Unusual, interesting & rare motorcycles.

5a428db35881875f288c61c17c1e34c0.jpg
 
Dit is een geweldig topic! Al die bijzondere motorblokken en motoren! I love it.
Bijdragers bedankt!
 
bij die guzzi brand je toch gelijk je poten of lijkt dat maar zo ?
zie niet echt een groot voordeel wellicht iets koudere temp's voor het luchtfilter
 
bij die guzzi brand je toch gelijk je poten of lijkt dat maar zo ?
Ja. dat heb je altijd bij een Guzzi en ook bij een BMW boxer. Je stoot ook voortdurende je poten. Daarnaast kun je poten niet strekken omdat die achterlijke cylinders in de weg zitten.
 
Ja. dat heb je altijd bij een Guzzi en ook bij een BMW boxer. Je stoot ook voortdurende je poten. Daarnaast kun je poten niet strekken omdat die achterlijke cylinders in de weg zitten.
Valt wel mee hoor! Ben iets van 1.80...

Als het echt koud is je voeten op de passagier steppies en je knieen vangen de warmte op...


Maar met de gedraaide koppen lijkt me dat je de binnenkant van je benen wel gaat branden ja... gevalletje "function follows form...."



Van deze Guzzi was vooral de rijder een 'rare'.... _O-
Scannen0003.jpg

(is ie trouwens nog steeds.... :Y.....)
 
Ja. dat heb je altijd bij een Guzzi en ook bij een BMW boxer. Je stoot ook voortdurende je poten. Daarnaast kun je poten niet strekken omdat die achterlijke cylinders in de weg zitten.
ik heb een dnepr boxer , ik de winter is het lekker bij mijn voeten maar in de zomer heb ik de schoenen soms even op de klepdeksels in de hitte })
maar het nut zie ik er nog steeds niet van in die koppen omdraaien . denk dat die motor een statisch voorwerp is ( ZoNDE)
 
ik heb een dnepr boxer , ik de winter is het lekker bij mijn voeten maar in de zomer heb ik de schoenen soms even op de klepdeksels in de hitte })
maar het nut zie ik er nog steeds niet van in die koppen omdraaien . denk dat die motor een statisch voorwerp is ( ZoNDE)
Het gebeurt vaker:
96912643-E4E7-4EDE-92B4-09B1C7FEB3E5.jpeg


Deze loopt wel, maar hier ga je niet mee de weg op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan