undertail gsx 1400

wolty

Die hard MF'er
16 dec 2003
982
0
rijen
ik ben van plan om een undertail of tail guard zo sommige t ook wellus noemen te monteren op mijn gsx 1400 en nou wil ik graag weten of t te doen is om zo,n ding te monteren en blijft r dan nog bagageruimte over of moet je t orgineel spatbord helemaat stuk zagen?wie kan me meer vertellen want ik heb er helemaal geen idee van hoe t moet of er uit zie ik heb t in t echt ook nog niet gezien,als er iemand is die mij foto's kan mailen ofzo(jmwouters@wanadoo.nl)dan zou ik r heel blij mee zijn.Welk merk past t best?
 
Hoi, nog een GSX1400 eigenaar op MF :}
Een undertray staat ook nog op mijn verlanglijstje. Ik geloof dat je in ieder geval een stuk van je spatbord moet afzagen en een deel van je 'bagageruimte' kwijtraakt. Effe afwachten wat de anderen 1400 eigenaren die wel zoon ding hebben hierop te zeggen hebben, als ze dat gaan doen, want ze zijn in winterslaap of zogenaamd druk bezig :z

Hier heb je in ieder geval een mooi voorbeeld.
 
ik ben van plan om een undertail of tail guard zo sommige t ook wellus noemen te monteren op mijn gsx 1400 en nou wil ik graag weten of t te doen is om zo,n ding te monteren en blijft r dan nog bagageruimte over of moet je t orgineel spatbord helemaat stuk zagen?wie kan me meer vertellen want ik heb er helemaal geen idee van hoe t moet of er uit zie ik heb t in t echt ook nog niet gezien,als er iemand is die mij foto's kan mailen ofzo(jmwouters@wanadoo.nl)dan zou ik r heel blij mee zijn.Welk merk past t best?
hallo daar ,

ik denk dat alle merken wel zullen passen ze worden immers voor de gsx 1400 gemaakt nietwaar?

verder ben je het grootste gedeelte van je bagageruimte kwijt !! ( de ruimte is minder bevat gaten aan de zijkant waar dingen doorheen kunnen vallen en je mag er niet te veel duk/kilo opleggen)

als je handig bent kun je het vast zelf, anders neem je even contact op met een van de leden van de gsx1400 club er is vast wel iemand die je kan helpen of een aantal tips geven kan.

groeten joker

P.S.vergeet ook niet om de bevestiging van je kenteken plaat goed uit te denken!!die van mij was na 5 maanden uit de undertail gebroken !dus je kunt hem beter niet direct op je undertail schroeven.
 
Hoi Wolty

Ook ik heb een undertray op mijn Gsx gemonteerd, fluitje van een cent. Destijds heb ik hem gekocht bij MDI in Herpen.
Nu ben ik nog op zoek naar een paar ronde LED lampjes, want de originele (rem)lampen worden nogal warm. Ik zal nog een paar andere foto's naar je mailen

full
 
Kijk voor undertails en (LED) verlichting even bij www.superbikeparts.nl. De undertail die ze daar hebben voor de GSXR1400 is voor gebruik met het originele achterlicht.
Spullen worden voor een laag bedrag onder rembours verstuurd

Doe er je voordeel mee :]

shark%20nose01.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan