Undercover Motoragent houdt Duitser aan.

Ik zag er vandaag ook een! Die had een vrachtwagentje staandegehouden!
Die BMW lijkt inderdaad op een normale zwarte motor en de bestuurder heeft inderdaad gewoon een zwart motorpak aan.
Damn dat word dus echt (nog beter) uitkijken '(
 
Ik zag er vandaag ook een! Die had een vrachtwagentje staandegehouden!
Die BMW lijkt inderdaad op een normale zwarte motor en de bestuurder heeft inderdaad gewoon een zwart motorpak aan.
Damn dat word dus echt (nog beter) uitkijken '(
B|

Rij ook een donkere BMW met, uiteraard, donkere motorkleding B|

Had deze toevallig ook nog zwarte laarzen :? B| , na-aper B|
 
B|

Rij ook een donkere BMW met, uiteraard, donkere motorkleding B|

Had deze toevallig ook nog zwarte laarzen :? B| , na-aper B|

Nee daar heb ik niet naar gekeken (hij stond achter het vrachtwagentje, dus slecht zichtbaar) :)

Maare was jij daar dan niet toevallig?? Oprit A12 richting Utrecht bij Bunnik
 
Zal het zo vriendelijk mogelijk neer zetten..

jij :
- die wat dijkjes rijd en soms over het circuit knalt op een leuke verantwoorde manier want je wil wel thuis komen natuurlijk.
- in de winter je motor stalt omdat het een luxe artikel is

Tegen :
- geoefend rijder dankzij extra rij opleiding.
- dag in dag uit op de motor.
- weer of geen weer.
- rare situatie's meemakend.


Denk dat als ze je laten gaan dat je gewoon te hard rijd dat hun de veiligheid van burgers voor moeten laten gaan.

Ik zou nog maar niet zo zeker zijn over bepaald soort motor rijders.

1 nadeel hebben ze wel..

ze rijden een BMW :X

;)
 
1 nadeel hebben ze wel..

ze rijden een BMW :X

;)
Sinds ik op Zandvoort iemand op een oude K100 met prehistorische banden (meer dan) het halve veld het snot voor de ogen heb zien rijden heb ik toch een iets andere mening.... al ligt het waarschijnlijk vooral aan de bestuurder (of de andere bestuurders....... :X )
 
Zal het zo vriendelijk mogelijk neer zetten..

zal het even vriendelijk neerzetten.

De flikken zijn mensen (alhoewel). Zij kunnen dus ook in een ongeval een burger zijn voet afrijden (feit: ongevalletje gebeurd met politiewagen deze week nog)
Die burger zal er echt vet mee vooruit geraken dat onze en jullie "dienders" zo goed kunnen rijden en zich ook altijd aanpassen aan de omstandigheden... NIET
(het blauwe zwaailicht en de sirene zijn, voor sommigen, een soort van schakelaar waardoor ze denken dat ze een soort Schumacher achter het stuur worden)
(shit zeg, genuanceerd schrijven maakt de teksten wel verdomd lang)

Toegegeven, net zoals er motorijders zijn die er iedere (99%) diender vanafrijden, zo zullen er dienders (1%) zijn die geen botten verstand hebben van een voertuig en die zich beter bezighouden met het spurten achter hun fiets die ze onbeheerd (niet gesloten) hebben achtergelaten (fiets is trouwens materiaal ter beschikking gesteld door de gemeenschap, zullen ze er wel wat beter mee mogen omgaan, vind ik)

die voortgezette opleiding is geen vrijgeleide voor imbeciel gedrag, dat zullen wij gewone burgers wel genoeg doen.
 
Nee daar heb ik niet naar gekeken (hij stond achter het vrachtwagentje, dus slecht zichtbaar) :)

Maare was jij daar dan niet toevallig?? Oprit A12 richting Utrecht bij Bunnik

Nee ik rij Nijkerk -> Amersfoort -> Utrecht -> Capelle.. Dus daar benk nie geweest ;)
 
zal het even vriendelijk neerzetten.

De flikken zijn mensen (alhoewel). Zij kunnen dus ook in een ongeval een burger zijn voet afrijden (feit: ongevalletje gebeurd met politiewagen deze week nog)
Die burger zal er echt vet mee vooruit geraken dat onze en jullie "dienders" zo goed kunnen rijden en zich ook altijd aanpassen aan de omstandigheden... NIET
(het blauwe zwaailicht en de sirene zijn, voor sommigen, een soort van schakelaar waardoor ze denken dat ze een soort Schumacher achter het stuur worden)
(shit zeg, genuanceerd schrijven maakt de teksten wel verdomd lang)

Toegegeven, net zoals er motorijders zijn die er iedere (99%) diender vanafrijden, zo zullen er dienders (1%) zijn die geen botten verstand hebben van een voertuig en die zich beter bezighouden met het spurten achter hun fiets die ze onbeheerd (niet gesloten) hebben achtergelaten (fiets is trouwens materiaal ter beschikking gesteld door de gemeenschap, zullen ze er wel wat beter mee mogen omgaan, vind ik)

die voortgezette opleiding is geen vrijgeleide voor imbeciel gedrag, dat zullen wij gewone burgers wel genoeg doen.
Dus...




















... kunnen we het niet gewoon, net als in andere topics over tieten gaan hebben of zo :?
 
zal het even vriendelijk neerzetten.

De flikken zijn mensen (alhoewel). Zij kunnen dus ook in een ongeval een burger zijn voet afrijden (feit: ongevalletje gebeurd met politiewagen deze week nog)
Die burger zal er echt vet mee vooruit geraken dat onze en jullie "dienders" zo goed kunnen rijden en zich ook altijd aanpassen aan de omstandigheden... NIET
(het blauwe zwaailicht en de sirene zijn, voor sommigen, een soort van schakelaar waardoor ze denken dat ze een soort Schumacher achter het stuur worden)
(shit zeg, genuanceerd schrijven maakt de teksten wel verdomd lang)

Toegegeven, net zoals er motorijders zijn die er iedere (99%) diender vanafrijden, zo zullen er dienders (1%) zijn die geen botten verstand hebben van een voertuig en die zich beter bezighouden met het spurten achter hun fiets die ze onbeheerd (niet gesloten) hebben achtergelaten (fiets is trouwens materiaal ter beschikking gesteld door de gemeenschap, zullen ze er wel wat beter mee mogen omgaan, vind ik)

die voortgezette opleiding is geen vrijgeleide voor imbeciel gedrag, dat zullen wij gewone burgers wel genoeg doen.

Hey, Mr Frustie :} :}

Hoe kom jij toch aan al die wijsheid :?

Ik zal een dezer dagen die fiets nog een aai geven, daarbij aan jou denkend, oke O-) ??







vergeet je donkere vizier niet bakkie ;)
Te vroeg donker dezer dagen, ze zullen maar moeten schrikken :P
 
Laatst bewerkt:
Ze zullen vast wel een beetje kunnen rijden, de motoragenten. Ze hebben denk ik een beetje eenvoudiger de gelegenheid het goed te leren want: op kosten van de gemeenschap. En waar wij nog eens nadenken over het nemen van risico's ten aanzien van het materiaal (heb het even niet over het eigen welzijn) kunnen zij zich iets meer permitteren. Ga maar eens wat verhalen beluisteren bij motordealers die politiemotoren onderhouden. Levert bijvoorbeeld leuke cijfers op m.b.t. verbruik van banden en remblokken en mooie anekdotes over lui die hun motorfiets twee keer in de week total loss rijden of zelfs een BMW blok in recordtijd naar de filistijnen helpen door ongeacht de omstandigheden vol gas te accelereren.
Dat is natuurlijk ook wat het leuk maakt, zo'n baan. Lekker raggen op kosten van anderen. Anders zou iemand met een gezond verstand dat toch niet willen doen
(ja dit is wel een inkoppertje).
 
waneer komen jouw dvd's uit baksteen???

de ghostrider timmert er leuk mee aan de weg.........iets voor jouw wellicht als een leuk extraatje mischien :+
 
Ze zullen vast wel een beetje kunnen rijden, de motoragenten. Ze hebben denk ik een beetje eenvoudiger de gelegenheid het goed te leren want: op kosten van de gemeenschap. En waar wij nog eens nadenken over het nemen van risico's ten aanzien van het materiaal (heb het even niet over het eigen welzijn) kunnen zij zich iets meer permitteren. Ga maar eens wat verhalen beluisteren bij motordealers die politiemotoren onderhouden. Levert bijvoorbeeld leuke cijfers op m.b.t. verbruik van banden en remblokken en mooie anekdotes over lui die hun motorfiets twee keer in de week total loss rijden of zelfs een BMW blok in recordtijd naar de filistijnen helpen door ongeacht de omstandigheden vol gas te accelereren.
Dat is natuurlijk ook wat het leuk maakt, zo'n baan. Lekker raggen op kosten van anderen. Anders zou iemand met een gezond verstand dat toch niet willen doen
(ja dit is wel een inkoppertje).
Materiaal krijgt idd over het algemeen wat meer te verduren, maar dat heeft niets met misbruiken te doen. Een gemiddelde dienstmotor draait nu eenmaal heeeel wat meer kilometers dan een burgermotor en doet dat onder andere omstandigheden dan een burgermotor. Idd zal ik met mijn eigen motor nooit alles doen wat ik met mijn dienstmotor doe, maar ik heb dan ook een heel andere bedoeling met het rijden.

En helaas is het dan soms nodig om zonder op omstandigheden te letten het gas gelijk los te draaien, gebeurt gelukkig zelden want eerlijk gezegd doet me dat pijn, maar soms is snelheid en tijdwinst dus wel belangrijk, mocht t jouw vader met een hartaanval zijn of jouw meisje gillend van pijn bij een aanrijding zou je t vast niet erg vinden als daar flink gas voor gegeven word of ik besluit een niet bepaald aanbevelenswaardige afkorting te nemen :? ;)

Ga's kijken bij bv de landmacht, wat die allemaal kapot maken en dan alleen maar om te oefenen :? Of neem een willekeurige leasebak van een vertegenwoordiger ofzo...Dan lijkt mij persoonlijk het prima als er verhoogde slijtage op politiemotoren zou plaatsvinden. Overigens..."mijn" dienstmotor word nu binnenkort vervangen, 106.000 kilometer op de teller zonder noemenswaardige extra meerkosten aan echt vreemde dingen. En ik heb er zwaar aanzitten denken om te kijken of ik m zelf kon overnemen ;) Valt best mee dus.




waneer komen jouw dvd's uit baksteen???

de ghostrider timmert er leuk mee aan de weg.........iets voor jouw wellicht als een leuk extraatje mischien :+
Ik krijg al donders goed betaald van GS om MIJN dvd's juist NIET uit te brengen }) ;)
 
De Franse motorwouten hebben een eigen race-team.
Zij rijden b.v. ook de Bol d'Or.
Die gasten kunnen echt wel rijden, dus. (alhoewel ik in 2003 in de adelaide bocht wakker werd van een onsmakelijk ongeluk van zo'n wout om 06:30 uur).
Misschien een idee voor de KLPD; het KLPD racing-team.

Dwingen ze een beetje meer respect af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan