undercover politie wagens..

Hm..... mij frustreert dat anders ook. Ik kom er maar niet van af. Zodra ik aan het werk ga, overal die k*tsmerissen. :(


Dat is toch heel wat anders dan wanneer je naar je werk gaat en onderweg overal van die k*tsmerissen. Dat kost geld :X
 
Undercover politieauto's zijn zo makkelijk te herkennen pffff als je weet dat je de volgende autos kunt uitsluiten;

- niet Duitse auto's; ze rijden altijd volkswagen/ Mercedes/Audi.
- auto's met stickers (Hellendoorn etc.)
- auto's die rijden op benzine
- auto's met felle kleuren
- auto's met trekhaak
- hele smerige/slecht onderhouden auto's
- auto's van meer dan 5 jaar oud
- auto's met kinderen/ouderen/hoofddoeken erin
- auto's met één persoon erin

And many more. Heb zelf iig geen last van die gasten
 
Laatst bewerkt:
Ze gebruiken ook Subaru en ben zelf een aantal jaren geleden door een C5 aan de kant gezet.

Zo dan kan ts weer wat meer paranoide worden :P
 
Nope ik mocht na een babbeltje zonder extra bijdrage aan de staatskas doorrijden. Waarschijnlijk ben ik gered doordat iemand met een brommobiel op de snelweg aan het rijden was en de heren daardoor dringend naar elders moesten. :P
 
Undercover politieauto's zijn zo makkelijk te herkennen pffff als je weet dat je de volgende autos kunt uitsluiten;

- niet Duitse auto's; ze rijden altijd volkswagen/ Mercedes/Audi.
- auto's met stickers (Hellendoorn etc.)
- auto's die rijden op benzine
- auto's met felle kleuren
- auto's met trekhaak
- hele smerige/slecht onderhouden auto's
- auto's van meer dan 5 jaar oud
- auto's met kinderen/ouderen/hoofddoeken erin
- auto's met één persoon erin

And many more. Heb zelf iig geen last van die gasten

De hele VAG familie bezitten ze, (sportief ogende) Seat's en Skoda's rijden ze ook mee.
 
Waar is de tijd gebleven, dat de politie op het platteland in fiatjes 127 reed en trage volkswagen combi's of transits, die amper de 80 haalden. Toen kon je ze voor blijven op een opgevoerde brommer, dat is nu wel anders :X
 
Waar is de tijd gebleven, dat de politie op het platteland in fiatjes 127 reed en trage volkswagen combi's of transits, die amper de 80 haalden. Toen kon je ze voor blijven op een opgevoerde brommer, dat is nu wel anders :X

jaha tot de rijkspolitie kwam met een dikke porsche 911 _O-
 
album_pic1.jpg
 
Undercover politieauto's zijn zo makkelijk te herkennen pffff als je weet dat je de volgende autos kunt uitsluiten;

- niet Duitse auto's; ze rijden altijd volkswagen/ Mercedes/Audi.
- auto's met stickers (Hellendoorn etc.)
- auto's die rijden op benzine
- auto's met felle kleuren
- auto's met trekhaak
- hele smerige/slecht onderhouden auto's
- auto's van meer dan 5 jaar oud
- auto's met kinderen/ouderen/hoofddoeken erin
- auto's met één persoon erin

And many more. Heb zelf iig geen last van die gasten

Kan ook een agent zijn.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan