undertail GSX-r 1000

weet ik niet precies, is trouwens op de bank geweest. Weet niet meer precies hoeveel die op de achterwielen had, maar vraag ik nog wel ff
 
sorry, ik kan het niet mooi vinden... De uitlaat bochten liggen imho veel te veel in het zicht, en dat halve pijpje voor de plaat :r

Maar ieder zijn ding!!
 
Nog even nagevraagd, pijp inclusief een Rapid levert nu 167 pk'tjes op het achterwiel. Ga ik in ieder geval niet redden met mijn yzf 750 r

:}
 
Ik moet er nog effe aan wennen. Heb er ook over nagedacht die hotbodies plaat er bij m'n RR onder te gooien, maar was er toch niet helemaal content mee.
Je hebt zeker wel iets wat je niet dagelijks tegen komt!
 
Over een paar dagen een powercommander erop en dan klaar.

Misschien zou jij in plaats van een PC ook voor de Yoshibox kunnen kiezen. Scheelt weer wat centjes. En het resultaat komt absoluut overeen met dat van een PC ;)
 
Laatst bewerkt:
full
Is het een diesel ofzo??? :? Dat die pijp zo naar beneden staat... :+
Ik vind het dus echt :r ...
Het klopt gewoon niet de hele verhoudingen zijn weg, het is onlogisch, het is leijk, etc.... etc...
Maar goed ieder z'n eigen smaak, moest alleen even kwijt wat ik ervan vond...
Zolang die maat van je er tevreden mee is toch? Hij moet er immers op rijden.. :)
 
ik vind het toch echt wel strak staan , alleen die verdomde (sorry) kentekenplaat , het is dat het verplicht is , want anders !!??

ik ben erg benieuwd hoe die klinkt, hij komt toevallig niet naar de gixxermeeting van 23 april ????
 
Wat ik me afvraag (ik ben niet zo motortechnisch, hou me meer met de optische aspecten bezig :9 )

Ik weet dat als je een open demper op je fiets gooit je een heel klein PKtje kan winnen en met een volledig race systeem zelfs een paar PK's. Nou lijkt mij, als ik de vorm van deze uitlaat bekijk, deze niet erg bevordelijk voor de winst van PK's.
Ben benieuwd of iemand me hier wat zinnings over kan bijbrengen.
 
het ziet er naar mijn bescheiden mening niet echt profi uit, maar dat kan ook door de pics komen.

Vind het iig niet mooi, een dikke suz moet een dikke Yoshi als 'demper' hebben.

Waarom noemen ze die dingen eigenlijk dempers, het zijn meer apparaten die het geluid er zo goed mogelijk uit laten komen :+
 
het ziet er naar mijn bescheiden mening niet echt profi uit, maar dat kan ook door de pics komen.

Vind het iig niet mooi, een dikke suz moet een dikke Yoshi als 'demper' hebben.

Waarom noemen ze die dingen eigenlijk dempers, het zijn meer apparaten die het geluid er zo goed mogelijk uit laten komen :+
Haal 'em er maar eens af en strat dan je motor }) Heb ik ook eens voor de lol gedaan. De buurt vond het minder lollig O-)
 
ja hoor post maar,

maar ik geloof dat hij die undertail bedoelde

btw. ik vindt het wel mooi
 
Terug
Bovenaan Onderaan