Universele DB-Killer 51mm

Duckman

MF veteraan
29 mrt 2004
6.494
197
Offroad!
Tijd terug hier op MF gekocht, past wel in mijn Sebring qua diameter (51mm) maar kan de knik niet maken en gaat er dus niet in.

Heb hem zelf gekocht voor 20,50. Gaat weg tegen een aannemelijk bod.

full
 
en nog een foto. En volgens mij issie nooit gebruikt... Dacht eerst van wel maar volgens mij komt het "bruine" van het lassen.

full


Mailen kan op fschothuis@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Hey mensen das geen geld, dat zijn hele goeie db killers!! Ik had er ook 1 en het geluid ging van monstertruck naar naaimachine...
 
Domme vraag waarschijnlijk, maar waar op mijn uitlaat moet ik 51mm meten? als dit op de mijne zou passen, neem ik hem over.
 
De diameter van het laatste stukje/pijpje van je demper. Daar waar ie in moet om het geluid te dempen *D
 
De diameter van het laatste stukje/pijpje van je demper. Daar waar ie in moet om het geluid te dempen *D

Hij valt dus zeg maar om het laatste tuutje van je demper? Dus de binnen dia moet 51mm zijn?

(fijn hè, vaan die dombo klanten...)

Anders mail je even?
 
Ik zal even een fotootje maken en dan mail ik je even..

Hij moet in dat tuitje vallen, niet eromheen!
 
voor 17,50 inc verzenden neem ik hem van je over...moet alleen ff meten of hij gaat passen (3 sept superbikes in assen, politie zal wel controleren..)
 
Jammer dattie niet past...

Mocht iemand interesse hebben, ben zaterdag en zondag ook op de superbikes te vinden.... kan 'm dan zo meenemen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan