undertail yam R6 '99

yd r

MF'er
10 mei 2004
34
0
Roeselare
hey bikers,

Ik zou graag een undertail plaatsen, kheb me al suf gezocht en kvind geen dealers op het net uit België. Met de zoekfunctie kom ik terecht bij gasten van nederland maar dat is me toch iets te ver :P Kan iemand van jullie me mss ook een beetje een richtprijs geven? Heb er eigenlijk totaal geen gedacht van :? :? :? :? Wel met ingebouwde knippers, vind ik persoonlijk het lekkerst :P
Dus tips altijd welkom he

thx
 
Ik kan wel wat regellen, maar niet met ingebouwde knippers, dat zul je er zelf bij (in) moeten maken.

Ongespoten kan ik er een krijgen voor 110 euro, met gebruik van je originele achterlicht, en voor 150 een met een led achterlicht. Ik doe binnenkort weer zo'n inkoopactie, waar ik voor meerdere mensen van MF tegelijk bestel. Als je dan mee doet, en er bestellen genoeg mensen dan is er grote kans dat van de bedragen nog wel 10 a 20 euro af gaat. (Afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers).

En ik stuur het geheel gewoon naar je op, voor de normale portokosten.
 
Ik kan wel wat regellen, maar niet met ingebouwde knippers, dat zul je er zelf bij (in) moeten maken.

Ongespoten kan ik er een krijgen voor 110 euro, met gebruik van je originele achterlicht, en voor 150 een met een led achterlicht. Ik doe binnenkort weer zo'n inkoopactie, waar ik voor meerdere mensen van MF tegelijk bestel. Als je dan mee doet, en er bestellen genoeg mensen dan is er grote kans dat van de bedragen nog wel 10 a 20 euro af gaat. (Afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers).

En ik stuur het geheel gewoon naar je op, voor de normale portokosten.


heb je toevallig een picci van de undertail met led achterlicht,als het de gene is die je orginele undertail vervangt+achterlicht dan heb ik zeker intresse voor 150 euro...(praat hier over een r6 uit 00) ik hoor het wel,anders mail me op tillm024@planet.nl....greetz
 
Ik heb geen plaatje, maar ik zal er meteen een aanvragen. Het vervangt wel idd. je originele onderplaat. Het kan even duren, de heer is op vakantie op het moment...
 
Jij hebt wel elk moment een ander icoon he? :)

Maar ik heb een mailtje gesturd met de vrag om plaatjes, zodra ik ze heb post ik ze hier...
 
Ja.

En de undertray is wel ongespoten, zwart.


dat is niet erg de orinele is ook zwart dua dat geeft niet kan hem altijd nog spiuten toch is het heel toevallig zoals deze maar dan in het zeart
full
 
niet meer van de party of kan ik gewoon afwachten op mail....zou je mischien nog wel ff een antw geven of het zo een is als op de pic :} :}
 
Jij hebt wel elk moment een ander icoon he? :)

Maar ik heb een mailtje gesturd met de vrag om plaatjes, zodra ik ze heb post ik ze hier...

Ik wil er ook wel een. Laat wel van me horen als je een plaatje hebt gepost.
 
Ik heb nog geen plaatje, die kerel die ze maakt is op vakantie...

Hij lijkt er overigens wel op, maar volgens mij loopt hij verder door naar onderen. Zodra ik eht plaatje binnen heb post ik hem écht meteen hier!
 
Ik heb nog geen plaatje, die kerel die ze maakt is op vakantie...

Hij lijkt er overigens wel op, maar volgens mij loopt hij verder door naar onderen. Zodra ik eht plaatje binnen heb post ik hem écht meteen hier!


kun je mij mailen zogauw je het plaatje hebt op tillm024@planet.nl alvast bedankt
 
deze zit er bij mij onder:

DSCN5764.jpg


Kan je helaas niet vertellen waar ie vandaan komt aangezien deze er al op zat toen ik hem kocht.......

Maar wil je de knippers op de undertail schroeven(plat) of aan de kentekenplaathouder?
 
DSCN5765.jpg

Mooiste is natuurlijk knippers geintegreerd in achterlicht, moet nog eens uitzoeken wat dat geintje kost. Net als de knippers aan de voorkant op de kuip. Die zouden ook in de koplamp kunnen, maar ja, dan heb je een loos gat in de kuip.

/edit Deze link vond ik in een andere topic op deze site:

http://www.jpmotorparts.nl/products.html
knipperen.gif
knippervoor.jpg

Geintegreerde knippers in koplamp en achterlicht
 
Laatst bewerkt:
Ook een mooie oplossing voor de knippers. Heb je nog meer foto's van je R6?

/edit Zie nu pas dat je de duo-stepjes eraf hebt gehaald, moet ik ook nog doen. Moet dan alleen een ander beugeltje voor mijn demper hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan