Undertail yamaha R6 2000

Poffers

Rookie
27 jan 2019
5
0
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw mee en had dus een vraag wat ik precies nog nodig ben. :-)

Ik heb een undertail gekocht voor mijn yamaha r6 uit 2000.
Nu lees is dat ik een andere accubak monteren moet om deze te kunnen monteren gezien deze officieel voor het model van 2001 is.

Wat ben ik precies nodig en hoe monteer ik mijn ‘computer??’ Weer op een goede manier.

Kan namelijk niet echt wijzer worden van wat ik opgezocht heb.

Gr. Nick
 
En. Enig idee wat er zo anders aan is dan die van het model van 2000? Kan er genoeg vinden met het onderdeel nummer 5mt 8212b maar volgens mij is deze van 99-2000 als ik dat een beetje na zoek. Sorry voor de vele vragen maar kom ee zelf gewoon niet uit en zoeken heeft bijna geen zin
 
Het is al wat jaren geleden dat ik dat gebruikt heb,dus ik weet niet alle details meer.
Bij een '99-'00 is het zwarte deel volledig zichtbaar langs de onderzijde,en ik denk dat ook de kentekenplaat er op vast zit.
Bij een '01-'02 zit de gespoten undertail er over,en wordt een losse kentekenplaat houder gebruikt die met bouten vast zit.
Hier kun je alle onderdeelnummers en tekeningen zien : Parts Catalogue
Dat moet volgens mij toch makkelijk tweedehands te vinden zijn,maar ik vermoed dat veel verkopers niet weten dat er verschil is vanaf 2001.
Nieuw bij elke Yamaha dealer zou ik denken.
 
Super het is mij inmiddels gelukt er 1 te vinden.
Enige waar is nog mee zit is dat ik met de bekabeling niet weg kom dus probeer wat te vinden op internet hoe ze dat gedaan hebben.

Enige nadeel hier aan is is dat de pagina`s vaak al zo oud zijn dat de foto’s niet meer bestaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan