uitzend schema moto gp?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor satelietters: Eurosport 2 op UK zend nu ook uit in het engels (source van de stream hier)

Eurosport2 UK is niet FTA, BBC Stream 3-2 wel!
ongecodeerde feat op de Astra 2
Freq: 12441
Symbolrate: 27500
Polarisatie: Vertikaal
Fec: 2/3

Live 125, moto2 en motogp zonder onderbrekingen
 
Op Motogp.com kan je een videopass kopen dan kan je het hele seizoen alles kijken. Ik heb nu voor het tweede jaar op rij zo'n pass. Echt fijn om te hebben. Je kan er zelfs mee teruggaan tot 1992 voor alle races...

Tom
 
Bedankt allemaal voor de linkjes. Heb genoten van de race!! Hayden en Spies een super race gereden,jammer dat Hayden geen 3de is geworden was die jongen van harte gegund.Rossi gelukkig toch de beste,beloofd een spannend jaar te worden!!!!! En nu weltrusten.
 
Was een geweldige, spannende race. Sluit me helemaal aan bij F@T.

Ik hoop wel dat ik op 25 april de race "normaal" op tv kan zien.

Dorna, Carchannel en/of RTL7 regel dat!!!!!!!!!!!!
 
de toppicstarter heeft ook genoten..
had de hut hier wel vol ;)
weer een schap vrij in de koelkast :?
had af en toe wel een storing in het beeld (dsf)..
misschien toch maar ff een andere kop erbij kopen zodat ik naar bbc kan koekeloeren :9

truste
 
Voor nu maar een weekend pass gekocht, ben benieuwd hoe ik de volgende race voor ogen ga krijgen. Kameraad van me ook maar mijn inloggegevens gegeven, we hebben tegelijkertijd via mijn account kunnen kijken - gelukkig is dat via MotoGP.com niet weg-beveiligd. Skype, cola en chips, en genieten! :)
 
Schotel hoeft niet lelijk te hangen ;)
Daarbij heb je voor een beetje decoder maar 1 afstandsbediening nodig.
En een abbo kost maar een 10,- in de maand, kwaliteit is trouwen ook erg goed.
Misschien toch maar overwegen om een schotel te kopen :+ ?

;) schotel mag hier ook niet ivm met appartementsrecht etc en hier wil je niet nog een antennewoud. heb zo'n decoder gehad maar ik greep iedere keer terug naar gewone tv uit de muur, dus maar opgezegd. het is een motogp abbotje geworden. De race was masterlijk, jammer van hayden, had 't 'm gegund. jammer dat rossi niet wat meer in het gevecht betrokken was en lorenzo, m'n favo deed 't ook wel ok ;)

@ gsx roy:

sinds 2003 volg ik de motogp en je hebt gelijk dat ik afgelopen keer niet heb gekeken en daar heb ik ook nog niet uitvoerig de moeite voor gedaan. mijn voorkeur gaat uit naar motogp en als ik zie dat er in de sbk veel ex-motogp rijders in de top zitten die het niet in de motogp waar hebben kunnen maken, gaat bij mij de geloofwaardigheid er vanaf.
schraal is het verkeerde woord, ik wilde er mee aangeven dat je sbk wel overal kan zien, maar de motogp (hoogste klasse) die commercieel gezien, als je naar assen kijkt, meer kijkers trekt dan niet wordt uitgezonden.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt ook nog eens zijn halve koelkast leeg gezopen! Ik ga binnen kort maar eens upc digital aanvragen,kan ik ook normaal Motogp kijken!

Kunnen we nietl een mail sturen naar RTL7 dat wij allemaal graag normaal op tv de race kijken!
 
Dag Oma..
Wist u dat BBC2 morgen de race live uitzend en dat de meeste mensen die wel kunnen ontvangen?
 
Laatst bewerkt:
Om 13.30. Race begint om 14.00 ;)


:^

Ik zit net bij de BBC te kijken naar de programmering. BBC3, waar het eerst werd uitgezonden, zendt normaliter pas na 20:00 uit. Dit zou kunnen betekenen dat alle europeese MGP's uitgezonden worden op BBC1 of 2.
Dat zou helemaal mooi wezen natuurlijk *O*
 
Laatst bewerkt:
Laten we het hopen! En het word weer een spannende race gezien de start opstelling!!

Kleine voorspelling

1: Rossi(ondanks zijn blessure)
2:Hayden
3:Lorenzo
4:Spies
5:Edwards
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan