Unusual, interesting & rare motorcycles.

Kwam deze nog tegen op een veilingsite,1000cc en in die tijd 1 van de snelste weg motoren,maar als je dan die remmetjes ziet
dan was remmen in die tijd blijkbaar maar bijzaak 🤪 ,deze zouden ook op een gewone fiets niet misstaan😬,bracht nog aardig wat op ook zo te zien.
 
118658101_3547608821967822_3014876069608969013_n.jpg
 
Hoe rijdt dat nou?
Een 350 cc tweetakt triple met een powerband van 100 toeren breed in een jaren 70 frame ?
Nou ik zou zeggen, maak voor volgende week nog maar geen definitieve plannen en check die levensverzekering nog even
 
En iets lelijks:
Bekijk bijlage 1541718

Een Amerikaans merk, nooit van gehoord.
Ik heb Motus al eerder gepost. Lelijk/mooi is smaak kun je niet over twisten. Dat ze een unike concept hadden is zeker. Dat deze motor (beetje een halve Amerikaanse V8, laagtoerig, veel koppel) een unieke rijbeleving verzorgde staat wel vast. zie de Youtube testrides. Jammer dat ook deze motorfabrikant ter ziele is.
Waarom blijven de schapen toch altijd maar Yamasukis kopen?

Oh ja en rap zat:
The production MSTR bike was ridden at Bonneville Speedway and set the official land speed record for the world's fastest pushrod-engine production motorcycle, with speeds of 163.98 mph (263.90 km/h) and 165.81 mph (266.85 km/h) for the records and a top speed of 168.69 mph (271.48 km/h).[9][10]
 
Ik heb Motus al eerder gepost. Lelijk/mooi is smaak kun je niet over twisten. Dat ze een unike concept hadden is zeker. Dat deze motor (beetje een halve Amerikaanse V8, laagtoerig, veel koppel) een unieke rijbeleving verzorgde staat wel vast. zie de Youtube testrides. Jammer dat ook deze motorfabrikant ter ziele is.
Waarom blijven de schapen toch altijd maar Yamasukis kopen?
Mooi/lelijk, kun je niet over twisten en of "die unieke rijbeleving" nou is wat iemand in zijn motor zoekt ook niet. Blijkbaar waren er niet genoeg mensen die hem mooi of uniek genoeg vonden om te kopen. of zo je wilt: Voldeed die rijbeleving onvoldoende aan de behoefte van mensen.

Die mensen vervolgens voor "schapen" uitmaken verandert daar weinig aan en klinkt hooguit nodeloos denigrerend. Het is leuk dat initiatieven als Motus er zijn. diversiteit is leuk en keuzevrijheid ook, maar anderen afkammen om hun keuze is een beetje jammer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan