Universele droger met sterilisatietechniek

Mister Vogezen

Prov Antwerpen.
14 jan 2019
1.254
1.070
Prov Antwerpen
Wie bezit zo'n toestel , en ben je er tevreden over ?
Lijkt me de ideale manier om handschoenen , laarzen of helm te drogen .
Efficiënt steriliseren , doden van kiemen hoe wordt dit dan bereikt ?
Door er warme lucht in te blazen ?
 
Ik heb er een. Gebruik m eigenlijk alleen voor steriliseren, gebeurt (volgens de handleiding) door ozon te creeeren.
Kan dus niets zeggen over drogen, maar steriliseren doet ie goed. Mn schoenen stinken iig niet meer als ik ze weer van het apparaat afhaal 👍
 
Ik laat me liever steriliseren
Dat ga ik niet zelf doen
 
Ik heb er een. Gebruik m eigenlijk alleen voor steriliseren, gebeurt (volgens de handleiding) door ozon te creeeren.
Kan dus niets zeggen over drogen, maar steriliseren doet ie goed. Mn schoenen stinken iig niet meer als ik ze weer van het apparaat afhaal 👍

Mooi om te weten, dat had ik niet verwacht. Ze zeggen ook dat (hand)schoenen met een klimaatmembraan niet boven de 45 graden mogen komen, begrijp ik dat jij zorgt niet boven die temperatuur te komen, of is dat (nog) toevallig?
 
Bij Motoport verkopen ze het ook. In ieder geval de Motoport in Almere.
 
Mooi om te weten, dat had ik niet verwacht. Ze zeggen ook dat (hand)schoenen met een klimaatmembraan niet boven de 45 graden mogen komen, begrijp ik dat jij zorgt niet boven die temperatuur te komen, of is dat (nog) toevallig?
Bij steriliseren komt de temperatuur niet boven de 45 graden als het goed is. Maar, pin me er niet op vast.
Ik gebruik het enkel voor mn normale schoenen en motorlaarzen, beiden hebben geen membraan dus heb er ook geen ervaring mee wat het eventuele effect hierop is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan