Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey,
Nou het bouwjaar is 1991! Met de trefwoorden probeer ik de mensen te bereiken die na het behalen van hun rijbewijs gefocussed zijn op zx4r (net als ik in die tijd). En ik achteraf gezien toch erg blij ben geweest met de keus voor de Gs500 met volle kuip.
Maar goed; bij deze ook gelijk een kick!
Je krijgt er een volle tank bij en een schijfremslot...
En hij mag weg voor 1650!
Gr. Lennart
Bij dit soort afstanden is het altijd rot omdat ik niet weet wat ik aan ga treffen mocht ik gaan rijden. Hoe zit de uitlaat bij de cilinder? Roest en rot? Hoe klinkt de motor als je hem echt stationair laat lopen en gewoon gaat zitten luisteren? Hoe voelt de koppeling? Geen opvallende zaken?
Deze motor is motorisch 100%. Geen rare bijgeluiden (tikken, ratels etc.). Loopt mooi stationair, bij een koude motor wel even choken (maar dat is logisch).
Voor wat betreft de uitlaat; afgezien van oppervlakte roest bij de bocht (cilinder) in prima staat. Niet lek, geen scheuren etc. Heb een tijd geleden 80% van de uitlaat gespoten met hittebestendige verf, en 20% bij de cilinder (het bereikbare deel zeg maar) niet gespoten.
Hiervan net snel even een foto gemaakt:
Koppeling prima, pakt mooi op, slipt niet door.