Unstable tegen de (flits)lamp gelopen?

soeptablet

Die hard MF'er
18 jun 2001
721
1
Lely(k)stad
Een geweldige actie :} :} :}

Flitskaping

Twee mannen hebben nabij Lelystad met behulp van een snijbrander een flitspaal verwijderd, zo meldt de Telegraaf. De twee wekten de indruk dat zij een wiel verwisselden. Voorbijgangers vertrouwden dit niet en waarschuwden de politie. Toen de politie arriveerde bleek de kop van de paal te zijn verwijderd. De politie hield de verdachte auto even later aan. Het tweetal beweerde dat zij de flitspaal hadden gevonden.

De bron: http://nu.nl/document?n=44537 (nu.nl/document?n=44537)
 
Veel te veel moeite!
Een autoband er omheen hangen en die dan vullen met een litertje bezine. Vlammetje er bij en klaar. Zoek dan wel een kast uit met flitser. Anders doe je alle moeite voor niets 8-)

Begin maar met de a12. Ben gvd gisteren weer op de foto gezet. |(
 
Laatst bewerkt:
Ook een leuk idee als het een losse flitser is:

AUTOMOBILIST GOOIT RADAR IN KANAAL
woensdag 3 oktober 2001

PURMEREND - Een snelheidscontrole op de Jaagweg in Purmerend is maandagavond behoorlijk uit de hand gelopen. Een van de overtreders, de bestuurder van een grijze Mercedes 190, vernielde met enkele inzittenden de radarapparatuur en ging er vervolgens vandoor. De man en zijn kompanen zijn nog voortvluchtig. De snelheidscontrole begon om 19.15 uur. Twee uur later meldde een van de controlerende agenten dat enkele personen bezig waren met het vernielen van de apparatuur. Een statief met zender werd pardoes in het Noordhollands Kanaal gegooid, en de rest van de apparatuur bleef vernield achter in de berm. De politie ging met auto\'s en motoren achter de daders aan, maar die wisten te ontkomen. Duikers van de brandweer, die net aan een oefening bezig waren, bleken bereid een zoekactie in te stellen in het kanaal en slaagden erin het statief met zender terug te vinden.

Bron: www.tuftufclub.com
 
Wat ik nou niet begrijp is dat er van die moraal-ridders zijn die dan de politie gaan bellen omdat ze een verdachte auto zien staan met weinig verlichting.....

Zucht, nu zijn deze twee helden nog aangehouden ook :(

Ik weet natuurlijk niet wat hun motieven waren (zullen er zelf ook wel op een binnenlandse vlucht gezeten hebben waarschijnlijk) maar had ze lekker hun gang laten gaan......
 
hmmm vandaag zo\'n envelop door de bus:

56 waar 50 mocht... :( :( :( :( :(


gelijk een brief op de bus gedaan voor de foto

})
 
Kast vullen met bakmeel. Duurt nu vast een paar dagen voordat ze door hebben dat ze er geen enge ziekte van oplopen })
 
Ik ken ook een verhaal over een auto die in de berm stond te flitsen. De dienst doende agent had zijn stoel lekker achterover gedraaid en lag lekker te pitten.

Automobilist die net geflitst was vond het niet echt leuk dat ie geflits was door een slapende agent. En heeft toen per abuis 112 gebeld en gezegt dat er iemand onwel was geworden in zijn auto.

Man is lekker op een afstandje gaan kijken hoe een ambulance de slapende agent weer wakker gemaakt heeft :+ :+
 
Man is lekker op een afstandje gaan kijken hoe een ambulance de slapende agent weer wakker gemaakt heeft :+ :+
kijk, dat zijn sportieve acties.... *D

die mongolen die die aparatuur in het nh-kanaal hebben gegooid vindt ik behoorlijk over de limiet...
sowieso vernielen... daar heb je maar een halve hersencel voor nodig.... |(
 
:}

Stoer, flitspaal omzagen. *D

Wordt het niet eens tijd voor de nationale flitspaalsloopdag? :)

FF1.gif

FF2.gif

FF3.gif
 
Laatst bewerkt:
Ik zag net nog weer een nieuwe ontwikkeling op TV om niet geflitst te worden:

http://www.geodesy.nl/

En deze kunnen ze niet verbieden volgens de verkopers er van.

PS: Ik heb geen aandelen in de desbetreffende firma :) , maar probeer om mede-motorrijders te bhoeden voor bekeuringen. Voor dat geld kan je beter benzine kopen om te :]
 
Veel te veel moeite!
Een autoband er omheen hangen en die dan vullen met een litertje bezine. Vlammetje er bij en klaar. Zoek dan wel een kast uit met flitser. Anders doe je alle moeite voor niets 8-)

Begin maar met de a12. Ben gvd gisteren weer op de foto gezet. |(

Waar op de a12??? enne, rolletje vol laten lopen is ook leuk :)
 
Kast vullen met bakmeel. Duurt nu vast een paar dagen voordat ze door hebben dat ze er geen enge ziekte van oplopen })
Da\'s nou bruut... Maar moet je niet bij meerdere palen doen... De ene bloem, de tweede zelfrijzend bakmeel, de derde cakemix..... })
...En het bijkomende voordeel is dat die zooi overal aan blijft kleven, dus de foto\'s nutteloos maakt, met wat geluk :P
 
Op mijn dagelijkse tocht over de ring rond Amsterdam (A10) zie ik tot mijn grote genoegen dat een schavuit alle flitspalen ondergespoten heeft met een zwarte spuitbus. Op de achterkant een leuke smiley gespoten :) en klaar was Kees....
De vraag is alleen...wanneer weet je of ze weer werken...onbewust neem je toch het risico niet om er hard voorbij te rijden.
 
Da\'s nou bruut... Maar moet je niet bij meerdere palen doen... De ene bloem, de tweede zelfrijzend bakmeel, de derde cakemix..... })
...En het bijkomende voordeel is dat die zooi overal aan blijft kleven, dus de foto\'s nutteloos maakt, met wat geluk :P

Vooral met zelfrijzend bakmeel. Scheutje water erbij en het effect is erg leuk :P })
 
Terug
Bovenaan Onderaan