UK Magazines in de UK kopen

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Was ik vandaag voor het werk ff over en weer naar Londen koop ik daar op Heathrow een Performance Bikes en een Superbike magazine, buiten het feit dat ze ongeveer de helft kosten (11€ voor de twee) kreeg je bij de performance bikes een set kneesliders en een poster, bij de Superbike magazine zat een poster, een lanyard (zo een sleutelkoordding :P ) een plastic staander voor je jiffy, een auto sticker, een sticker voor op je vizier en een pkaje vizierpoetsdoekjes.

Volgens de verkoper wordt dit er uitgedan om de verzendkosten te drukken |(

Dus betaal je 4€ meer voor minder te krijgen hier zo...voor dat geld verstuur ik een container het kanaal over...volgens de verkoper is het met muziektijdschriten nog erger, cd's die in het hele magazine besproken worden worden er gewoon af gehaald om de kosten te drukken
 
:Z :Z Bij mij zitten die spullen er altijd bij :+

Maw heb je dus die DVD's ook niet bij de vorige magazines gehad ?? :9

En nee , ik haal die magazines niet over de plas :)
Ik betaal voor die 2 magazines samen €13 , dus voor €2 kan ik niet naar Engeland rijden .



;) :+
 
Das Balen als je homey je afzeikt :P

Is niet afzeiken :9 Sigma en ik gaan gewoon een handeltje opzetten in die spullen die normaal bij die magazines zitten O-)


[me]Peter_SP2 kan het ook niet helpen da Sigma het juiste adres in België niet kent om zulke magazines te kopen :+ [/me]
 
[me]Peter_SP2 kan het ook niet helpen da Sigma het juiste adres in België niet kent om zulke magazines te kopen :+ [/me]

B|

Sigma kent adres wel maar vind het schandalig dat hij er voor naar Centrum Antwerpen moet rijden...uur parkeerplaats moet zoeken en drie keer overvallen worden voor iets wat ikeigenlijk bij de boekenwinkel op de hoek zou moeten krijgen..... :X



En ga eens wat hunten 8-)
 
En ga eens wat hunten 8-)
Namens P en mijzelf
full


8-)
 
In de tijd dat ik in engeland zat heb ik veel Bike en Ride gelezen, staat echt veel meer in voor een heel nette prijs (jammer dat de pond zo duur is voor ons, maar das weer wat anders). Dat zijn wel maandbladen, maar liever 1 keer in de maand echt iets heel goed dan 2 keer in de maand die slappe hap die we hier hebben (MOTOR uitgesloten ;) ).

Enneh, die MCN krant is echt :}
 
ik betaal 9.20 voor PB en 7.90 voor Superbikemag!
Das dus 17.10 voor de twee!

Waar zit die winkel in Antwerpen Sig? Adresje?
 
Ik ben op jacht gegaan naar die Performance Bikes met sliders. In Nederland heb je, ook op Schiphol alleen de europese versie. Geen knee pads dus. Morgen ga ik nog American Bookstore proberen. Ben bang dat het niet gaat lukken.
Hoe kom ik aan de UK versie in plastic met alle goodies? Geeft de Magazinman die UK-versie?

Gr.

B.
 
Yep, ken ik ook, goed adres !

Je zou eens kunnen informeren bij Brian, de Magazineman of hij ook de "volledige pakketten" verstuurt ( zal wel meer kosten dan idd, maar als je graag een gratis setje kneesliders wilt................ ) ;)


www.themagazineman.co.uk

Ik mag hopen dat themagazineman ook alle goodies erbij levert, hij is 23 € per jaar duurder om de PB naar europa te sturen dan greatmagazines.co.uk ...
 
hee, Sigma, hebbie dat stukje in performance bikes gelezen over die kneeslidertest met een mobiele telefoon, een voorbind-dildo, een teletubbie, een rolschaats en nog wat ? Knettergek die Engelsen.

Had je nog tegen kunnen komen op Heathrow, vloog om kwart over zes op 14e terug naar 'Olland. (en ok heb jhe al eens ontmoet volgens mij, op de stand van Hein-Gericke op motorbeurs Utrecht hebben we ff gebabbeld)

Heb al wat geleerd van die PB, zie hier
 
Magazinman heeft zijn bestelling geleverd. Inclusief de PB kneesliders! Samen met de artikelen om te leren knee-downen en de circuitafstellingen voor een 04 Blade. En dat voor minder als hier in de winkel.

Hier schrijft een tevreden man. Hoewel:

[me]Baba-san heeft een fietspad-rit-boete thuisgestuurd gekregen. Hoe het mogelijk is weet 'ie niet. Niet aangehouden maar wel geparkeerd in de woonwijk van zijn ma. €65,- Tjing tjing![/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan