uitwaaien

Wie is vandaag op motor geweest

  • Ja

    Stemmen: 25 55,6%
  • nee

    Stemmen: 14 31,1%
  • met de bromfiets

    Stemmen: 2 4,4%
  • met de gewone fiets

    Stemmen: 4 8,9%

  • Totaal aantal stemmers
    45

pocketrocket

Die hard MF'er
21 okt 2003
305
0
valkenburg
hallo wie is er vandaag op deze waaierigge herfstzondag met de motor op uit geweest.(Was wel soms link met al die bladeren)

full
.
 
hoezo motoren in winterslaap (het zijn toch geen marmotten). |( |( |( |(
dooooooooooooooooooooooooooooooor rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :] :] :]
 
hallo wie is er vandaag op deze waaierigge herfstzondag met de motor op uit geweest.(Was wel soms link met al die bladeren)
Een beetje glijden en glibberen lijkt enger dan het is :] . En ik was het eigenlijk wel van plan ('ej, ff tanken!') maar ik heb al te lang gewacht met het voorbereiden op een examen komende donderdag.

Dus dat gaat voor. En morgen mag ik weer forenzen, dus medelijden hoeft niet.
 
Ik ben vandaag nog even naar Motorport Uithoorn geweest op de motor.
Zo koud was het nou ook weer niet, alleen voor die bladeren was het inderdaad wel uitkijken.
Moet wel opbiechten dat het geen wereldreis was van uit Hoofddorp O-)
edit typo
 
Laatst bewerkt:
Gisteren flinke rit gemaakt door hetzelfde gebied. (Vaals, Epen, Slenaken, Noorbeek). Moest vandaag standby lopen, dus niet :] :(
 
heb gisteren hier nog lekker een eindje gereden ( 23 gaden )en het weer was perfekt om lekker in een T-shirt op de motor te rijden, en ik ga straks nog even lekker toeren , en de weers voorspelling voor de aankomende week is ook perfekt
 
vanmiddag langs Noordzeekanaal gereden naar IJmuiden daar woei het aardig en ik werd flink heen en weer geschud en ik kwam er achter dat motorpak niet waterdicht was.
 
Ik was vandaag bezig kleine knippertjes op m'n Hornet te zetten, wat niet is gelukt met m'n twee linkerhanden. Ding moet binnenkort voor een 12.000km beurt, heb al even gevraagd of ze het willen doen, geen punt, weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurt.
 
Vind je dat een flinke rit,dat is get veur unne holle tzank(Ha,Ha,Ha) :Z :Z :Z :Z

Natuurlijk was dat niet de volledige rit |( . Er zat nog een stuk Limburg voor en een stuk België achter. Zo'n 180km in totaal, waaronder het circuitje van Epen dat op jouw foto's staat... ;)
 
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH,dat is een duidelijke verklaring en een degelijk ritje..............
 
Vandaag te voet uitgewaaid. Onderweg ingehaald door verschillende motorrijders en dus van plan om ook de motor nog effe te pakken.
Helaas, voordat ik thuis was was ik zeiknat van de regen en 't is niet meer droog geworden. :(
En ik ga dus niet voor de lol in de zeikende regen rijden.
 
Ja ! Ik ben vandaag wel ff te toeren geweest, alleen een beetje jammer dat het zo regende onderweg :(

Maar voor de rest wel lekker gecrost :P
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan