undercover politie wagens..

jaha tot de rijkspolitie kwam met een dikke porsche 911 _O-


Yep maar die zaten vooral op de snelwegen, nooit last van gehad, wel van 127 jes en combi's en een slopel kadeath undercover. Reden ze me in de jaren 80 mee klem, omdat ze dachten, dat ik speciaal voor hun langzaam reed op de brommer. Ik was alleen maar de weg aan het zoeken en had gelukkig de "normale"brommer mee :X
 
Yep maar die zaten vooral op de snelwegen, nooit last van gehad, wel van 127 jes en combi's en een slopel kadeath undercover. Reden ze me in de jaren 80 mee klem, omdat ze dachten, dat ik speciaal voor hun langzaam reed op de brommer. Ik was alleen maar de weg aan het zoeken en had gelukkig de "normale"brommer mee :X


Er kwam overigens wel elke week een porsche bij mijn ouwe lui langsrijden, zoon van 1 van de buren ging dan even bij zijn ouwe lui koffie drinken.
 
*O*

ik fiets elke morgen langs de voetbal velden van DOVO en GVVV, daar zit ook een schiet-
vereniging waar de politie vaak oefend.
Meestal staan daar wat gewone politie auto's en wat burger auto's, vanmorgen
fietste ik er weer langs toen stond er een klein wit bestelbusje met ladders op het dak
met het opschrift " Boon Schilderwerken " ik keek naar binnen en er zat een agent in
met uniform :Y
Gaan ze het nu op deze manier proberen |(

:]
 
*O*

ik fiets elke morgen langs de voetbal velden van DOVO en GVVV, daar zit ook een schiet-
vereniging waar de politie vaak oefend.
Meestal staan daar wat gewone politie auto's en wat burger auto's, vanmorgen
fietste ik er weer langs toen stond er een klein wit bestelbusje met ladders op het dak
met het opschrift " Boon Schilderwerken " ik keek naar binnen en er zat een agent in
met uniform :Y
Gaan ze het nu op deze manier proberen |(

:]
ik zag er laatst ook een in een canta zitten, maar of dat maar meteen betekend dat?

http://boonschilderwerken.nl/
 
*O*

ik fiets elke morgen langs de voetbal velden van DOVO en GVVV, daar zit ook een schiet-
vereniging waar de politie vaak oefend.
Meestal staan daar wat gewone politie auto's en wat burger auto's, vanmorgen
fietste ik er weer langs toen stond er een klein wit bestelbusje met ladders op het dak
met het opschrift " Boon Schilderwerken " ik keek naar binnen en er zat een agent in
met uniform :Y
Gaan ze het nu op deze manier proberen |(

:]

schilder beunt bij als agent O-)
 
Vandaag zelfs een Mazda 6 station als undercover auto voorbij zien komen.

Had gelukkig wat engeltjes bij me.

Reed op de A20 richting Gouda, daar waar de A16 er bij komt.
Ik had linksachter een auto achter me en rechts van de A16 kwamen er ook een paar.
Besloot om maar even gas te geven en zo de afrit Prins Alexander te pakken.
Heb even de 160 gezien, ging naar rechts en iets later kwam de Mazda 6 voorbij incl. sirene.
Zag geen zwaailicht.
Ik reed in 1e instantie rustig 100 en reed rechts op de A20.

Gelukkig reed hij door, nog een 2-tal auto's rechts inhalend en bij het stoplicht door rood.
Een auto maakt vooraan ruimte, dus vermoedelijk had hij wel een zwaailicht.
Ook staat een flitspaal onderaan, dus het is niet iemand geweest die zelf een sirene heeft ingebouwd.
Hij ging vol gas richting Ommoord/Zevenkamp, dus ik ben goed weggekomen, denk (hoop) ik zo
 
Laatst bewerkt:
Vandaag spotte ik (in Amersfoort) een burgermotor die een auto staande hield. De agent was geheel anoniem gekleed en ook geen gele helm op. Wel een topcover met c2000 antenne er op.
 
Gewoon checken of er iemand met je mee oprijdt. Heeft 't booskijkers, gas erop. Anders gas terug en kijken wat erin zit...
 
Bron van deze informatie?

Project wat draait in het korps Midden- en West-Brabant.

www.wegpiraatvanstraat.nl

Momenteel is het project tijdelijk gestopt vanwege capaciteitsproblemen.

Verder staat dit concreet in de taakopdracht van Vros-teams en ook in het takenpakket van diverse regionale verkeersteams.
 
Laatst bewerkt:
Heb er hier al een paar gespot in een zwarte werkbus met een zaagtafel ernaast en en wat hout tegen de bus (vaak bij het tankstation in Ijzendijke zeeland) met een persoon erbij die net doet of die aan het werken is en dan staan ze achter de deur met een flitser en 1 km verderop staan ze je op te wachten met 20 politie agenten...
Je kan die weg namelijk geen kant op en mocht je de politie zien staan en omkeren zit er wel een motorwout snel genoeg achter je :P
 
Groningen rijd een vrij nieuwe 330d rond van de politie, best een snelle bak!

Klopt heb ik ook al naast gestaan :P Rijden hier in groningen volgens mij ook meer undercovers dan gewone politie wagens... Werk vlak bij de rademarkt en als je ziet hoeveel undercover auto's die lui hebben staan !
 
Groningen is van oudsher een communistisch bolwerk, dus dat "geheime dienstje" spelen zit daar nu eenmaal in het bloed :X
 
Vandaag op de A16 nabij tunnel Dordrecht een zilvergrijze Vectra GTS undercover auto gezien, althans zo leek het erop.
Zaten twee mensen in met lichtblauw overhemd en strepen op de schouders.
Zaten me beetje schuin in de gaten te houden toen ze me voorbij reden..
 
In Amsterdam rijden er 2 zwarte Golf 6 R rond.. helemaal zwart, getinte ruiten, zwarte velgen (brute wagens) en 2 grijze Golf 6 GTI met de standaard shiny velgen.

Op de snelweg kwam ik ook eens 2 wouten in zo'n Volvo station R tegen. en meerdere Audi's 4 en 6 benzine met turbo.

dus tegenwoordig is het zeker niet onhandig om in de auto's te kijken voordat je er langs vliegt!
 
In Amsterdam rijden er 2 zwarte Golf 6 R rond.. helemaal zwart, getinte ruiten, zwarte velgen (brute wagens) en 2 grijze Golf 6 GTI met de standaard shiny velgen.

Op de snelweg kwam ik ook eens 2 wouten in zo'n Volvo station R tegen. en meerdere Audi's 4 en 6 benzine met turbo.

dus tegenwoordig is het zeker niet onhandig om in de auto's te kijken voordat je er langs vliegt!

Doe ik standaard, het kan tenslotte ook een lekkere talk zijn :9 Beide een reden om langzamer te rijden overigens
 
In Amsterdam rijden er 2 zwarte Golf 6 R rond.. helemaal zwart, getinte ruiten, zwarte velgen (brute wagens) en 2 grijze Golf 6 GTI met de standaard shiny velgen.

Op de snelweg kwam ik ook eens 2 wouten in zo'n Volvo station R tegen. en meerdere Audi's 4 en 6 benzine met turbo.

dus tegenwoordig is het zeker niet onhandig om in de auto's te kijken voordat je er langs vliegt!

Gewoon aan de snelheid houden als het druk is, rijd je alleen op een boeren 60 weggetje en is er in de wijde omgeving niks dan gas erop :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan