Unstable goes ZUTFUN!!!

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
Dus.......

Unstable komt vanavond naar ZUTFUN, dus alleen hoe laat spreken we af? ik ben er na het eten, dus post maar raak, dan lees ik het wel.

(ik ga naar Plastic Power, daar lees ik mf dan nog wel ff!)

(en ik ga jullie allemaal gek maken!!!!) :+
 
Kom je naar ons toe? Mwao, moet kunnen! We voelden het al aankomen...

We spreken in eerste instantie af om 17.00 uur bij Safe :] En 's avonds natuurlijk naar de rondweg!! Prikkie als jij komt zijn er dus al 3 van die rammelende en vet pruttelende Aprieljaas...


Allemaal komen, het wordt weer als vanouds gezellig!!! *D

CAT
 
Maak me gek!!! The famous mr. U!!! In MIJN stad!! :+ :P :+ :P

Ik meen gehoord te hebben dat niemand vanavond tijd had, dus als je nou een kartonnen doos meeneemt en blijft logeren tot zondag 12.30u, DAN komen er wel meer... :P :) :} *D :z
 
hmm da's jammer krijg verjaardagsvisite vanavond, heb mezelf vandaag getracteerd op een dainese combi met sliders (rechter is al bijna op :-) ) anders had ik nog wat milles kunnen plagen })

Voor alle zutphen gangers, klaverblad apeldoorn is nu klaar voor gebruik! geen rotzooi meer op de weg..... dus wanneer Apeldoorn?
 
Maak me gek!!! The famous mr. U!!! In MIJN stad!! :+ :P :+ :P

Ik meen gehoord te hebben dat niemand vanavond tijd had, dus als je nou een kartonnen doos meeneemt en blijft logeren tot zondag 12.30u, DAN komen er wel meer... :P :) :} *D :z

U kan het dak op, :+ iedereen mag vanavond komen, want daarna kruip ik lekker in mijn eigen warme bedje!
 
Hee man, jij gaat mij de volgende keer wel even bellen (van te voren ;) ) dat je op Heerenveen gaat rijden. :9

Hoorde het nu pas achteraf op m'n voicemail.
 
[me]Johan goes Den Haag
[/me]

Ben er niet bij (ben er eigenlijk nooit bij)... Te druk sociaal leven *D
 
Op vrijdag 19 juli 2002 16:12 schreef Zoeperman het volgende:
hmm da's jammer krijg verjaardagsvisite vanavond, heb mezelf vandaag getracteerd op een dainese combi met sliders (rechter is al bijna op :-) ) anders had ik nog wat milles kunnen plagen })

Voor alle zutphen gangers, klaverblad apeldoorn is nu klaar voor gebruik! geen rotzooi meer op de weg..... dus wanneer Apeldoorn?


Nog gefeliciteerd!! Heel veel plezier!


CAT
 
Nieuwe IJsselbrug richting Zutphen
Afslag Zutphen
Rotonde 3/4 en daar viaduct.

Op de binnendoorweg Apeldoorn-Voorst-Zutphen (N345) wordt veel gecontroleerd en staan palen.

Is iig aan te raden als je door Voorst gaat, dat je je aan de snelheid houdt...tenzij een boete meer/minder je niet uitmaakt ;)

Veel plezier als je gaat.
 
Bedankt voor de info ga morgen middag als het een beetje mooi weer is (droog) maar eens een kijkje nemen. Kan ik dan nog mensen van het forum tegen komen?
 
Ga me oude weer gebruiken..
aangezien me motorbuddy's me zo noemen :?

Op vrijdag 22 februari 2002 01:39 schreef Gekke Peppie het volgende:
Heyy Ik ben Gekke Peppie

Ik heb deze naam te danken aan:

wKJ en R1no (stille wally)

de wK ervoor heb ik eerlijk verdiend })

Ik was al een tijdje op het forum ondernaam Jackass maar aangezien ik altijd Gekke Peppie genoemd word en nou ook wK had verdiend heb ik me naam maar gewijzigd.


[me]Johan is confused :? [/me]
 
[me]Johan is confused :? [/me]


Het is ook niet van Gelderland Xtreme die heb ik helaas al een heletijd niet gezien..
en ook niks meer van gehoord '( .

Maar een ander groepje waar ik altijd mee rijd
noemen me altijd jackass jeremy of J J of jackass daarom had ik die naam eerst ook maar geen van hun zit op het forum en gelderland xtreme wel vandaar dat ik die naam ff had maar ben nu weer terug gegaan naar mijn orginele naam..
Schijnt bij mij te horen dus vandaar.

Hopelijk is het nu allemaal wat duidelijker
 
Tis een leuke speeltuin daaro.. :) Wel aardige bochies, ook nog een stukkie omgeving gezien....en na de koffie weer richting huus, net terug eigenlijk.

Volgende keer verwacht ik toch wel wat meer van de lokale bevolking daaro! kheb er nu maar 3 gezien in totaal (inc. Plastic Power).

Ow, en d'r staan in de bocht naar boven op ongeveer drie-kwart weer een paar mooie zwarte strepen bij...ehehe. (beutje driften enzo)
 
Safe was wel leuk, mooie pakken gezien, maar ik wil liever geen elastiek in mijn kruis. Ook nog mooie helmpjes gekeken, om alvast iets moois te bekijken voor volgend jaar.

Daarna aan de pizza en de shoarma (de heren alleen praten met de helm op na het nuttigen van enige bakjes en flesjes knoflooksaus ;) ) en om 20.09 uur gingen we buiten spelen.

Nou, nou, wat was het druk...niet dus. Iedereen moest een verjaardag vieren(?) en Prikkie had zeker zijn kompjoeter niet an.
Er was nog wel scooterpubliek op de fiets die over de reling hingen te kwijlen. Mooie wheelies en (rijdende) stoppies van Unstable :}

[beetje off topic] O ja, Prikkie: we hebben het nummer van je mobje niet gekregen (van toen aan de Waalkade) want je belt anoniem.[/beetje off topic]

Beetje rondjes gereden en 'de gebruikelijke route' (Zutfun - Steenderen - Doesburg - Dieren - Zutfun) gereden.

Bakkie gedaan in da house of PP en toen moest de heer Unstable weer vertrekken: katten en vriendin verzorgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan