Unieke deal, V-Strom 650 voor 3000 + inruil ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, een middag poetsen en op MP dat ding.
Dan krijg je er meer voor.

Je kan hem zelf niet kopen maar je maakt je er wel heel gemakkelijk af zo.

Je laat wel erg veel geld liggen hierdoor.
 
Waarom ga je hier niet mee naar een handelaar? Deze motor is een stuk meer waard dan 3000€ en als je dan bij een handelaar hem inlevert voor dat bedrag en nog iets leuks mag uitkiezen is iedereen blij. Jij blij, want motor. Baas blij, want geld. Handelaar blij, want hij verkoopt hem voor 6000€. Tuurlijk gun ik iemand hier op MF deze deal, maar zoals eerder al gesteld zijn de aantal punten waar iemand aan moet voldoen hier op dit moment best moeilijk te vinden.
 
Waarom ga je hier niet mee naar een handelaar? Deze motor is een stuk meer waard dan 3000€ en als je dan bij een handelaar hem inlevert voor dat bedrag en nog iets leuks mag uitkiezen is iedereen blij. Jij blij, want motor. Baas blij, want geld. Handelaar blij, want hij verkoopt hem voor 6000€. Tuurlijk gun ik iemand hier op MF deze deal, maar zoals eerder al gesteld zijn de aantal punten waar iemand aan moet voldoen hier op dit moment best moeilijk te vinden.

En je hebt met handelaar binnen een uur je deal, ben je ook supersnel vanaf.
 
Is een bmw k75RT uit 93 niks voor je? Ik wil m'n pa wel eens op iets anders zien rijden en een v-strom vond hij goed rijden
 
Waarom ga je hier niet mee naar een handelaar? Deze motor is een stuk meer waard dan 3000€ en als je dan bij een handelaar hem inlevert voor dat bedrag en nog iets leuks mag uitkiezen is iedereen blij. Jij blij, want motor. Baas blij, want geld. Handelaar blij, want hij verkoopt hem voor 6000€. Tuurlijk gun ik iemand hier op MF deze deal, maar zoals eerder al gesteld zijn de aantal punten waar iemand aan moet voldoen hier op dit moment best moeilijk te vinden.

persoonlijk snap ik even niet dat jullie er zo lang op door gaan.
er zijn inclusief mij al 3 mensen die een goede match zien.
dat is in veel gevallen al meer dan je uberhaupt aan interesse op een motor krijgt die je te koop zet.

als hij 'ons' een plezier wil doen, waarom dan zo moeilijk doen?
 
Beste Allemaal,

Bedankt voor alle reacties. Inderdaad heb ik nu 3 kandidaten waar ik over na ga denken. Ik ben niet zo'n "poster" en het topic loopt nu een beetje uit de hand. Ik vind het goed zo. Ik ga mijn keuze maken zodra ik het eigendomsbewijs daadwerkelijk heb (deze week) Tussen de GSX-F, de Radian en de BMW. Natuurlijk moet de andere partij er ook vrede mee hebben.

Daarmee kan dit Topic wat mij betreft dicht.

Groetjes !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan