Unieke SUZUKI RFX 900R limited edition

RF900R-PAUL

MF'er
14 jun 2005
98
0
Vught
Te koop mijn unieke suzuki RFX 900 R limited edition pimpt by racing-bikes.nl Hoogerheide. Origineel paars-metalic met gixxer kont en solozit,900 stickers, hugger en roosters in aluminium gespoten.échte km-stand 26250 !!!
Nieuwe progressieve voorveren van wilbers en wp achterveer, in combinatie met Michelin Pilot Power voor en achter stuurt deze RF als een scheermes.
Micron speciale high mount open uitlaat(originele krijg je er ook bij) met een dyno-kit en K&N luchtfilter kom je ook geen vermogen tekort }) .
Pas nieuwe ketting en tandwielen (13 tands voor, voor nog fellere accelleratie)
Dus een hele mooie RF met genoeg power. Reden dat ik hem weg wil doen is dat ik nog iets mooier heb gezien en die misschien wel wil gaan halen als ik tenminste een fatsoenlijk bod krijg, dus laat eens van je horen.
 
Deze denk ik O-) O-)

rfx900.jpg

rfx900%20(5).JPG

rfx900%20(2).JPG
 
Mooi ding, zag pas op Zandvoort een RF900 iedereen het stront voor de ogen rijden. :Y
Wat niemand verwacht van deze combi. ;) Maar hij kan het wel. :Y
 
Begin maar eens te bieden bij €4000,=
Alle "pimps" en onderhoud zijn dit jaar gedaan , natuurlijk heb ik de facturen erbij alleen dit jaar al extra uitgegeven € 2500,= dus .......

Vandaag in Bodegraven geweest, prachtige GSXR 1000 gezien met alles erop en d'r aan, die wil ik wel hebben dus geef jouw de kans om nog eens fatsoenlijk te bieden........................schopje
 
Vergis je inderdaad niet, zo'n ding rijd imho beter als een even oude fireblade. Ik heb toen een blade gekocht omdat een slootgroene soes me niet zo kon bekoren. Maar hij reed wel beter. :)
 
Vandaag in Bodegraven geweest, prachtige GSXR 1000 gezien met alles erop en d'r aan, die wil ik wel hebben dus geef jouw de kans om nog eens fatsoenlijk te bieden........................schopje


Je zal vast wel gevraagd hebben wat goedhart motoren bood voor jou RF?

Was het huilen met de pet op of niet?
 
Je zal vast wel gevraagd hebben wat goedhart motoren bood voor jou RF?

Was het huilen met de pet op of niet?
idd hij vroeg wat denk je er zelf voor te krijgen, (bij aanschaf van die suzuki 1000 a 10500 euri) heb hem laten praten en na overleg met zijn jongere collega gaf hij een jankprijs dus vandaar schop ik hem zelf nog ff een keer naar boven voor de ware liefhebber van goed, snel, apart en mooi
 
Terug
Bovenaan Onderaan