Universele spiegels met LED €25

Status
Niet open voor verdere reacties.

J-tje

MF'er
30 mrt 2009
243
1
Zoetermeer
Heey,


Aangezien ik toch andere wil gaan deze in de verkoop. Ze hebben wel op me motor gezeten alleen heb er nog nooit meer gereden (nog geen rbw).

Heb er zelf nieuw €50 voor betaald.

Prijs: €25 voor links en rechts.




Voor meer info stuur mailtje naar:jeroen_boarder_1989@hotmail.com of stuur pbtje.

Op te halen in zoetermeer of evt verzenden.

Gr Jeroen
 
Ze zitten op een gs500 ik kon ze zo aansluiten 1 rode en 1 zwarte draad. Wel had ik een universele led relais nodig omdat mijn motor standaard geen led heeft koste iets van €14.
 
_O- _O- _O-

1 rode en 1 zwarte draad...


ik denk dat ie de draad op het tapeinde bedoelt *D


m8 of m10 ?? wil nog wel eens verschillen (zijn verloopstukjes voor te krijgen hoor)
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-

1 rode en 1 zwarte draad...


ik denk dat ie de draad op het tapeinde bedoelt *D


m8 of m10 ?? wil nog wel eens verschillen (zijn verloopstukjes voor te krijgen hoor)

Owjah sorry logisch _O-

Er zit een afneembaar verloopstukje bij:) Durf alleen niet te zeggen of het m8 of m10 is ik weet niet wat standaard schroefdraad van gs500 is.
 
Kan je mss ook een foto van het glas plaatsen? Als het niet teveel moeite is.

Zit er ook een verloopje bij voor Yamaha modellen? Deze hebben aan 1 kant een linkse draad.
 
Laatst bewerkt:
Kan je mss ook een foto van het glas plaatsen? Als het niet teveel moeite is.

Zit er ook een verloopje bij voor Yamaha modellen? Deze hebben aan 1 kant een linkse draad.

Volgens mij is dat het zelfde als suzuki naar mijn weten zat er namelijk wel verschil tussen links en rechts.

Hier een foto

 
Nog 1 vraag kan je voor mij de lengte en hoogte opmeten, want op de 2e foto zien ze er wel klein uit. Of is het zicht naar achter wel goed? En waarom doe je ze weg?
 
Laatst bewerkt:
Nog 1 vraag kan je voor mij de lengte en hoogte opmeten, want op de 2e foto zien ze er wel klein uit. Of is het zicht naar achter wel goed? En waarom doe je ze weg?


Ze zijn ongeveer 11cm en hoogste punt is 6cm. Ik doe ze weg omdat ik mijn motor zonder spiegels een stuk mooier vind. En ik niet verplicht ben om spiegels te hebben (oude motor).
Ik had deze spiegels gekocht omdat ze niet zo groot waren en niet al te erg opvielen maar zonder vind ik toch mooier.
 
2 tientjes incl. verzenden?
Gezien je wp: Mocht je in de buurt van Amsterdam(Ijburg) komen, is komen brengen ook een optie :)
 
Laatst bewerkt:
Done!

Ik stuur je een PBtje
[edit]
Die staat niet aan bij je.
Zou je mij willen mailen op peter2671apegaatjegmail.com?
[/edit]
 
Voel me zelf ook een beetje belazerd door de zaak die me vertelde dat het leds waren.

Maar het is allemaal afgehandeld.

Slotje:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan