Unieke sticker op je motor?? Klik dan hier

Unieke sticker? Spreekt me wel aan...

  • ja, zou er wel een willen

    Stemmen: 8 34,8%
  • leuk, maar koop liever in de winkel

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik houd het bij mijn standaard bestickering

    Stemmen: 0 0,0%
  • weg met stickers

    Stemmen: 15 65,2%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

ZoekZoekie

MF veteraan
In memoriam
7 mrt 2004
1.603
0
Hoogvliet
Ik heb een nieuwe topic voor dit onderwerp met de naam;


De Unieke Stickers *D


Dus reacties gelieve daar te geven.
Groeten van Bart-Jan van Campenhout
 
Laatst bewerkt:
Hoe snij je?? Met een snijplotter??

Ik wil nog wat zwarte accenten hebben, onbedrukt.
 
Hoe snij je?? Met een snijplotter??

Ik wil nog wat zwarte accenten hebben, onbedrukt.


Ik snijd zelf met een stanleymes (oftewel met de hand). Ben zelf een perfectionist :) dus voeg veel waarde toe in mijn werk en doe niks gehaast.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/135091/6fba0764552b03797d09167fb24e651c (Duocover01.jpg)​
 
2518881_3.jpg


Ziet er mooi uit moet je een aardige vaste hand voor hebben geloof ik.
Klas genootje zoet nog een stikker voor op zijn tank zal hen eens even mailen.
 
Ik snijd zelf met een stanleymes (oftewel met de hand). Ben zelf een perfectionist :) dus voeg veel waarde toe in mijn werk en doe niks gehaast.
Stanleymes erg grof voor die belijning zelf gebruikt ik een setje scalpelmesjes met verschillende soorten punten(met name het bochtige werk(voor airbruschwerk)maar het ziet er goed uit hoor..... :)
 
Stanleymes erg grof voor die belijning zelf gebruikt ik een setje scalpelmesjes met verschillende soorten punten(met name het bochtige werk(voor airbruschwerk)maar het ziet er goed uit hoor..... :)



Hey,

ja heb een goede vast hand, maar waar koop je die scalpelmesjes dan ?? want dan worden de stickers alleen maar mooier natuurlijk en daar gaan we voor. *D
 
Hey,

ja heb een goede vast hand, maar waar koop je die scalpelmesjes dan ?? want dan worden de stickers alleen maar mooier natuurlijk en daar gaan we voor. *D
Die mesjes kun je kopen bij Harolds, dat is een speciaalzaak, en zit in Rotterdam op de Burgermeester van Walsumweg (bij de kubeswoningen)die hebben veel verschillende soorten snijmesjes, ook twee naast elkaar in 1 houder zodat je in 1 keer biesjes kunt snijden, verder hebben ze alles op teken/schilder gebied.Zoals passers om circels te tekenen/snijden, eigenlijk te veel om op te noemen.Ook hebben ze alles op aibrusch gebied.
 
Laatst bewerkt:
Mesjes kan je kopen bij elke goede hobbyzaak (welke je deco materiaal kan kopen)
Ook bij een hobbymodelbouw toko.

Zelf gebruik ik een rvs houder welke geschikt is voor het uitwisselen van de mesjes(schiet me te binnen dat de kijkshop ook ooit zoiets heeft gehad)maar dit setje komt uit het ziekenhuis(helemaal compleet met schaartjes en mesjes en tangen en made in natuurlijk swiss).

Nu we het er toch over hebben hoe zet je je tekening over op het materiaal?
Gebruik je hiervoor een sjabloom/of teken je met de hand?
 
Mesjes kan je kopen bij elke goede hobbyzaak (welke je deco materiaal kan kopen)
Ook bij een hobbymodelbouw toko.

Zelf gebruik ik een rvs houder welke geschikt is voor het uitwisselen van de mesjes(schiet me te binnen dat de kijkshop ook ooit zoiets heeft gehad)maar dit setje komt uit het ziekenhuis(helemaal compleet met schaartjes en mesjes en tangen en made in natuurlijk swiss).

Nu we het er toch over hebben hoe zet je je tekening over op het materiaal?
Gebruik je hiervoor een sjabloom/of teken je met de hand?

heheheh, Zo kom ik ook aan mijn mesjes, dat zijn echt de betere.

Groet Rutger
 
Mesjes kan je kopen bij elke goede hobbyzaak (welke je deco materiaal kan kopen)
Ook bij een hobbymodelbouw toko.

Zelf gebruik ik een rvs houder welke geschikt is voor het uitwisselen van de mesjes(schiet me te binnen dat de kijkshop ook ooit zoiets heeft gehad)maar dit setje komt uit het ziekenhuis(helemaal compleet met schaartjes en mesjes en tangen en made in natuurlijk swiss).

Nu we het er toch over hebben hoe zet je je tekening over op het materiaal?
Gebruik je hiervoor een sjabloom/of teken je met de hand?



misschien een beetje omslachtig, maar ik print de sticker eerst uit op een a4tje, gewoon normaal op papier. die snijd ik uit en plak m in spiegelbeeld achterop het sticker vel en trek dan de contour met potlood over en dan snijd ik hem uit het stickervel.. snap je het nog een beetje ? *D
 
Bij deze de mensen bedankt voor de informatie waar ik de mesjes kan vinden :}

zal binnekort even kijken bij harolds en vanBeek.
 
Wat zou het maken van dit kosten ?

Spuiten duoseat kapje



ik neem aan dat je dat zwarte bedoeld wat je op je motor wilt laten spuiten/plakken?? dat zou denk ik wel kunnen, maar dat word erg dun en waarschijnlijk lastig met het op plakken.

Ik wil het wel voor je proberen, maar daar gaat wel tijd in zitten en je weet wat ze zeggen, tijd is geld :) mail me even het plaatje en alle informatie, bv het formaat wat je wilt, kleur enzo, dan bekijk ik het voor je.

groeten van Bart-Jan van Campenhout, ZoekZoekie
 
Friskfilm...wasda :?
Softplakkende stickervel verkrijgbaar bij de betere kunst/hobbyzaak,plak je op je object en doet je ding (spuiten vervolgens verwijderen(dit neemt het verf op zodat je bijn geen spuitranden krijgt. ook licht buigbaar!
 
ik ben op zoek naar goed reflecterend tape (en met mij ongeveer de helf van het forum geloof ik) kun jij daar ook aan komen?
 
ik ben op zoek naar goed reflecterend tape (en met mij ongeveer de helf van het forum geloof ik) kun jij daar ook aan komen?


zou het zo niet meteen kunnen zeggen, maar waarschijnlijk bij de teken-winkels zoals Harolds (harolds.nl) of vanBeek (vanbeek.nl) misschien, je kan het altijd proberen, nooit geschoten is altijd mis. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan