undertail met 3 lichten gsxr

BaveR

MF veteraan
13 aug 2005
2.794
189
Vlaardingen
hallo ik zag een tijdje geleden een gixxer met een undertail met drie achterlichten.

Eentje centraal en twee erboven aan de zijkant dus denk dat gelijk geintegreerde knippers waren. Kent iemand deze undertail? was van het type k1 t/m 3 alvast bedankt :]
 
Ik denk dat degene die jij bedoeld er wel tussen staat op www.bike-design.nl
Wil zelf ook graag nog een Topline undertail voor m'n gixxer, krengen zijn alleen zo F##ing duuuuuurrr voor een stukkie polyester :(
 
Of zoek je deze?

full


Deze had ik eens gekocht maar bike in de prak voor ie erop zat. Inmiddels verkocht weet alleen niet van wie hij ook alweer was. Ik geloof bike design.
 
niemand die hem zelf heeft?? want die bovenste is het niet het zijn echt drie ronde (led) lampen

edit: ik zie nu pas die van demon bikes en daar staat hij!!! :} deze vind ik errug mooi zag hem op een zwarte gixxer en toen was hij nog mooier bedankt voor de reactions
 
Laatst bewerkt:
Mee eens mensen, super mooie undertail, alleen een beetje kawa look niet.... Is ook geen verkeerde motor btw. Ben benieuwd waar die te koop is. Anders doen die eeuwige 2 ronde achterlichtjes het ook nog wel voor me hoor.
Maar goed te weten dat er van alles te koop is iig.
grtz
Niels
 
hallo ik zag een tijdje geleden een gixxer met een undertail met drie achterlichten.

Eentje centraal en twee erboven aan de zijkant dus denk dat gelijk geintegreerde knippers waren. Kent iemand deze undertail? was van het type k1 t/m 3 alvast bedankt :]

www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=7612

Meld je ff op dit forum aan, en klik dan op deze link.

Is namelijk de eigenaar geweest van die gix.
 
Mig klinkt onwijs hard, onwijs gaaf maar uiterst illegaal ;)

ja heb er 1 x eentje in Frankrijk langs horen blazen, dat was fenomenaal. Ze zijn failliet inmiddels toch?
En illegaal maakt me niks uit wat dat betreft.. ;)

Begrijp ik dat jij em er dus onder hebt/had liggen capo ?
 
Mee eens mensen, super mooie undertail, alleen een beetje kawa look niet.... Is ook geen verkeerde motor btw. Ben benieuwd waar die te koop is. Anders doen die eeuwige 2 ronde achterlichtjes het ook nog wel voor me hoor.
Maar goed te weten dat er van alles te koop is iig.
grtz
Niels

Klopt, maar heb tot nu toe er nog nooit iemand mee zien rijden en die 2 ronde lampen al zoveel.

@roy: heb je ook een piccie van de voorkant?

Ik wil dat ruitje wel eens beter zien

Sorry, deze foto heb ik uit mijn oude verkoop topic gevist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan