Undercover Politie actie

2d0

MF veteraan
16 apr 2007
1.379
2
Europa
Allen gewaarschuwd.
Ik hoorde vanochtend van een collega het volgende verhaal.

Een familie lid van hem is motor agent en had hem verteld dat de politie op grote schaal motoren gaat huren. Dit zullen alle typen zijn, uiteenlopend van racers tot choppers.
Motor agenten zullen undercover de wegen gaan afrijden op deze motoren.

De mogelijke periode waarin dit gebeurd is volgende week. Hoe lang is niet bekend.
Dit mede om motorrijders die te hard rijden en ander soort overtredingen begaan beter aan te kunnen pakken.

Misschien dat een motor agent van het MF dit durft te bevestigen? :+
Toch maar even opletten als er een motorrijder achter je opduikt als je even je gas opentrekt. :]
 
Mmmm zijn vaak toch wel spookverhalen dit soort dingen, maar wie weet is het deze keer wel echt waar. Ben benieuwd voor als nog levert het gewoon meer op om te flitsen op een A4/10/6/1. De echt gevaarlijke motorrijders pakken zou echt iets aan de veiligheid doen, en dat zou gek zijn alle andere methodes zijn gericht op geld verdienen ;)
 
Hehe, hoe wetmatig is dat überhaupt? En wat voor signaal geeft zoiets af... ik vind het een beetje onwaarschijnlijk klinken.
 
Broodje aap lijkt mij :)

Ik kan mij bijvoorbeeld niet voorstellen dat de huurvoorwaarden zulk gebruik toestaan waardoor de politie dus zelf de wet zou overtreden met deze actie. Snelheidsmeters die geijkt moeten zijn en andere ongein etc.
 
Allen gewaarschuwd.
Ik hoorde vanochtend van een collega het volgende verhaal.

Een familie lid van hem is motor agent en had hem verteld dat de politie op grote schaal motoren gaat huren. Dit zullen alle typen zijn, uiteenlopend van racers tot choppers.
Motor agenten zullen undercover de wegen gaan afrijden op deze motoren.

Kan me niet voorstellen dat ze (voor snelheidsovertredingen) de tellers gaan eiken op huurmotoren. En een borde "Politie, Volgen" zal ook wel niet gaan.

Als een "gewone" motorrijder mij tot stoppen maant, rijd ik door. Je kunt nooit weten....
 
En hoe willen ze je laten stoppen?
Voor je gaan rijden en dan constant remmen? :X
Of hebben ze een bordje op de rug met "stop politie"...
Dit verhaal lijkt me zeer sterk :)
 
Kan me niet voorstellen dat ze (voor snelheidsovertredingen) de tellers gaan eiken op huurmotoren. En een borde "Politie, Volgen" zal ook wel niet gaan.

Als een "gewone" motorrijder mij tot stoppen maant, rijd ik door. Je kunt nooit weten....
Zelfde gedachten gang maar je was wat sneller... :)
 
Even een praktische vraag dan:

Hoe wilde ze je gaan aanhouden?
Als ome willem op z'n sjopper mij naar de kant zwaait, zwaai ik vrolijk terug hoor :W
Met die snelheden wil ik hem nog wel eens zien duidelijk maken dat ie agent is *O*
En dan nog....vertrouwen zou ik het nog niet doen.

Als je het mij vraagt broodje aap.
 
Ik heb gister gehoord dat ze voor de politie 14 ferrari's hebben gekocht, zodat ze snelheidsovertreders sneller aan de kant kunnen zetten... heus het is echt waar... :j
 
Ik heb gister gehoord dat ze voor de politie 14 ferrari's hebben gekocht, zodat ze snelheidsovertreders sneller aan de kant kunnen zetten... heus het is echt waar... :j
:^ klopt
Enzo's! Paar gelen, paar roden, paar witten, zelf enkele met politie bestickering :Y
 
Ik heb gister gehoord dat ze voor de politie 14 ferrari's hebben gekocht, zodat ze snelheidsovertreders sneller aan de kant kunnen zetten... heus het is echt waar... :j

:^

Ik heb gehoord dat ze met F16's boven de snelweg gaan vliegen en als je te hard rijd op je motor krijg je een tomahawk tussen je wielen.
 
denk niet dat ze dit gaan gebruiken voor de snelheid.
misschien voor als de TT is in Assen, de stunters eruit pikken.
en dan is het gewoon proces verbaal maken en daarvoor hoeven ze niet op een ge-ijkte motor te zitten. beetje hetzelfde idee als wegmisbruikers.

en anders kunnen ze altijd nog ergens een wagen vandaan laten komen om ze daadwerkelijk aan de kant te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Maar ff zonder dollen. Als je kijkt wat wel zou kunnen.
Zoals hierboven al gezegd om de stunters er tussen uit te halen, naar een veilige plek leiden waar een politieauto staat te wachten.

Zijn wel ineens alle motoren met koffers(voor het stopbord) verdacht.
 
Ik heb gehoord dat ze met F16's boven de snelweg gaan vliegen en als je te hard rijd op je motor krijg je een tomahawk tussen je wielen.

_O- Geloof dat vliegtuigen niet boven een snelweg mogen vliegen. Alleen kruisen.
Zal wel opvallen. Zou slingeren helpen ?
 
En hoe willen ze je laten stoppen?
:)
Er staat met hele kleine lettertjes "police"op, hier is de eerste foto al:
Fast-Police.jpg
 
nou hoorde ik dat ze kabels gaan gebruiken , die ze ook hebben op vliegdekschepen, op snelwegen waar vaak te snel wordt gereden.. en die spannen ze dan als ze vermoeden dat je te snel rijdt...

moet wel waar zijn, want dat hoorde ik van een neef van mijn tante dr huishoudster joh
 
Allen gewaarschuwd.
Ik hoorde vanochtend van een collega het volgende verhaal.

Een familie lid van hem is motor agent en had hem verteld dat de politie op grote schaal motoren gaat huren. Dit zullen alle typen zijn, uiteenlopend van racers tot choppers.
Motor agenten zullen undercover de wegen gaan afrijden op deze motoren.

De mogelijke periode waarin dit gebeurd is volgende week. Hoe lang is niet bekend.
Dit mede om motorrijders die te hard rijden en ander soort overtredingen begaan beter aan te kunnen pakken.

Misschien dat een motor agent van het MF dit durft te bevestigen? :+
Toch maar even opletten als er een motorrijder achter je opduikt als je even je gas opentrekt. :]
Ik hoorde dat ze als bomen verkleed langs de weg gingen staan, hoelang is ook niet bekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan