Ultieme Naked?

Ik sluit me helemaal bij Dutchxjr aan hoor......een XJR....poehe wat heb ik er een plezier mee.
Heb bijna twee jaar geleden mijn Honda CBR1100 superblackbird ingeruild voor een xjr 1200 SP Sarron en daar heb ik dus nog geen enkel ogenblik spijt van gehad. Een enorm koppel, goede zit en een cool uiterlijk. Ik heb wel eens 30 XJR-en bij elkaar gezien en geen enkel was het zelfde...........

Tis wat duchtxjr zegt......kijk maar eens op de site's die hij aangaf...en voornamelijk xjrcafe......

Succes hoor

Jaapio

full
 
eh. het hoeft toch geen productiemotor te zijn?

doe mij maar zoiets:
1460kat_large.jpg

Spondon aluminium buizenframe
1500cc blok met turbo
lachgasinjectie
lichtmetalen velgen :} :P
 
Ultime naked: Spondon of Moto martin frame met een dikke twin/V4, öhlins, oz-velgen met die speciale (rimdisc) brakes..

Misschien over 10 jaar ofzo een plaatje :]

Of een klassieker met uptodate rolling gear (van een Agusta of iets dergelijks)

Ook leuk
Strtfghtr_.JPG
 
verbouw een zrx....ook koppel zat net alz de xjr..
maar ja die centen he........kzou ook wel een belt drive en andere shit op
mn zrx willen///......maar da komt wel.. :9~
 
Mijn ultieme naked bike is eene BMW R1150R Rockster, voor mij ook gelijk de mooiste BMW die er is, over de andere modellen van BMW, ben ik niezo kapot van. Prachtige afwerking, schitterende techniek, heerlijk geschud van die boxer, cardan (rij nou eenmaal tussen de 20.000-25.000 km/jaar) abs, kleurstelling, ik vind hem gewoon af. En die 85 pk, is voor mij echt genoeg. En als meezit, ben ik over een paar dagen de trotse eigenaar van de jongste "oude lullen motor" van BMW :) :) :)
full
 
Laatst bewerkt:
Hee Oppie, je moet je motor ook eens op een andere locatie fotograferen, ik kom deze foto in meerdere topics tegen. Herkenbaar hoor, doe het zelf namelijk ook zo! Je bent toch trots blijkbaar op je machientje! Misschien eens een rijdend plaatje??
 
Ultime naked moet nog gebouwd worden... maar voor mij is dat altijd een Dikke tweecilinder, met mega koppel, en subtile looks.

Vind de nieuwe Yamaha MT-01 niet gek.... heb er echter de portomonee niet voor.
 
de ultime naked ondergaat monumenteel een kleine 'make over'..... 8-)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/163867/52dc1ac8c540c22d49c7373d0923113d (rgv 8004.jpg)​
 
full


check maar ff bij 'nog radicale verbouwingen deze winter', dan zie je wat het nu wel gaat worden....niet voor de trouwe volgers natuurlijk, want die weten het al....duuuuuh :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan