Undercover Politie actie

Ik heb mensen getracht te bevrijden uit een brandende auto.
Laten we het er maar op houden dat ik die moordende dingen nimmer meer draag. Ik ben liever op slag dood, dan dat ik moet sterven zoals die mensen in die auto. Jammer alleen dat politie/justitie daar geen enkel begrip voor op kunnen brengen.

Dat die stompzinnige onmenselijke overheid daar geen begrip voor op kan brengen....tsja...zelfs dat went. Maar voor wat betreft die politie ZOU je bijna zeggen dat je toch met mensen van doen hebt.
Zo kun je alles wel laten voor wat het is natuurlijk wanneer je zo gaat redeneren.
Er zijn situaties te bedenken dat het beter is om zon ding te dragen en ook om hem niet te dragen, net zoals er situaties zijn dat harder rijden veiliger is, door rood rijden veiliger is, uitwijken zonder te spiegelen over de vluchtstrook veiliger is en zo kun je nog wel eventje door gaan.

over het algemeen doet een gordel meer goed dan kwaad. Het is jouw keuze deze niet te dragen. prima, moet je zelf weten, maar net zoals ik niet zeur dat je leven gered wordt doordat je geen gordel droeg, moet jij ook niet zeuren als jij door een voorruit heen gelanceerd wordt ok?
 
Laatst bewerkt:
Zo kun je alles wel laten voor wat het is natuurlijk wanneer je zo gaat redeneren.
Er zijn situaties te bedenken dat het beter is om zon ding te dragen en ook om hem niet te dragen, net zoals er situaties zijn dat harder rijden vijliger is, door rood rijden veiliger is, uitwijken zonder te spiegelen over de vluchtstrook veiliger is en zo kun je nog wel eventje door gaan.

over het algemeen doet een gordel meer goed dan kwaad .Het is jouw keuze deze niet te dragen. prima, moet je zelf weten, maar net zoals ik niet zeur dat je leven gered wordt doordat je geen gordel droeg, moet jij ook niet zeuren als jij door een voorruit heen gelanceerd wordt ok?

Ben ik het volledig mee eens!!! :]
 
Ik heb vernomen uit een zeer betrouwbare bron, dat de nederlandse Politie vandaag rond 12 uur vanmiddag , met een Apache helicopter gaat controleren op de nederlandse snelwegen op snelheidsduivels Dit is geen GEINTJE check it out rond het middag uur !!!!!!!!!!!!!!!
 
Ik heb vernomen uit een zeer betrouwbare bron, dat de nederlandse Politie vandaag rond 12 uur vanmiddag , met een Apache helicopter gaat controleren op de nederlandse snelwegen op snelheidsduivels Dit is geen GEINTJE check it out rond het middag uur !!!!!!!!!!!!!!!
En overtreders krijgen direct een hellfire in hun nek _O-
 
Ik heb vernomen uit een zeer betrouwbare bron, dat de nederlandse Politie vandaag rond 12 uur vanmiddag , met een Apache helicopter gaat controleren op de nederlandse snelwegen op snelheidsduivels Dit is geen GEINTJE check it out rond het middag uur !!!!!!!!!!!!!!!


Nou die zullen dan wel een bokkepruik ophebben _O- _O- }) ;)
 
Ik heb vernomen uit een zeer betrouwbare bron, dat de nederlandse Politie vandaag rond 12 uur vanmiddag , met een Apache helicopter gaat controleren op de nederlandse snelwegen op snelheidsduivels Dit is geen GEINTJE check it out rond het middag uur !!!!!!!!!!!!!!!

Wat een gelul zeg. :X Heb je enig idee wat een vlieg-uurtje van een Apache kost? voor dat geld kan ik een politie agent heel lang snelheidsduivels laten vangen!! De overheid is wel dom, maar zo stom zijn ze toch zeker niet?

grtz HD4ever. :W
 
Ik heb mensen getracht te bevrijden uit een brandende auto.
Laten we het er maar op houden dat ik die moordende dingen nimmer meer draag. Ik ben liever op slag dood, dan dat ik moet sterven zoals die mensen in die auto. Jammer alleen dat politie/justitie daar geen enkel begrip voor op kunnen brengen.

Dat die stompzinnige onmenselijke overheid daar geen begrip voor op kan brengen....tsja...zelfs dat went. Maar voor wat betreft die politie ZOU je bijna zeggen dat je toch met mensen van doen hebt.

Ik heb ook getracht mensen in leven te houden die uit hun auto geslingerd waren en door hun eigen auto overreden waren.
Het is dus puur kijken of zoiets vaker letsel oplevert of bespaart.
Die verhoudingen zijn erg duidelijk.
Een emotionele insteek is heel erg begrijpelijk, maar mocht iemand je frontaal rammen heb je geen tijd hem dat uit te leggen en te vragen daarom een ander te rammen.

Voor wat betreft de politie... die zullen daar best in een aantal gevallen rekening mee willen en zullen houden.
Probleem is dat vrijwel iedereen met smoesjes aankomt.
Als iedereen die ik heb horen zeggen dat ze iemand in een auto verbrand hebben zien worden doordat ze door het dragen van de gordel er niet op tijd uitkonden, dan was het fileprobleem allang opgelost.
 
Ik heb gister gehoord dat ze voor de politie 14 ferrari's hebben gekocht, zodat ze snelheidsovertreders sneller aan de kant kunnen zetten... heus het is echt waar... :j


oude tijden gaan herleven, vroeger met de rijkspolitie die met hun oranje pothelmpjes in een porsche targa reden :z
 
Als iedereen die ik heb horen zeggen dat ze iemand in een auto verbrand hebben zien worden doordat ze door het dragen van de gordel er niet op tijd uitkonden, dan was het fileprobleem allang opgelost.

Hebben waarschijnlijk deze film gezien, ze liegen dus niet. ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat een gelul zeg. :X Heb je enig idee wat een vlieg-uurtje van een Apache kost? voor dat geld kan ik een politie agent heel lang snelheidsduivels laten vangen!! De overheid is wel dom, maar zo stom zijn ze toch zeker niet?

grtz HD4ever. :W


Dit zegt meer iets over hd rijders :+ O-)
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk rij ik altijd met een gordel om. Als je de fotos ziet van mensen met hun hoofd door de voorruit krijg je wel motivatie.

En zeg nou zelf waar loop je meer kans op ..een ordinaire kopstaart botsing of zittend in een brandend voertuig.

Om bv het risico te minimaliseren dat ik nooit door een vrachtwagen wordt aangereden zie je me nooit op een driebaans wegs helemaal rechts rijden ...dat is mijn inziens wel het domste wat je kan doen als er veel verkeer is.

Maar er zijn altijd uitzonderingen.
 
Wat een gelul zeg. :X Heb je enig idee wat een vlieg-uurtje van een Apache kost? voor dat geld kan ik een politie agent heel lang snelheidsduivels laten vangen!! De overheid is wel dom, maar zo stom zijn ze toch zeker niet?

grtz HD4ever. :W

Ongelooflijk he, dat mensen zoals jij hier nog Serieus op in gaan hahahahah Geweldig ......:) HAP HAP HAP HAP HAP HAP... _O- _O- _O- 8-)
 
over het algemeen doet een gordel meer goed dan kwaad. Het is jouw keuze deze niet te dragen. prima, moet je zelf weten, maar net zoals ik niet zeur dat je leven gered wordt doordat je geen gordel droeg, moet jij ook niet zeuren als jij door een voorruit heen gelanceerd wordt ok?

helaas geldt dat eigen keuze niet geheel.
voorbeeld wat echt gebeurd is: er staat iemand te wachten voor een verkeerslicht en die wordt vanachter aangereden door een auto. de wachtende schiet door tegen een lantaarnpaal aan. heeft geen gordel aan en daardoor hoofdletsel opgelopen. Nu is onderzocht dat als de gordel wel gedragen was, de persoon GEEN letsel zou hebben gehad.
Alles leuk en aardig, maar degene die achterop reedt werd wel vervolgd voor lichamelijk letsel door schuld, terwijl het de eigen keuze was (en iedereen roept, MIJN EIGEN RISICO) om geen gordel aan te doen.
Tuurlijk is het stom om ergens achterop te klappen, maar door diegene zijn keuze wordt jij harder aangepakt.

Dus wat nou EIGEN risico.
 
helaas geldt dat eigen keuze niet geheel.
voorbeeld wat echt gebeurd is: er staat iemand te wachten voor een verkeerslicht en die wordt vanachter aangereden door een auto. de wachtende schiet door tegen een lantaarnpaal aan. heeft geen gordel aan en daardoor hoofdletsel opgelopen. Nu is onderzocht dat als de gordel wel gedragen was, de persoon GEEN letsel zou hebben gehad.
Alles leuk en aardig, maar degene die achterop reedt werd wel vervolgd voor lichamelijk letsel door schuld, terwijl het de eigen keuze was (en iedereen roept, MIJN EIGEN RISICO) om geen gordel aan te doen.
Tuurlijk is het stom om ergens achterop te klappen, maar door diegene zijn keuze wordt jij harder aangepakt.

Dus wat nou EIGEN risico.
de keuze opzich blijft nog steeds staan natuurlijk. Maar dit geeft wel aan dat men misschien wat beter moet beseffen wat de gevolgen van bepaalde keuzes kunnen zijn.

PS, leuke nickname heb je, misschien zien we elkaar wel eens op Stratum of bij de aftrap :)
 
@Ferrekau en Oudje. Jullie staan eigenlijk te laag op de ladder om serieus op jullie reactie in te gaan. Makkelijk hé, iemand af lopen zeiken terwijl je niet weet waar je over praat.


Ik heb medelijden met je, nu beter ?? enne.... laat me fijn onderaan jouw laddertje staan...... moet er niet aan denken jou als mijn gelijke te erkennen. :+ (dit is dus volledig off-topic)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan