Unieke Aprilia SL1000 !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falkje1000

Rookie
22 aug 2006
9
0
hellevoetsluis
Heeft bij Moto73 als duurtestmotor gereden ! Veel snelweg kilometers door Motor73 en door mij (rondreis Zweden).
Alle dokumentatie, Moto73 tijdschriften, instructieboekje en origineel gereedschapsetje aanwezig. Uit de duurtest kwam motor en motorblok overtuigend uit de test zonder noemenswaardige slijtage. Bij 50.000km bij Aprilia Nederland geheel gereviseerd met o.a. nieuwe oliepompen. Tevens nieuwe snelle Aprilia Eprom, K&N sportfilter met carbon dempers van Aprilia, voor meer vermogen en koppel. Doet niet onder voor een RSV..
Overige aanpassingen/extra's, o.a.:
gepolijste uitlaatbochten, onderkuip en extra achterspatbord in kleur meegespoten, aangepaste knipperlichten, RSV nummerplaathouder, gouden ketting, Bridgestone banden
Geheel dealeronderhouden (Moto2000). In mei nieuwe accu. Goeie voor- en achterbanden en ketting.
Na 6 probleemloze jaren mag deze motor in de mooiste kleur met unieke historie weg i.v.m. nieuwe hobby.
Prijs EUR 4.500,-
 
Laatst bewerkt:
Foto moest nog even opgezocht worden.
Hier overigens nog zonder het meegespoten achterspatbordje..

full


:+
 
das een hele scherpe prijs (vind ik) ik heb helaas al een motor als je interesse heb in ruil? wie weet.

heb er een half jaar naar gezocht was van plan om er in december 5.500 euro voor neer te leggen. maar kon geen goed exemplaar van vinden

is vast zo weg.
 
Een Falco is inderdaad een geweldige fiets ! En met een paar simpele aanpassingen heb je een echte looker met een supergeluid. Veel mensen moeten 2x kijken om te zien dat het een SL1000 is. ALS ze het al weten..
Sinds de revisie bij Aprilia Nederland is er ca. 10.000km bijgezet. Ik rijd niet zo veel omdat ik ook nog een kever uit 1963 heb. Beetje luxeprobleem ja.. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan