. Redelijk debiel om je dan geen brief ter informatie te sturen dat het niet 'ok' is? Redelijk debiel dat zij je niet tegemoet komen door te zeggen van 'weet je wat, kom een keer bij onze technische dienst langs en dan vogelen we het uit?' -> Ik vind dat hele systeem kut. Over maand word ik 21 dus denk dat ik voor mn eigen bestwil maar ff opnieuw examen doe... Na al die opmerkingen van jullie denk ik dat ik geen zin meer heb om met dat ding op pad te gaan (blijkbaar kan je met normale snelheid ook iemand invalide rijden?)

Moet je bij opnieuw examen doen ZOWEL avb als avd? (En moet je theorie nog geldig zijn?)

Hypocriet is het zeker. :Y

Wat voor een examen wil je opnieuw gaan doen dan?
Je AVD?
 
Zijn er rijscholen waar je dat zonder les kunt doen? Had toen ik slaagde al meteen geinformeerd bij de rijschool waar ik toen bij zat maar ik MOEST MINIMAAL 4 uur les per examen nemen (belachelijk) (werd dan +- 500-600 E inclusief examens)

Als je theorie nog geldig is hoef je die niet over te doen.
 
Knvm doet niet zo moeilijk erover hoor ;) ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je heel officieel niet verzekerd rond rijd.

Zowel avd als avb moeten opnieuw gedaan worden, theorie ben ik niet heel cker van?

theorie hoeft niet aangezien je al een motorrijbewijs hebt. Heb al een keer geinformeerd om ook overnieuw examen te doen, zou me 1,5 jaar 25kw schelen, vond alleen de kosten te hoog aangezien ik het gratis zou krijgen al zit ik mijn 25kw periode uit.

edit: AVB en AVD moeten allebei opnieuw gedaan worden
 
Laatst bewerkt:
Als je theorie nog geldig is hoef je die niet over te doen.

En voor de duidelijkheid, je theorie is 1 jaar geldig..

En je moet zowel avb als avd overdoen, zover ik weet, maar Rutger denkt dat ik een sjonnie ben die niet weet waar hij over praat, dus dan mag hij lekker zelf even zwart op wit gaan zoeken zoals hij dat graag heeft.
 
Laatst bewerkt:
En voor de duidelijkheid, je theorie is 1 jaar geldig..

En je moet zowel avb als avd overdoen, zover ik weet, maar Rutger denkt dat ik een sjonnie ben die niet weet waar hij over praat, dus dan mag hij lekker zelf even zwart op wit gaan zoeken zoals hij dat graag heeft.
Daarom kijk ik ook niet naar jouw posts! *heeft dit met ogen dicht getypt*
 
Zo te zien zowel AVB als AVD, vraag wel of ze leuk aanbod hebben, desnoods doe ik het wel op eigen motor. Geen zin om belachelijk veel te betalen voor zoiets
 
Ik heb niet helemaal terug gelezen, maar persoonlijk is mijn mening officieel op 25kw rijden of niet rijden...

Weet je wat ik dan na al jullie opmerkingen nog het mooiste vind?
De RDW stuurt mij een acceptgiro voor een motor (aka: je rijdt, dus je betaald) -> Voor een motor waar dus niet op gereden mag worden?

Als het echt allemaal zo zou zijn als jullie zeggen (geloof ik best hoor dat rechter zulke conclusies neemt) blijf ik het hypocriet vinden. Ze weten dat je erop rijdt, ze kunnen makkelijk zien via de site van de rdw of je hem actief verzekerd hebt. Redelijk debiel om je dan geen brief ter informatie te sturen dat het niet 'ok' is? Redelijk debiel dat zij je niet tegemoet komen door te zeggen van 'weet je wat, kom een keer bij onze technische dienst langs en dan vogelen we het uit?' -> Ik vind dat hele systeem kut. Over maand word ik 21 dus denk dat ik voor mn eigen bestwil maar ff opnieuw examen doe... Na al die opmerkingen van jullie denk ik dat ik geen zin meer heb om met dat ding op pad te gaan (blijkbaar kan je met normale snelheid ook iemand invalide rijden?)

Moet je bij opnieuw examen doen ZOWEL avb als avd? (En moet je theorie nog geldig zijn?)

Wat voor rekening stuurt het RDW je dan? Bedoel je niet de belastingdienst? En dan alsnog, het maakt hun niet uit wat voor motor je hebt/invoert/verzekert. Alleen jij mag dan niet de hoofdbestuurder zijn. Ik heb ook een volvermogen motor op mijn (toen nog) naam verzekert. Geen probleem, zolang ik er maar niet mee reed.

Waarom moet een instantie jou een brief ter informatie sturen om je alles voor te kauwen? Zelf goed informeren is ook mogelijk...
Je mag ook niet dronken rijden, maar als de politie je auto voor de kroeg ziet staan moeten ze dan binnen komen om het nog een keer te zeggen?
Dat het niet duidelijk is ben ik met je eens, maar je redenatie is niet geheel correct.

Als ik me niet vergis zeg je in je eerste post nog dat je de 25kw goed vind (mee eens overigens alleen motoren wel... auto's niet?) dus nu ga je tegen je eigen ideeën in :P

Als je examen voor je zware RBW wil doen zal je álles opnieuw moeten doen en een geldig theorie examen hebben. Voor de CBR ben je gewoon iemand die zijn RBW wil halen.
 
Daarom kijk ik ook niet naar jouw posts! *heeft dit met ogen dicht getypt*

Sukkel :z hoe kun je dan weten waarom je niet naar mijn posts kijkt ? betekent toch dat je ze eerst gelezen moet hebben :z


En ach kerel, ik zeg en beweer precies hetzelfde als o.a. M3rcury. En ook ik ken iemand die dus genaaid werd, vanwege het feit dat zijn motor op uitdraai verzekerd stond en dus geen 2e type goedkeuring had. En ja ook die heeft het voor laten komen...
 
Laatst bewerkt:
Ach kerel, ik zeg en beweer precies hetzelfde als o.a. M3rcury. En ook ik ken iemand die dus genaaid werd, vanwege het feit dat zijn motor op uitdraai verzekerd stond en dus geen 2e type goedkeuring had. En ja ook die heeft het voor laten komen...
Je kan ook gewoon zeggen dat het om de zelfde persoon gaat. Van de week maar weer een biertje met hem doen hea johannes :9
 
Uit je verhaal maak ik op dat je maat iemand in een AUTO invalide heeft gereden? Reed die persoon toevallig in een smart of andere plastic auto? Tevens maak ik uit je verhaal op dat het op een 50-80 weg is gebeurd? Met die snelheid lijkt het me nog stug...
Is het interessant in wat voor auto die persoon reed? Nee.
Weleens gevoeld hoe hard een motor aankomt als je met 80 km/u wordt aangereden? Vast niet :j


Achja, wellicht hebben jullie gelijk dat ik niet verzekerd ben bij een 'zwaar' ongeval. Het is echter zo dat de verzekering mij dit heeft toegezegd, voor mij is dit genoeg (mondelinge overeenkomst) ook is het nog eens ondertekend (schriftelijke overeenkomst). Hoop niet dat het er ooit van komt, maar ik sta in dat geval wel sterk. Hopelijk kom ik daar nooit achter :)
De verzekering kan géén wet veranderen. Simpele ziel, hoe vaak moeten wij jou dat nog proberen uit te leggen? |(


Jij mag in een s8 rijden, als jij een ongeluk krijgt heb je echter wel een groot probleem (je moet officieel 24 jaar of ouder zijn voor een auto met meer dan 210 pk ofzo). Dat is ook een 'onbekende' wet die niemand kent en waar veel mensen mee genaait worden, probeer jij maar eens op je 18de-20ste een porsche te kopen.
In welk land leef jij? _O- _O- _O- _O-
M'n beste vriend speelt (keept) bij Werder Bremen en verdient dus knaken zat voor een dikke auto. Hij is in december 19 jaar geworden en heeft toen een Volkswagen Eos gekocht. Op Nederlands kenteken wel te verstaan. Vreemd dat dat kan dan, in een auto met 250pk (3.2 V6 met DSG-automaat).... :z :W


Speel jij die niet wat teveel ? Jouw verhalen lijken ook voor een groot deel uit een computergame te komen. :')
_O-


Ik kan zo bij een porsche dealer binnenkomen en een porsche komen. Dat je hem niet kan verzekeren op mijn naam klopt idd, veel verzekeringen nemen het niet aan. Maar er in rijden mag ik wel, en dan ben ik ook verzekerd. ik snap echt niet waar jij die wijsheid vandaan haalt.
't Feit dat jij hem niet op je eigen naam kan verzekeren heeft te maken met, het alom bekende, 'sjonny-rijgedrag' van (de meeste!) jongeren.... :)

Dát is de reden dat je zo'n auto bijna niet op je eigen naam verzekerd krijgt op die leeftijd.


Weet je wat ik dan na al jullie opmerkingen nog het mooiste vind?
De RDW stuurt mij een acceptgiro voor een motor (aka: je rijdt, dus je betaald) -> Voor een motor waar dus niet op gereden mag worden?

Als het echt allemaal zo zou zijn als jullie zeggen (geloof ik best hoor dat rechter zulke conclusies neemt) blijf ik het hypocriet vinden. Ze weten dat je erop rijdt, ze kunnen makkelijk zien via de site van de rdw of je hem actief verzekerd hebt. Redelijk debiel om je dan geen brief ter informatie te sturen dat het niet 'ok' is? Redelijk debiel dat zij je niet tegemoet komen door te zeggen van 'weet je wat, kom een keer bij onze technische dienst langs en dan vogelen we het uit?' -> Ik vind dat hele systeem kut. Over maand word ik 21 dus denk dat ik voor mn eigen bestwil maar ff opnieuw examen doe... Na al die opmerkingen van jullie denk ik dat ik geen zin meer heb om met dat ding op pad te gaan (blijkbaar kan je met normale snelheid ook iemand invalide rijden?)

Moet je bij opnieuw examen doen ZOWEL avb als avd? (En moet je theorie nog geldig zijn?)
Hoezo? Omdat zij jou niet achter je luierbroekje aanzitten? Je bent oud en wijs genoeg om dat zelf uit te zoeken. Zal hen een worst wezen dat jij zo rondrijdt. Scheelt de verzekering alleen maar centjes :W :W :W


Dat mag jij niet :N Dat heeft jouw verzekering mij zwart op wit laten zien! :Y _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan