uniek suzuki gsx-r 600 K4 !!

motorfre@k

Rookie
2 aug 2007
5
0
Ik doe mijn suzuki GSX-R 600 K4 te koop hij is van mei 2004 en heeft 11500 km op de teller.
Hij is grijs metalic van kleur, zo zie je er geen tweede rijden!!
Motor heeft onlangs nog een service beurt gehad.
Verder is hij in perfecte staat en moet helaas weg.

vraagprijs 6950 euro, voor vragen/foto's graag mailen

Wil je iets unieks dan is dit zekers een geschikte motor...
 
Ik doe mijn suzuki GSX-R 600 K4 te koop hij is van mei 2004 en heeft 11500 km op de teller.
Hij is grijs metalic van kleur, zo zie je er geen tweede rijden!!
Motor heeft onlangs nog een service beurt gehad.
Verder is hij in perfecte staat en moet helaas weg.

vraagprijs 6950 euro, voor vragen/foto's graag mailen

Wil je iets unieks dan is dit zekers een geschikte motor...
een foto helpt vaak wel! :Y
 
mijn foto's zijn te groot > hoe kan ik die kleiner maken dan zodat ik zie hier kan plaatsen?

check anders maar op marktplaats, toets daar bij zoeken : unieke gsx-r 600 , in en je ziet de mijne staan.

nee grijs metalic omdat smaken verschillen en het is trouwens wel een originele kleur van suzuki
 
z.815752949ac884a047ff4c65c1c780cf.jpg

z.30e7bd3d12d67a611842168b62187f17.jpg


alstu
 
Nou, die is wel gespoten hoor, normaal horen er ook stickers+S-logo's op de tank(onder de lak)en op de zijkuipen/kont.

Geeft verder niets hoor, mijne is ook gespoten dus :P
 
Laatst bewerkt:
tis een kleur van de 750 > heb toch gezegd originele kleur van 'suzuki' dus dat is wat anders..
 
Ehhh schade of niet, is gewoon een superstrak fietsje voor een goeie prijs en ik vind dat ook schademotoren een 2e leven verdienen ;)
 
Ehhh schade of niet, is gewoon een superstrak fietsje voor een goeie prijs en ik vind dat ook schademotoren een 2e leven verdienen ;)

Het is ook niet dat ze het niet verdienen, maar voor een eventuele koper toch leuk om de historie te weten dan daar geheimzinnig over te doen ;)
Een schuivertje hoeft ook vaak niks over de fiets te zeggen, zeker niet als het alleen kuipwerk geweest is :)
 
Het is ook niet dat ze het niet verdienen, maar voor een eventuele koper toch leuk om de historie te weten dan daar geheimzinnig over te doen ;)
Een schuivertje hoeft ook vaak niks over de fiets te zeggen, zeker niet als het alleen kuipwerk geweest is :)

:^ denk dat er meer ex-schade fietsen rondrijden dan dat men denkt.

Heb ook het idee dat men bang is om zo'n ding te kopen wat vaak niet helemaal terecht is.

schopje!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan