Unusual, interesting & rare motorcycles.

Nee, de prijs zat op BMW GS niveau, dat ging wel. Het probleem was dat hij ze per stuk bouwde, het was geen echte productielijn. Door veranderde Europeesche wetgeving mocht hij er maximaal 50 bouwen onder die vlag.
Als hij er meer wilde bouwen had hij een typegoedkeuring en prototypes moeten regelen, dat was gewoon niet haalbaar. Vandaar dat de stekker er uit gegaan is.
Het was een mooi ding, hij had een leveringscontract met Mercedes voor de motortjes, daar zat een vario van een sneeuwscooter en de kardan van een BMW cruiser achter.
Heerlijk simpel en oerzuinig.
Jammer dit idd, hadden ze doorgezet, ik denk dat de helft van de woon werk motorrijders in B er eentje had gehad.
Ik vermoedde al dat het om de 800CDI uit de Smart ging idd.
 
Misschien is het een idee om Sarolea of FN weer op te starten.
Hangt ervan af in welke zin, of met welke energiebronnen.
Ik denk als je nu een auto of motormerk wil (her)opstarten, je je eigen graf graaft als het met verbrandingsmotoren te maken heeft.
 
54517723_2355383847856998_5731391409903108096_o.jpg
 
Gnome en Rhone heeft ook hele mooie boxers gemaakt. Zelfs zo mooi dat de Duitsers de productie hebben doorgezet in de oorlog. Tegenwoordig maken ze alleen nog vliegtuigonderdelen.
1370727
 
Terug
Bovenaan Onderaan